Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

2017

می گم دو هزار و هیفده عددش خیلی خفن بودا. کاش ک می موندیم توش. 

وقتی شروع شد اومدم اینجا نوشتم: خیلی حیفه که 2017 با 97 تلاقی پیدا نمی کنه که دو تا هفت کنار هم داشته باشیم.

الآنم که تموم شده دارم فکر می کنم:

خیلی حیف شد که 2017 با 97 تلاقی نکرد...


دو هزار و هیفده رو دوست داشتم. هیفده داشت توش. بیست سالم بود. جوون بودم. 

عدد زوج به اندازه ی عدد فرد سرحالم نمی آره واقعا. عدد مرکب هم به اندازه ی عدد اوّل بهم حس شادی نمی ده. 

نظرات 5 + ارسال نظر
نارنجی دوشنبه 11 دی 1396 ساعت 21:58

کیلگ سایفون هنوز واست کار می کنه؟
از یه ساعت پیش فعالش که می کنی کل نت گوشی قطع میشه

از یه ساعت پیش امتحان نکردم. :دی
واستا برم ببینم.
# نچ. نه. زدنش. باز باید بریم بگردیم دنبال نرم افزار جدید. عه بابا.

نارنجی دوشنبه 11 دی 1396 ساعت 22:15

دیگه نیست
من تقریبا همه شون رو امتحان کردم
یکی یکی همه رو از میدون به در کردن

نمی شه ک غلط کردن.
من تمام جزوه های لعنتی م اون روعه. مداوم پشت هم امتحان دارم.
می رم تک تکشون رو پاره پوره می کنم مگه شوخیه... من بیفتم کی پاسخگوی علوم پایه س؟

نارنجی دوشنبه 11 دی 1396 ساعت 22:38

میتونی موبوگرام نصب کنی واسه جزوه هات ولی اول اینکه اصلا امن نیست و سرور هاش تو ایرانه پس با یه گوشی بلا استفاده نصب کن و آخرشم حذفش کن
دو هم اینکه حواست باشه تلگرامت رو حذف نکنی چون دیگه اپراتور ها پیامکش رو غیر فعال کردن و دیگه نصب نمیشه

موبوگرام هم داریم، اونم لود نمی کنه بدونه شیلتر فکن.
بیا توضیح بده ک چی می گی...

نارنجی دوشنبه 11 دی 1396 ساعت 23:39

کیلگ وصل شد

آره آره یس یس. رواله. لایک لایک فول لایک.
برم واسه سازندش بوس پرت کنم...

شن های ساحل سه‌شنبه 12 دی 1396 ساعت 01:04

با تاخیر سال نو میلادی تو هم مبارک:)....
منم از این وی پی ان استفاده کردم امروز که جواب داد هنوزم کارمیکن
بد نیست (های وی پی ان)


Take a look at "Hi VPN - Free Unlimited Proxy, Hotspot VPN"
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ehawk.proxy.freevpn

دانلود کردم. آره خفنهههههه . جالبه برام ک چرا تو گوگل پلی نکشیده بالا آمار دانلودش.
چند باری هم خودش قطع شد. ولی بسیار قابل قبوله. وقتی سایفونو زدن، این هم چنان کار می کرد. خیلی دم شما گرم. الآن دیگه پشتم گرمه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد