Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

گوشت

تو فقط یخ نزن امشب

والا من هنوز امید دارم

اینا همه چرت می گن اون فوکره نبود مگه که داستانشو گذاشتم؟

یا خود همون خلبانتون که آرتیستی بوده واس خودش...

یا شاه قدمی!

اینا فکر و خیال نبودن که.

رمان فانتزی هم نبودن.

اتفاق افتادن.


ولی چیزه. سرنشینای اون فوکره واس اینکه از گشنگی نمیرن گوشت هم دیگه رو خوردن.

عزیزم تو می تونی. می دونم یکم چندشه،

ولی ما همه با هم حیوونیم. اونو بخور زنده بمونی تا فردا بیاییم پیدات کنیم.

چندشت نشه ها. کلی قبیله ی آدم خوار هستن تو جهان.

الآن من خودم هم آدم بذارن جلوم با دندونام پاره ش می کنم.

میل ندارم به عنوان قورت دادن، ولی پاره رو می کنم.

خوشمزه هم هست. گوشت گوشته دیگه.

نُنُر نباش امشبو.

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 01:14

یه امشب رو میتونن گشنگی بکشن...دیگه کار ب خوردن جنازه ها نمیرسه..

خوبه ولی دو تا بی نامید با عقاید کاملا ضد و نقیض هم.
دوست.

[ بدون نام ] دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 01:16

گوشت آدم خیلی لذیذه مثه اینکه.
جوری که کسی که امتحانش کنه نمیتونه ازش بگذره دیگه.

دیوانه چو دیوانه ببیند....؟
بشماااااار.

[ بدون نام ] دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 01:17

این بی نام دومیه من نیستم:/
جدی چرا ملت اینقدر تنبل شدن که هندل نمینویسن..زشته بقران

ووو ببین کی داره اینو می گه!
خُرما و رطب و منع و اینا.

[ بدون نام ] دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 01:23

نه خب هندل من بی هندلیست(پارادوکس)
و ببین اخه نمیخوام اسمم رو بنویسم و چیزیم ب ذهنم نمی رسه که اونجا بنویسم برای همینه ک خالیش میذارم.

به خاطر این جمله ی ناب...
هندل خالی را تا ابد به شخص شما اعطا می کنیم.
شمشیر به شانه ی چپ، شمشیر به شانه ی راست، شمشیر به شانه ی چپ.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد