Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

همه ش یه روز بود؟ واقعا؟!

دیشب که داشتم سرمو این شکلی رو بالشت می ذاشتم

کی فکرشو می کرد فرداش این شکلی باشه؟


غول چراغ جادو! به این یارو که نذاشتی پیام بدم...

حداقل بذار یه پیام به دیشب خودم بفرستم.

به خودم بگم: "عزیزم فلانی فردا می میره به سبک رنجر توی شهربازی با دور تند، کاری هم نمی تونیم بکنیم واسش، تو فکر خودت باش سعی کن قوی باشی."

نظرات 2 + ارسال نظر
شهرزاد دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 00:34

دقیقا. اتفاقات می‌افتن و هیچ کاری از ما ساخته نیست. باید یا تحمل کرد یا شکست و از بین رفت. خیلی ناراحت شدم واسه دوستت و خانواده‌ش و تو. از پس اینم برمیای، مطمئن باش.

ول دتس ایت گویا.
هاعی شهرزاد.
هاعی ازین کامنت جدّی سوزانت.

شن های ساحل دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 00:41

حرف قوی بودن توی این شرایط زدن مسخرس فقط خواهشا خودت کمتر اذیت کن

بابا فیلمو دارید خرابش می کنید
من هنوز نکشیدم تو فاز ناراحتی خودم!
بکشم کاملا قابل تشخیصه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد