Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Happy death day to you my freind

عه روز عوض شد!

نظرات 4 + ارسال نظر
شهرزاد دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 00:35

عنوانو! دلم ریخت! :(

تقلیده از یک بلاگر دیگه. رد پای آبی ببخشید credit نزدم!
من سر تا پام تقلیده.

خوشگلا رو دستچین می کنم واس خودم. در جای مناسب از زبون خودم عنوان می کنم.
هی مجبورم می کنید اعتراف کنم اینا رو. :))))

شهرزاد دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 01:10

چه اشکالی داره مگه؟ منم همین کارو می‌کنم! :)))

حالا دفعه ی بعد که نا خودآگاه کمپلت و بی عیب و نقص از خودت کپ زدم و اسمتم نیاوردم می فهمی حسّشو.
من دزد افکارم. به خدا!

می دزدم واسه خودم. اون قدر که یادم نمی مونه دزدیه مال خودم نیست.
وقت کردی برو کامنت اون پست دعوایی که گذاشتم رو بخون. :))))

شهرزاد دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 09:46

میشه لینکی چیزی ازش بدی؟ وبلاگو شلوغ کردی هیچی پیدا نمیکنم که! :))))

شهرزاد دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 09:47

عه همین زیر بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد