Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

بیا مثبت اندیش باشیم، نه خوب همه ی فرض های محالم هم واقعی نشدن هنوز

اون پسره که خودکشی کرد هم،

 من یه لحظه قبلش به خودم داشتم می گفتم فرض کن فلانی باشه! خنده دار می شه نه؟


که خب اون واقعی نشد.

وگرنه یکی دیگه از دوستامم الآن کشته بودم با خیال های محالم.


آخه واقعا هنوز موندم...

من به قدری مسخره بود برام خبر،

که اوّل برای مادربزرگ خوندم،

بعد بلند اعلام کردم که آره اتّفاقا یه دوست هم دارم اونورا مادرجون فرض کن این تو بوده باشه! :))))) 

همین یه دوستو طرف یاسوج دارم.

بعد رفتم دیدم عه! جدی جدی اسمش این توعه! 

شوخی شوخی جدی شد.خخخ.

شوخی نکنید.

این بار دومه مرگو به شوخی می گیرم کوبیده می شه تو صورتم

یعنی من از رو ناباوری به شوخی می گیرم

بعد دنیا بهم می گه 

آره همچین ایده بدی نیست

بذار باور پذیرش کنیم کیلگ!


بذار باور ناپذیر ترینا رو واقعی کنیم...


از این به بعد قبل اینکه با مرگ یکی شوخی کنم کاش ک مغزم پرت شه جلو سگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد