Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

نچ خب

من نمی دونم چرا سیگارم برام آرامش نیاورد حتّی

دیدم خب لامصب  آرامش نمی ده

فقط وابسته ت می کنه ولی از نظر روانی همون قدر به اندازه ی قبلش و حتّی بد تر از اون فاکد آپی

و مگه دلم درد می کنه ریه هامو به فاک عظمی بدم؟

انداختم کنار.


الآن باز می خواستم دوباره امتحان کنم ایده ی چار پنج سال پیشمو ببینم واقعا آرامش می ده یا نه؟

که بفرما.


عه برو بابا. من دو هفته پیشم یه نخ کشیدم واسه مینا. یادم رفته بود.

واسه این یکی هیچی نمی کشم. حالا ببین.

اینو واسش سیگار بکشی بی احترامیه.

الکلی... ماری جوانایی چیزی نبود؟

ندارین؟

به کسی نمی گم جون خودم.

نظرات 2 + ارسال نظر
شایان یکشنبه 29 بهمن 1396 ساعت 21:08 http://florentino.blogsky.com

رفتم بیرون و اومدم ۶۹ تا پست...؟
تریاک بفرستم واست شیره ای شی؟

نمیشه بگم بکش بیرون چون نمیشه..
مخم نمیکشه بخونم...چی شد آخرش؟
خبری چیزی نداری؟

جوجو مگه تو تریاک داری؟
یه درصد داشتی می اومدم خفتت می کردم.
شصت و نه تا؟
عه؟ نشستی شماردی؟
کجا نوشته؟

نه دیگه مُرده.
عکسشم دارن می فرستن بچّه ها هی زیرش می نویسن روحش شاد و یادش گرامی. خخخ

شایان یکشنبه 29 بهمن 1396 ساعت 21:25 http://florentino.blogsky.com

برو وبلاگه پشمات میریزه..

من اگه بمیرم عین همین دوستت میمیرم..هیچکی شماره م هم نداره.


لعنت.
کیر تو این زندگی که جون بکنی آخرش به فاک حماقت چارتا عنه عن چهره بری

وبلاگ پشمامو می ریزه؟
دارم باش پشم رویش می دم دادا

تو هم بمیری دقیقا به همین شیوه واست عزاداری می کنم
شرمنده دیگه بیشتر از این بر نمیاد

بابا داشتم فک می کردم کاش کلا سقط می شد از همون اول به دنیا نمی اومد
دردش کمتر از سقوطه
ببین پاره کرد خودشو اینقد که می خوند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد