Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

امپراطوره

مثلا تو مایه های فکر کردن به این فکت،

ک درسته من الآن تو آنتارکتیکا نیستم،

و به جای سرما دارم از گرما هلاک می شم و غلت زنان به خودم می لولم،

و نمی تونم پنگوئن امپراطور بغل بزنم،

و فرصتش هم نیست اون حجم از سفیدی رو بندازم روی شبکیه م تا که غرق بشم توش،

که منطقا به احتمال زیاد شاید فرصتش هیچ وقتم پیش نیاد برام،


ولی اون آقا عکّاسه الآن دقیقا همونجاست،

و امروز عشقی منو فالو کرد،

که این خودش یه کانکشن با آنتارکتیکا برقرار می کنه،

و من با خیال همین دیگه ایشالّا می رم ک سرم رو بذارم رو بالشتم امشب،

خواب هاتون پنگوئنی. 


نه خب جون من یه دیقه عمیق شیم؛ من الآن تو لیست فالوئر هام یکی رو دارم ک دقیقا همون جاست!!!  می فهمی طرف تو خود خود آنتارکتیکاس...! و در شعاع چند کیلومتری ش قطعا پنگوئن امپراطور وجود داره. خب این واقعا رزق روحم شده است... جرئتم می بخشد و روشنم می دارد.


راستش از زمانی ک عکس اون پنگوئن های امپراطور رو آپلود کردم اینجا، اون قدر پنگوئن  لایک زدم، دیدم، حرف زدم، تصوّر کردم، کشیدم، خندیدم و خواب دیدم که حد نداره.

الآن سرم رو می ذارم رو بالشت به امید اینکه وقتی بیدار می شم، از لا به لای امواج الکترومغناطیس شوت شده باشم کنار دیوایسی ک امروز به من فالو دادن ازش. و مثلا بهم بگن: "اوه پسر سلام بالاخره از ماتریکس اومدی بیرون..."


پ.ن. مجازی جات. آره هه واقعا مجازی جات. مجازی جات واسه آدمای متخیّل مثل در کمد نارنیا می مونه. شیر، کمد و جادوگر...!!

نظرات 8 + ارسال نظر
شایان پنج‌شنبه 21 دی 1396 ساعت 12:37 http://florentino.blogsky.com

هشتگ یه کمپین بزنیم این بچه رو بفرستیم اون جا که رو شبکیه ش از این حجم سفیدا بیوفته...دوتا پنگوئنم تور کنه:دی

دیدی این سرطانی ها قبل مرگشون مثلا یه کمپین می زنن به آخرین آرزوشون برسوننشون؟ همون.
دو تا ک چیزی نیست، شانس بیارن مثل اون فیلمه خونه رو تبدیل به قطب نکنم صادرشون کنم به تهران.

Shayan پنج‌شنبه 21 دی 1396 ساعت 16:17 http://Www.florentino.blogsky.com

نه ببین هزینه رفت و آمد زیاده میشه. دوتا نر و ماده بیار..تو خونه تکثیر کن.
یه سرم بزن اونور

چیز می شن، خلوص شون از بین می ره.
حکم مرغ هورمونی رو داره اینی ک گفتی الآن.
باید مال ناف قطب جنوب باشه تا جنون منو درمان کنه. :دی
تهران به دنیا بیان یه *خل هایی می شن از خودم بد تر.

شن های ساحل جمعه 22 دی 1396 ساعت 19:39

انقدر گفتی پنگوئن پنگوئن پنگوئن دیشب توی یه جمعی بودم برای تفریح تست روانشناسی نوشتیم منم نوشتم پنگوئن هیچی دیگه دیگران الان من شکل پنگوئن می بینن:))))))))
حالا جدی من این حس به گربه ها دارم گربه های دوستم انقدر چلوندم طرفم نمی ان:))))
حالا حالت خودت چطوره؟خوبی؟:)

وییییی عامو من هنوز پستای پنگوئن دارم مونده.
زوده واسه اثر پذیری.
می خوام یه کاری کنم کلا همه چی رو شکل جوجه پنگوئن امپراطور ببینید...!
ولی کلا حیوانات رو دوست دارم. فرقی نداره. گربه هم می چلونم هر روز راستش. همه شون دوست داشتنی اند.

اصل حالمم الآن خرابه.
باز امشب در اوج آسمانم،
باشد رازی با جزوگانم.

شن های ساحل شنبه 23 دی 1396 ساعت 14:12

https://www.aparat.com/v/7LEdA/%D8%B3%D8%B1%D8%B3%D8%AE%D8%AA%DB%8C%3A_%D9%82%D8%AF%D8%B1%D8%AA_%D8%A7%D8%B4%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D9%82_%D9%88_%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA_-_%D8%A2%D9%86%D8%AC%D9%84%D8%A7_%D8%AF%D8%A7%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%AB_-_%D8%AA%D8%AF

خیلی جالب بود فکر کردم شاید برای توام جالب باشه
موفق باشی:)

می گم تد ها رو دنبال می کنی؟
من خیلی فرصتشو نداشتم، ولی با یه سری هاش خیلی حال کردم در طول زمان. با یکی ش هم یه بار زدم زیر گریه عین بچّه ننر ها. :))))

این باحال بود ندیده بودمش. می بینی چه دید مثبت محشری دارن؟ عالی اند این سخن ران ها. یه الگوریتم گریدی هم داشتیم تو کامپیوتر، همیشه راه حل اوّله تو کامپیوتر ولی خیلی وقت ها هم جواب نمی ده راستش. حالا من نمی دونم اونو قبول کنم که منطقه یا اینو قبول کنم ک به دل می شینه...
بازم تد باحال دیدی خوشحال می شم به اشتراک بذاری.

Thio یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 00:06

میتونی جریمه بزنی برام که الان برگشتم! ولی واجب بود.با بدبختی هم پیدات کردم دوباره...

http://s8.picofile.com/file/8316647734/IMG_20180114_000113_697.jpg

+چطور دلت میاد من نباشم آخه؟خاک تو سرت.

کارت قرمز اصن. :)))
ولی ناموسا فانوسا دیدی سوختی؟
حالا کی گفته ک دلم می آد؟ باو اصن چه کاریه بشین دور هم یه چای و شیرینی بزنیم بر بدن. دنیا دو روزه اون دو روزم روز به روزه.

عکسه ک خوب جدید نیس مرسی ولی فرصتی شد دقیق نگاش کنیم بگینر هم خودتی داداش، من دیگه اگه بخوام تا این حد ریز کار کنم رو وبلاگ، همه تون از درس و کار و زندگی و خانواده می افتید. پتانسیلشو دارم ولی.

شن های ساحل یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 00:50

تلگرام را خدا آزاد کرد:))))))))
می دونم این الان احتمالا خز شده ولی هنوز بامزس:)))))

خز کجا بود، نه باو خب واقعا کار چه کسی جز خدا می تونست باشه؟
اون کلیپه هم خدا بود...
شهروندان محترم توجّه کنید: تلگرام... آزاد شد....!

... یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 02:28

وااااااییییییی ثیو اومده بااااااز ^_^
لحن بامزش *_*

نرو نرو نرو نرو

چاکر خواهان شوما.

شن های ساحل دوشنبه 25 دی 1396 ساعت 01:02

نه من تد تالک دنبال نمی کنم ازشون خوشم می اد ولی معمولا توی زمینه تحقیقم اگه باشن می بینم این تد تالک از کتابی که الان دارم میخونم پیدا کردم کتاب سرسختی یه کتاب 500 صفحه ای نتیجه 10 سال تحقیقه کتاب برتر نیویورک تایمز سال 2009 شده و واقعا احتیاج به فکر داره پونصد صفحه بیشتر نیست ولی یک هفته طول کشید بخونمش می تون کمکت کن مغزت مرتب کنی خیلی مفیده دقیقا وقتی می خونیش انگار تیکه های گمشده پازلت پیدا کردی.ببین من جواب خیلی از سوال های خودم هنوز ندارم سعی میکنم پیداشون کنم و بااینکه جواب سوال هام ندارم خوشحال میشم بتونم یه تعدادی سوال های تورو کم کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد