Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

ایز در انی آپر لیمیت؟

داشتم فکر می کردم این سیستم پست گذاری تو وبلاگ سهمیه ای نیست؟

یه آپر لیمیتی چیزی نداره؟

هر چه قدر بخوام می شه پست بذارم؟

مجانیه؟ پولی چیزی نباید بدم از یه حد به بعد؟ یا لاک نمی کنن اکانتمو بگن تو تبلیغاتی ای چیزی هستی؟

اجازه هست؟

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 00:35

تو بیان فک کنم بیست سی تا میشد گذاشت اما اینجا گمون نمی کنم محدودیتی باشه...این رگباری پست گذاشتن حالت رو بهتر کرده حالا؟!

بیا و ببین! چه جورم!
گفتم دیگه حس می کنم مهار شدنی نیستم. هرچی بیشتر پست می ذارم تشنه تر می شم. باید ببندینم به تخت. دست و پامو.
فقط همون طور که گفتم... استخوان دمبالچه ایم داغون شده در اثر طولانی نشستن و پست انداختن.

شن های ساحل دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 00:46

قرص آرامبخش یا خواب ندارین توی خونه؟میخوای بیدار بمونی تا صبح؟انتخاب خودت به هر حال اگه بخوای بیدار بمونی بخاطر اینکه فکر می کنی ممکن باعث اروم تر شدنت بشه قابل درکه

بی قرص می خوابم تخت تا خود یازده صبح فردا.
قرص چیکاره بید.
هنوز یه چند درصد ذره باطریم مونده فقط.
اینم تموم کنم حله. خودش خوابم می بره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد