Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

خبر مرگت

تازه اون موقع که فهمیدم 

داشتم به یکی دیگه از بچه ها زنگ می زدم مطمئن شم اون خبری از زنده بودنش داره یا نه که اون اصلا حتّی نمی دونست هواپیما سقوط کرده،

مادربزرگم سرزنشم می کرد 

می گفت الآن اگه نمرده باشه زنگ می زنه بهت و از دستت ناراحت می شه می گه کیلگ تو منتظر خبر مرگ من بودی؟

بهش گفتم مادربزرگ! کاش واقعا همین باشه، 

کاش چند دقیقه ی دیگه زنگ بزنه از دستم ناراحت شه که فکر کردم تشابه اسمی بوده. تا ابد از دستم دلخور شه اصلا...


بعد تلفن زنگ خورد.

مادر بزرگ گفت " بفرما دیدی زنگ زد"

که پشت خط مادرم بود ... زنگ زد خبر قطعی شده ی اینکه تو هواپیما بوده رو بهم بده.



عه این جوک نبود زمانی؟

"خبر مرگت"


وای من امروز خبر مرگ دادم. 

هه چه باحال.

الآن درک می کنم ریشه ی این جوک یا فحش "خبر مرگت رو"


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد