Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

découvrir ma liberté

که ثابت می کنه، خوش ریتم ها بی خودی خوش ریتم نشدن؛

و ثابت می کنه سخن کز دل بر آید لا جرم بر دل نشیند حتّی اگه زبان سخن برای نیوشنده قابل درک نباشه.

فایل تصویری به همراه ترجمه ی فارسی آهنگیه ک دی روز معرفی کردم. می خواستم جداگانه رو سرور اختصاصی بلاگ اسکای آپلودش کنم که ویدیوش تو وبلاگ خودم فرود بیاد، ولی حالا ک رو آپارات هست و فیلتر هم نیست، گشادی طی می کنیم (شاید فردا رفع گشادی):


اینجا - ویدئو کلیپ ترجمه شده ی آهنگ je veux   از  Zaz


# صداش خش داره. زاز. خواننده ش رو می گم. یه خشی داره ته صداش، ک من دقیقا از همون خش، خوشم می آد. انگار ک پنج تا بستنی تو یه روز برفی خورده باشه و بعد با همون حنجره بزنه زیر آواز. یا انگار که دعواش شده باشه و فریاد کرده باشه و پشت بندش خیلی فارغانه اومده باشه بزنه زیر آواز. خلاصه ک  از اون تیرگی ته مایه ی حنجره ش لذّت می برم. 


# از خودش بهتر الآن اون کلمه های فرانسوی رو ادا می کنم. هاه. در بیوگرافی بنویسید ک طرف عشق حفظ کردن لیریک زبان اصلی آهنگ های غیر فارسی و غیر انگلیسی بود ولو هیچ اطّلاعاتی در مورد معنای آن ها نداشته باشد. با شعار هرچه عدم فهم بیشتر، میل به حفظ لیریک تصاعدی تر.


پ.ن. رفع گشادی:



نظرات 7 + ارسال نظر
لیمو چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت 14:14

من یه روح باز میخوام


عااالی بود ,همه چیزش

de la bonne humeur.
واس خودم ک یه چیزی فرای عالی بود. خود خواننده ش هم خیلی شاد و آزاده تو کلیپ. همینشم به دلم نشست.

مرد پاییزی چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت 14:46 http://unheardarias.blogsky.com/

من فک میکردم پسره میخواد بخونه :)))

آره خوب متن رو خوندم، توصیفی ک کردم لو نمی ده کدومشون قراره بخونه. خصوصا خش ته صدا آدمو منحرف هم می کنه. :)))
بگم چند بار تا حالا این ویدئو رو نگاه کردم خوبه؟
فقط خودم می فهمم ک دیوونه شدم با این آهنگ، حالا اینجا هم ک خیلی استقبال زیاد نبود.
می تونم تا صبح درباره ی تک تک جزئیاتش مغز خودمو تلیت کنم اینقدر ک حال می کنم با همه چیش.

مرد پاییزی چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت 14:48 http://cavatina.blog.ir/

از این به بعد میخوام این آدرسم رو بزارم ...

این آدرست منو دق می ده ولی، :-"
درست مثل حکومت وقت.
چوونکه فید نداره. آقا گور باباشون هر چه قدر می خوان کپی کنن، به خدا من بدون فید مغزم می پاچه به دیوار. دیگه خیلی دوستت داشتم ک تا الآن بدون فید دووم آوردم با وبلاگت.

مرد پاییزی چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت 22:55 http://cavatina.blog.ir/

به باز کردن فیدها فکر میکنم ... فقط به خاطر تو
آخه بعضی وقتا یه چیزی می نویسم ولی بعدش پشیمون میشم از نوشتنش ...

نه خب زورکی ک نیس،
من خودم هم اگه قابلیتش رو داشتم شاید فید اینجا رو غیر فعّال می کردم. حالا هیشکی هم فید خور نداره ها :))) ، ولی یه حس آزادی کلامی بیشتری به آدم می ده واقعا. :))

تازه چیزه، می دونی وبلاگای تحت وردپرس گویا فید نظرات هم می شه ازشون گرفت...
می دونی این چقد کار آدم رو رله می کنه؟
کاش یاد بگیرم اگه قابلیتش واسه این وبلاگای خودمونم هست. شدیدا کاربردیه.

مرد پاییزی چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت 23:09 http://cavatina.blog.ir/

میدونی چیه ... عاشق اون کنترباس هم شدم :))
به این فکر میکنم که ویولون منم واسه آدم کوچولوها مث این کنترباسه :)))

خوب مبارکم باشه من تا الآن فکر می کردم کنترباس یه ربطی به همین بیس ک می گن داره، در مخیله م به جاش به این سازه می گفتم ویولونسل. ولی گویا ویولونسل بسیار کوچیک تره.
هرچی هس از نظر ابعاد خیلی قانع کننده س ناموسا.
بعد فرض کن خود کنترباس واسه آدم کوچولو ها چیه دیگه...

شایان جمعه 22 دی 1396 ساعت 22:54 http://florentino.blogsky.com

چه خوب بود این. از صب تا حالا دارم ق غ باق بوقا بوق باق میخونم !


آدم یکی از این دختر صدا اینجوریا تو زندگیش لازم داره!

واسه من یه هفته س. یه هفته س دارم پق پق می کنم و خسته ک نمی شم هیچ، مشتاق تر می شم.

ژه وو، د مو، د جوا، د له بون هیوموق، نه پا وت اقجون کی فاق مو بونه، موج وی خو وه له من سی لوکر... بابارا بابابارا...

شایان جمعه 22 دی 1396 ساعت 22:58 http://florentino.blogsky.com

https://www.aparat.com/v/LMg5s

اینم هست ولی ترجمه نداره

عح لعنتی چه خوب بود ویدیو کلیپش. پرواز کردم... تا قبلش، فقط خود آهنگ ام پی تری ش رو شنیده بودم صرفا! الآن خیلی دچار هیجان شدم با این کلیپ متفاوت. الآن چی کار کنم؟ ماژیک می خوام می فهمی؟ ماژیک! تو خودت ماژیک رو تقبل می کنی ک می آی واسم همچین چیزی می فرستی؟

راستی به این دقّت کردی که تهش هرکدوم عکس خودشونو می کشن رو اون تابلو؟ باحال. خیلی باحال.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد