Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

تست مثن - میکروبلاگ

کیلگ یه دیقه دندان به جیگر بگیر ببینم بلاگ اسکای چه جور کار می کنه.


پ.ن. خب واقعا نفهمه.

با اجازتون ک الآن هیچ فرقی بین تنظیمات اون تیکه ک نوشته دسته بندی و اون تیکه ی برچسب ها (همین هش تگی ک می زنیم) وجود نداره. هر دوتا شون یه آدرس مجزا درست می کنن ک پستهای علامت زده شده رو تو خودشون نگه می دارن. در صورتی ک این دو تا باید فلسفه ی وجودی شون متفاوت باشه.

خب بلد نیستی مجبورت کردن تقلید کنی؟

اون تیکه ی دسته بندی مثلا خیرات سرش ک نور به قبرش بباره، قرار بوده میکروبلاگ طوری باشه. نباید تو پست های صفحه ی اصلی بیاد.

احمق کوچولوی خنگ. 

نوشتم ک اگه اشتباه می زنم بهم راهنمایی بدید.


# میکروبلاگ چیست؟ خب من خودم هم ک همچین کامل اطّلاعات ندارم. اوّلین نفر از بنیامین شنیدم حدود پنج سال پیش. نیازش الآن اومده سراغم. قابلیتی ک الآن می خوام و بهم ارائه نمی شه اینه ک یه لینک می خوام ک وصل باشه به وبلاگم، بتونم توش مطلب خرده ریزه آپلود کنم ولی نه در درجه ای از اهمیت ک بیاد روی صفحه ی اوّل و پست های اصلی. 

می بینی به خاطر یه دامنه ی مخصوص نداشتن چی باس بکشیم؟ خب عمو بگو برنامه نویسات فشار بیارن به مخشون سر سوزن.

فک کنم الآن داره زیر پوستی خرم می کنه ک واسش یه وبلاگ جدا بزنم. هولی شت ماد.... فا...ر. 

نظرات 10 + ارسال نظر
a یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 19:52

o.0

O.0

Kilgh یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 19:55

می خوام حذفش کنم. شرمنده ک پاک می شه کامنتت.

a یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 20:02

نه راحت بااش..فقط اینکه چی رو میخواستی تست کنی؟!!

kilgh یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 20:19

خب نه دیگه راحت باش ورش نمی دارم. می تونه پست مفیدی باشه.
اطّلاعاتی هم می شه واس بقیه ی وبلاگ نویس ها.
تو متن پست طی پی نوشتی توضیح دادم مشکل رو.

a یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 20:23

کیلگ باید یه صفحه جدید ب بلاگت اضافه کنی.

الف یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 20:26

برای اضافه کردن صفحات جانبی هم باید بری قسمت برنامه های جانبی از اونجا صفحات ثابت رو نصب کنی.

الف همون a هست یا حروف الفبا رم ریختیم به هم؟

kilgh یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 20:29

نچ نه خب،
صفحه یه بار مصرفه و همون لحظه هم تو پستای اصلی ت می آد.
بعد دوباره بخوای بهش مطلب اضافه کنی باید بری صفحه رو ویرایش کنی.
مثلا تو می تونی صفحه بزنی واسه به قول خودش رزومه ت ک دم دست باشه.

a یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 20:32

خب راه حل دیگه ای نیست.بلاگ دومت رو بزن:)

دوم؟ بلاگ دوم؟ :))))
آقا یکی بیاد اِی یا الف رو توجیه کنه در مورد سابقه ی خراب من، تا وقته خودم برم و برگردم و بقیه ی کامنتاتون رو جواب بدم.

a یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 20:33

و خب بیان هم گمون نمیکنم همچین قابلیتی رو داشته باشه.

تا چهار سال پیش ک داشت. من خودم ندیدم چون بیانی نبودم هیچ وقت. ولی وبلاگ یکی از بچّه ها بود همین حالی که گفتم رو داشت...

a یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 20:50

کیلگارا بله میدونم که تعداد زیادی بلاگ چ گروهی و چ فردی تو دوران دبیرستان داشتی...
دقیقا بعد از نوشتن کامنت میدونستم همچین جوابی میگیرم:[]

حالا اینجور فخر فروشانه هم که اشاره کردی یا برداشت کردم از لحنت هم نبود منظورم. اتفاقا ثابت قدم بودن رو بیشتر دوست دارم. الآن این وبلاگم گوش شیطون کر قشنگ پا گرفته دیگه.

وبلاگ گروهی زیاد نداشتم. چهار پنج تا شاید. بیشتر وبلاگ تکی هام بوده ک سابقه م رو خراب کرده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد