Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

علاجِ لا علاج

می دونی کیلگ خب تو تا  زمانی ک عینکی نباشی این دردی ک می خوام بگم رو لمس نمی کنی...


دقیقا اون لحظه ای ک عینکت رو گم کردی، 

و کلافه ای و داری کف و خون قاطی می کنی واس خاطر یه ماسماسک  مسخره...

همه شروع می کنند به پیشنهاد اینکه:

" خب چرا دنبالش نمی گردی؟ بیشتر بگرد تا پیداش کنی. "

و درد همینه. که نمی فهمن عینکه خود چشماته! 


لعنتی! تو برای پیدا کردن عینک، به خودش احتیاج داری. وقتی نداریش رو چشمات، خب چه شکلی با چشم ضعیف دنبالش بگردی؟

همیشه هم اون آدمی ک بهت این حرفو می زنه، گند ترین راهنمای ممکنه؛ پس همون بهتر با دستای خودت خفه ش کنی.

مشکل اینجاست ک تو خیلی از موارد  راه حل همون مشکله س. یه حلقه ی فور بی نهایته. که هی توش می چرخی و تش هیچی به هیچی!

و خدائیش من موندم با این مدل غریب از درد باس چی کرد...

 وقتی که لازمه ی رسیدن به علاج درد، چیزی نیست به جز خود علاج درد. گیج کننده س واقعا.


آره خب اگه راه حل دارید با آغوش باز پذیرائیم. ( و بگم شما تو این معمّا حق ندارید از مهره ی خارجی استفاده کنید و مثلا بگید مامانتون بیاد براتون عینکو پیدا کنه. چون  شما از ازل تا ابد همیشه تنها تنها باید مشکلاتتون رو بحلّید.)

ولی به نظرم همینه ک هس، باید باش کنار اومد. مثل مسائل ان پی باز تو ریاضیات.


باید باش کنار اومد ک علاج یه سری درد ها تو زندگی،

مثل گشتن دنبال عینکته، وقتی ک چشمات ضعیفه...

مثل دانلود کردن فیلتر شکنه، وقتی که همه ی سایت های دانلود فیلتره...

مثل باز کردن قفل یک صندوقچه س، وقتی که کلیدش داخل خود صندوقه....

و قس علی هذه.


یه شعری هم داریم شاعر می گه ک : الغیاث از تو ک هم دردی و هم درمانی...

شاید حالا با مثال های بالا بهتر بتونید حال شاعرشو بگیرید. حال سعدی رو موقع نوشتنش. 


می دونی کیلگ واسه من خیلی طول کشید تا بالاخره الآن یکم در حد سر سوزن می تونم سهل ممتنع های سعدی رو بفهمم. اینا همه سرم اومد تا بالاخره فهمیدم طرف چی کشیده وقتی می گه : زینهار از تو که هم زهری و هم تریاکی.

سعدی لامصّب مُخ داشته. مُخ.

نظرات 10 + ارسال نظر
Shayan یکشنبه 10 دی 1396 ساعت 22:41 http://Www.florentino.blogsky.com

حس میکنم زندگی داره یه روی دیگه ش نشونم میده..همه چی هست ولی هیچی نیست..یه وضع تقریبا این شکلی

بیایید ببینید زندگی شایان شده وبلاگ من. یاها! :))

نامبرده یکشنبه 10 دی 1396 ساعت 23:17

راه حل همه اینا تهیه زاپاسه.
به جز مورد فیلتر شکن که در هر صورت مثه آهو تو گل موندی دیگه.
لیزیک هم مورد خوبیه :دی
واسه من با سه درجه ضعف بینایی!
وقتی این اتفاق میوفتاد با چشم بسته زودتر به نتیجه می رسیدم تا با چشم باز.
ولی واقعا اصل مطلب همونیه که خودت گفتی و فعلا راه چاره اساسی وجود نداره ...

کاش جاش بود مسابقه ی کی چشمش ضعیف تره می ذاشتیم من برنده می شدم. :-"
اتّفاقا فیلتر شکره راه حلّش رله تر از بقیه س. دو قدم می ری تا مرز روسیه یا ترکیه، باش سای فون دانلود می کنی، بر می گردی.
هه. امروز این قدر تبلیغ سای فون رو کردم، کمپانی شون حداقل صد و پنجاه دلار نده بهم، بی انصافی کرده شدید .

راه حل زاپاس رو دوست داشتم.
راه حل مشکل دوم هم می تونه به نوعی علاج واقعه قبل از وقوع باشه.
سومی... سومی رو موندم توش. ینی می شینم معمّا طرح می کنم تو خلوت بهش فکر کنم حوصله م سر نره.

نارنجی دوشنبه 11 دی 1396 ساعت 00:41

بابای من عینکش که گم میشه میاد میگه زیر شماهاست
نشستین روش تا الانم حتما شکسته
بعد دیگه انقدر بلند مون میکنه که دهن مون سرویس شه خودمون بگردیم پیداش کنیم

نامبرده دوشنبه 11 دی 1396 ساعت 00:41

واسه سومی باید یه جوراب مشکی بکشی روی سرت و دزدانه به معما نگاه کنی :))
مثلا سوزن و این چیزا استفاده کنی.
یا قالب کلید رو در بیاری
همچون چیزایی!
از اون راه حل رندانه ها به ذهنم نمی رسه

نامبرده دوشنبه 11 دی 1396 ساعت 00:42

عه نارنجی :)))

نارنجی دوشنبه 11 دی 1396 ساعت 00:47

عخی عخی عخی
بیا کیلگ
اینم از همزمانی امشبت
:)

یه توک پا برو اون دستگاه شوک رو از وبلاگت بیار اینور.
قربونت.

شن های ساحل دوشنبه 11 دی 1396 ساعت 10:05

چرا فمتو لیزیک نمی کنی خلاص شی؟از عینک خوشت می اد؟...اره زاپاس خوبه دو تا بزار توی کشو جواب میده هر کدوم داغون شد یکی دیگه رو استفاده می کنی.
کاش فقط آنتی فیلتر بود منطقه ما کلا نت قطع بود هم دیتا هم وای فای....یه نرم افزاری پیدا کردم از اطرافیان به اسم فایر چت و این خب آفلاینه با بلوتوث کار می کن ولی اول برای ثبت ایمیلت باید انتی فیلترت روشن باشه که بتونه بفرسته و بدردت شاید خورد سر کلاسی جایی با دوستان خواستین چت کنین اگه نت نبود فقط بردش کمه فکر کنم 100 متر فضای باز باشه.دو طرف نرم افزار باز باشه کار میکنه

https://firechat.en.uptodown.com/android/download

مرد پاییزی دوشنبه 11 دی 1396 ساعت 12:10 http://unheardarias.blogsky.com/

راه حل که ندارم متأسفانه ... ولی اگه با بند بندازی دور گردنت میشه پیشگیری کرد

شهرزاد دوشنبه 11 دی 1396 ساعت 14:48

اوه اوه! پست سهل ممتنعی بود! باریکلا باریکلا‌.

acetaminophen دوشنبه 11 دی 1396 ساعت 18:16

تصور اینکه مدام بخوام عینک بزنم هم برام سخته..تازه من جز اون ادمایی بودم که از پنج شیش سالگی عشق عینک طبی بودم ...

بند عینک بخر..
یه دست عینک زاپاس داشته باش..
چشات رو لیزیک کن(من بودم همین تابستون انجامش میدادم)
اینقدر غر بزن ب جون بقیه تا عینکات رو برات پیدا کنن(مواقعی که یکی دیگه هم خونه اس)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد