Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

سایه ی اسفند

من پس از این همه سال

چشم دارم در راه

که بیایند عزیزانم، آه!


.:. مشخص شد یا بیشتر فخر بفروشم با روز تولد ه.الف.سایه که انحراف از معیارش با زادروز خودم صرفا چهار تاس؟

واسه من دقیقا کیفش اینه که بش بگم ه.الف.سایه. نبینم هوشنگ موشنگ صداش کنه کسی. ه. الف.سایه و تمام.

دقیقا یه چیزی تو مایه های  R.A.B ی که پشت در اتاق سیریوس نوشته شده بود.

نظرات 7 + ارسال نظر
بی ادا یکشنبه 6 اسفند 1396 ساعت 09:48

کجاش پشت در اتاق سیریوس بود؟
تاریخو تحریف میکنی؟
تو تابلوی جلو در اتاق خودش بود.

واقعا چرا چرت و پرت نوشتم؟
حالا ولش کن فقط دو سه تاتون درک می کنید اینا رو،
که اونم عب نداره خودی هستین. :)))

شهرزاد یکشنبه 6 اسفند 1396 ساعت 14:19

عهههه تولد هوشنگه؟ D:

هووووشنگ.
اونم چه هوشنگی.

ی دوشنبه 7 اسفند 1396 ساعت 10:39

سایه دوست داشتنی ... هر وقت می بینمش حس می کنم رستم دستانه با اون ریش دو شاخه(نمی دونم درسته بگی دوشاخه) و صدای خاصش.....

ریش دو شاخ؟
خیلی برازنده و خلاقانه بود این ترکیب.

آه ای سایه ی ریش دو شاخی من.
خو کرده ست دلم با تو کنون... :{

Bluish دوشنبه 7 اسفند 1396 ساعت 23:30

امیر هوشنگ جانمون ر:

+ فقط کامنت بی ادا! راس میگه! چی بود نوشتی!؟ د:

اون موقع تو فاز نطق کردن بودم هول شدم. :)))
حالا کلا من بک نمی گیرم وقتی درباره ی هری پاتر نطق می کنم، همین یه بار که کیبوردم بد چرخید همه تون دقّت کردید.

یکی رو می خوام مسلط به تمام فانتزیایی که تو دبستان رهنمایی خوندم، بشینیم دور هم تمام جهان رو با اون زبون مخصوص تحلیل کنیم. بعد اشتباه این طوری که کردم دقیقا به همین سبک به هم بگه واااای واقعا چی بود گفتی، خجالت بکش!

پ.ن. ولی واقعا احساس آرامش داره بهش بگین امیر هوشنگ؟
من حتّی وقتی جلو آینه می ایستم و بی صدا تلفظ می کنم ه. الف. سایه، یه چیزی مثل سطل آب ازون بالا می ریزه رو کل بدنم. این قدر به این لقب ارادت دارم. انگار... یه جادویی چیزیه.
اون روزی هم که فهمیدم اسمش امیرهوشنگه، روز خوبی نبود زیاد خورد تو پرم.

Bluish سه‌شنبه 8 اسفند 1396 ساعت 12:37

داداش من تو خونمون همینه. فقط وقتایی که موهام پریشونه و صدام میکنه بلاتریکس لسترنج!!!
کلی هم ازم سوتی میگیره به همین شیوه‌ای که گفتی! انگار نه انگار که من اینارو ئن میلیون سال پیش خوندم، آقا همین چن سال پیش :/

+بابام همیشه بهش میگه امیرهوشنگ ابتهاج! دیگه من که از بچگی به امیرهوشنگ عادت کردم د:
من که حتا ه. الف. سایه هم نمیگم! میگم سایه! تامام! د:

ناموسا این داداش رو چه جور هری پاتر خون کردی؟
بیا این یکی رم ببر هری پاتر خونده بیار تحویل بده درب منزل.

ی سه‌شنبه 8 اسفند 1396 ساعت 20:38

رفتم سرچ کردم دیدم دو شاخه درسته ... نوشته بود ریش دو شاخه ابتهاج آدمو میخکوب می کنه.... یه ذره مغموم شدم چون فک می کردم فقط من به ریش دوشاخه ش توجه کردم نگو همه اینو می دونن....

واااو ببین چقد ذوق کرده بودم.
پس آدمای خلّاق و با دقّت کم نیستن.
من خودم به شخصه دقّت نکرده بودم واقعا. :))))
بریم کمپین بزنیم سینه چاکان ریش دوشاخی ها؟

Bluish پنج‌شنبه 10 اسفند 1396 ساعت 16:11

پستش کن این تابستون، آخر تابستون پاتریست تحویلش میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد