Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

کمپین نه به ترقه و اینا

باشه آقای پرویز پرستویی،

من هیجان انگیز ترین روز سالمو رو حساب حرف شما فوت می کنم بره هوا!

ولی اون شب چی؟

دعوتم می کنی خونتون،

و یه درصد احساس کمبود هیجان کنم،

با همون بمب های دست ساز به شیوه ی خودم گرم می کنم مجلستونو.


خیلی باحالید به خدا، قابل ستایشه که تو اون سن می تونی دنیا رو از دریچه ی چشمای من ببینی به هر حال و فلان،

و اینم بگم تو واسه هر امری وقتی داری از جایگزین کردن حرف می زنی، باید یه معادل در همون پایه و اشل براش پیشنهاد بدی تا بتونی جا بندازیش. 

یه درصد کمتر یا بیشتر، خرابش می کنه.

ترقه بازی تو خیابون رو عمرا نمی شه با یه رسمی مثل قاشق زنی جایگزین کرد.

منتظر جایگزین های احتمالی آینده هستیم.

دعوت نامه، شماره منزل و کروکی فراموش نشه. ؛)

نظرات 9 + ارسال نظر
تشدید یکشنبه 6 اسفند 1396 ساعت 23:28

هیجان انگیز [ترین]* روز سالمو ...

سپاس گزاریم

تشدید دوشنبه 7 اسفند 1396 ساعت 00:55

خواهش میکنیم.
حقوق نمیدین بابت ویراستاری بهمون؟
صب تا شب باید جون بکنیم اینجا بعدم دست خالی بریم خونه؟
هق :(

خطی کار می کنی یا صفحه ای؟
چند؟
اندکی احساس گناه می کنم که چرا اینقدر بی خیالی میام پست می ذارم می رم
هی باید دقت تو رو قرض بگیرم
می بینی؟
نه تشدیدی نه علائم سجاوندی ای نه حتی تلاش برای درخور و باحال جواب کامنت نوشتنی
رسما شده تلگراف خونه

تشدید دوشنبه 7 اسفند 1396 ساعت 01:09

نداشته باش همون قدرم.
چون تقریبا بی نقصه نوشته هات. اینام پیش آمده.پیش میاد دیگه :))
تشدیدا رو که رعایت کردی.
علائمم به جز یکی دو مورد به چشمم نخورده.
کلا تکذیب میکنم :)))

دیگه هر چی کرمتونه.من از دست و دلبازی اژدها ها زیاد شنیدم ؛)

ببین خب ما به واحد خودمون بخوایم حساب کنیم واسه شما آدما عجیب بشه یکم شاید...

حالا نمی دونم اژدهائیان دلتورا رو اگه خوندی، ما ازوناشیم.
اوپال. سنگ اوپال بهت می دم. من تو اون داستان اژدهای اوپالم. فکر کنم نشانه ی امید بود، سنگه رو لمسش که می کردی پر از شادی می شدی.

تشدید دوشنبه 7 اسفند 1396 ساعت 01:35

مرسی،همین اوپال رو بپیچ برام میبرم :)

حله آقا...
فقط حس می کنم یکم کوچولو از نقشه ی لانه ی اژدهایان بی خبری که گفتی می آم می برم. :)))

https://vignette.wikia.nocookie.net/deltora/images/e/e6/Sisters_map.png/revision/latest?cb=20150705090839

آیدا دوشنبه 7 اسفند 1396 ساعت 23:51

جدی چ مزه ای داره این ترقه زدن؟!!خودتون سرسام نمیگیرید؟!

دقیقا کسایی که می ایستن نگاه می کنن چنین حسی دارن. باور کن بیای وسط حسّش عوض می شه. :دی
اصلا صداش حس نمی شه دیگه وقتی فاعل خودت باشی. :))))
ولی بچه بودم گوشه می ایستادم نگاه می کردم، حس خوبی نداشت. همون سرسام بود فکر کنم.

آیدا دوشنبه 7 اسفند 1396 ساعت 23:53

چند بار من ایرادات پستت رو گرفتم؟!؟شد یه اپال کوچیک حتی در حد میکروسکوپی بهم بدی؟!تازه سنگ ماه تولدمم هست....اوووف بر تو:/

فرمایش شما متین، ولی خودت هیچ وقت طلب نکردی.
حالا ایشونم که می بینی فرستادمش پی نقشه ایشالّا هزار سال بعد می آد که تحویل بگیره یاروشو.
بابا اینجا معدن اوپاله. دوست داری بیا بگیر. زیر دست و پا ریخته این سنگا. ولی خودت باید بیای مهر ماهی. ها ها ها. اوف بک.

نارنجی سه‌شنبه 8 اسفند 1396 ساعت 18:02

سلام
کیلگ میگم تو فیلم جنین شناسی نداری؟
نمیدونی از کجا میتونم گیر بیارم؟
واسه استادمونه که گفته بیارین

اممم.
رو یوتیوب مثلا؟
یا کلا این سایت های علمی پره خب کلا یه سرچ بدی embryology videos.
اتفاقا ترم دو بودم یکی از دوستام لکچرش بود یه فیلم خفن بامزه ای داشت.
مشکل چیه الآن؟ شیلتر فکن نداری؟ یا جنین شناسی موضوع خاصی می خوای؟ زیاده خب.

این بود فک کنم:
https://www.youtube.com/watch?v=VKCZnlJeeHo

خب دیدمش. خودشه. خیلی رمانتیکه. :دی
ولی رو یوتیوبه دیگه. همه تون همینو سرچ می کنید می برید. فیلم معروفیه. نمی دونم چی می خوای!

نارنجی سه‌شنبه 8 اسفند 1396 ساعت 22:48

گفته باید درمورد مباحث درس باشه
این که گفتی خیلی خوب بود ممنون
فقط من بلد نیستم از یوتیوب چطور باید دانلودش کنم با گوشی :/

آره خب این علاوه بر خوب بودن مقادیر زیادی گوگولیزه هم شده و شمام همون جنین عمومی رو می خواید خیلی اختصاصی نیست حال هم می کنه فقط اینکه گفتم تکراریه حالا امیدوارم تا حالا رویت نکرده باشند. :)))
فیلتر شکن سایفون مایفون داری دیگه؟
اگه داری حله.
برو keepvid دات کام.
اونجا لینک یوتیوبی که بهت دادم بزن، با کیفیت های مختلف خوشمزه و در دسترس.

نارنجی چهارشنبه 9 اسفند 1396 ساعت 12:51

خیلی خیلی مرسی
درست شد :)

خش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد