Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

امپراطور چُمبه



فرم ایستادنشون کنار هم، منو یاد روابط خودم با  والد هام می ندازه.  اون تجمّع مغرورانه ی  زرد و مشکی رو کلّه ی اشاره رفته به سقف آسمونش رو می بینید؟ خود خودشونن. :))) هر از چند گاهی هم یه بطری اسید می گیرن دستشون خالی می کنن رو هیکل من ک اون پایین ایستادم. شیکمم هم هیچ قلمبه نیست. اونا غمه. همه ش غم های بلعیده شده و فرو خورده شده ی بعد اسید پاشی هاست.


# ساعت پستمو...! تا آپلود شه از دست می رفت... فلذا اوّل ساعتو گرفتم بعد پست رو نوشتم.


پ.ن. آقا فکر کنم دنیا می خواد بهم نشون بده ک نه همچینم وضعت بد نیست، سرتو بکن تو برف، زندگی تو کن باو. از زمانی ک این پست رو ارسال کردم، همسایه ی دیوار به دیوارمون با پسرش زدن به تیپ و تاپ هم، یک رینگ بوکسی درست کردن ک نگو. تیکن سیکسه به قول ایزوفاگوس. باز خوبه منو فقط اسید می پاشن روم.

اون بچّه تلف شد حاجی، ولش کن جون هر کی دوس داری!

هی آشغال آشغال می کنه، نمی ذاره منم بخوابم. آشغااااااااااال بک آقا. آشغاااااااااال بک. بیا ببر بذار دم در اگه ناراحتی اصلا! نمی شه ک من مثل رسیور ازینجا همه ی فحش ها رو بگیرم جیک نزنم.


اصلا چیه این ساختمون ما؟ انجمن پدر و مادران فاقد نورون های میلین دار. 


پ. پ. ن از اتاق فرمان اشاره می کنن عکس به خوبی گویای همه چیز نبوده، فلذا تا حجّت بر شما تموم شه:



نظرات 16 + ارسال نظر
Shayan پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 00:05 http://florentino.blogsky.com

تشبیه بسیار زیبایی بود. از اون زیبا تر به کار بردن لفظ "والدهام" بود..خیلی حال کردم!
.
.
۲۳۴۵؟؟؟
.
.
کپچای را
65433

چی نفهمیدم، "والد هام" مشکلی داشت یا واقعا تعریفی بود؟ :)))
دیگه اینقد تو ملافه (من دوست دارم به لفافه بگم ملافه اصن، به کسی چه؟) حرف می زنن همه ک نمی دونم کدوماش تعریفیه، کدوما تیکّه س باید جواب بدم. :)))

و ناموسا سر کارم نذاشتی؟ واقعا کپچات همین بود؟ یعنی حتّی بهم بگی بود هم نمی تونم بر بتابم. خیلی بالا تر از آستانه ی تحریکمه هنگ می کنم.
۲۳۴۵
۶۵۴۳۳
واقعنن! شت.

* پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 00:29

همسایه اتون فقط:/ینی چی ک بچه رو میزنه؟!!!؟؟0.o
میخواستم بگم حداقل امیدوارم سن بچه ی همسایه اتون کم نباشه..اما اگر جوون هم باشه خیلیییییییییییییییییییییییییییی ناجوره..هعی.

نه بابا نرّه غوله.
والّا صدا هوار هوار و کشتی گرفتن و لقد کوبی به دیوار و پرت شدن مبل و اینا می آد، ما فعلا می ذاریم پا اینکه جوونه مرامی می کنه از پیره کتک می خوره. بلیط مسابقه بوکس رایگان نصیب کرده خدا امشب، گفته بذار بلکه یکم اسید ها رو بشوره ببره.

حالا بابام رفت به پدر خانواده شون دلداری بده الآن. شما را در جریان اخبار جانبی خواهیم گذاشت بیننده ی گرامی.

* پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 00:47

نقاشیت خوبه ک:/چرا هعی از زیر نقاشی کشیدن برای نامبرده در میری پس؟!؟؟!؟!؟!؟!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟

ببین الآن تو عم داری نا خواسته اسید می پاشیا...
هیش جون هرکی دوست داری! ستاره ها فریاد نمی زنند.

شن های ساحل پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 01:25

یکم ماده قلیایی احتیاج داری !

اکی ولی فردا صبح نندازنم تو این کاور خاکستریای آمبولانس بنویسن علّت مرگ: خوردن صابون مایع؟ :-" مسئولیت قبول می کنی ک من الآن دارم مسواک می زنم، اینم پشت بندش سر بکشم تا دم دسته.

* پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 01:36

پس به احتمال خیلیییی زیاد مقصر نره غول محترمه!و هم برای اقای همسایه و هم برای شما ارزوی صبر و شکیبایی میکنیم.
و اینکه اکی ستاره ها خاموش میشوند:)

نه موافق نیستم با قضاوتت دلیل نمی شه تو هر دعوایی بچّه هه مقصّر باشه حالا چون مثلا جوان هم هست.
ولی بگم کف و خون قاطی می کنی.
چاقو کشیده رو باباش. :-" جووون.
بعد من نهایت کاری ک ازم بر می آد، اینه ک می آم اینجا مخ شما رو تلیت می کنم با مشکلات خانوادگیم. فکر کنم خدا اون شیشه ی جربزه رو وقتی می خواست بریزه تو کاسه ی آش من، تلفنش زنگ خورد رفت جواب بده یادش رفت دیگه کلا که داشت چی می ریخت تو آش.

تلخ نوشتی جمله ی آخرو. بد برداشت نکرده باشی؟ صرفا نوشتم تا ک فعلا یکم جوّش خوابیده، دوباره داغش نکنی باز طی یک حرکت خاکستر زیر آتش گونه منو بدبخت کنی ک دیگه باز شروع شه واقعا هیچ جوره نمی تونم جمش کنم. :)))

نامبرده پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 09:25

@*
:)))))))

اینم واسه تو
http://s8.picofile.com/file/8315204126/kilgharrah.jpg

ویییییییییییییییییییییییی
عاقا...

شن های ساحل پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 09:41

علت مرگ!!!!دور از جونت زبونت گاز بگیر .....چاقو کشیدن که بی عرضگی محض خب...خودتو انقدر مقایسه نکن شرایط ها فرق داره دلیل نمیشه فقط چون سنتون کمه فکر کنی شبیه هستین....
کیلگ تو مثل اون نیستی خیلی بهتری جدی میگم ببین کسی که میره سمت خشونت تعداد زیادی از اعصاب مغزش آسیب جدی داره هورمون و آنزیم هاش بهم ریخته یا اصلا ندارتشون همین.فکرای بد نکن

خب مصرف بیش از حد قلیا خطر آفرینه دیگه. :دی
نه بابا متوجّهم چی می گی، شبیه نیستیم عاقا. :))))) گاهی آدم وسوسه ش می شه، ولی من بخوام چاقو رو فرو کنم هم فقط تو دل خودم فرو می کنم. :)))
اون نوشته ها هم جنبه ی طنزش بیشتر مدّ نظر بود. واکنش های مختلف در مقابل اتّفاق های تقریبا مشابه برام جالب بود ولی.

نامبرده پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 10:42

بله بفرمایید؟ :دی

کیف کردم خوب، بسی چسبید. :)))

شن های ساحل پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 11:02

http://uupload.ir/files/6mzp_screenshot_20171228-102108.png

باشه:)

ویییییییییییییییی
آقا ایده زدم تو اکانت پیکوفایلم یه پوشه بسازم همه ی اینایی ک واسم می فرستید رو جمع کنم یه جا یادگاری شه.
فقط سرم خلوت شه...

Thio پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 11:25

سلام اقای کیلگ.عذر‌میخوام واقعا بابت یه مدتی که در خدمتتون نبودم تا مورد عنایت قرارتون بدم.
امیدوارم حالتون خوب و سفارش ما هم کامل شده باشه که دیگه نهایتا تا شنبه بیشتر وقت ندارید :)
سایه تون مستدام و عزت زیاد.باز هم خدمت خواهم رسید.و باز هم تاکید موکد میکنم که اگر خواهان هر چه سریعتر کم کردن شرّ ما از حضور انور و منوّرتون هستید لطفا کار ما رو در اولویت قرار بدین تا بیش از این مصدع اوقات شریفتون نشم.با تشکر.خدا یار و نگهدارتون :)

اختیار دارید اعلی حضرت ثیو،
مزاح نفرمایید در خدمتتان هستیم حالا حالا ها.
به زور همین نقّاشی هم ک شده دخیلتان می کنیم به گوشه موشه های وبلاگ.
حیف هست خواننده ی اینچنینی را از دست دادن. تا باشه ازین نقّاشی نکشیدن ها.
¯\_(ツ)_/¯

* پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 13:24

اصلا نمی تونم تصور کنم که یه ادم نرمال چاقو کشی کنه!!!!!!!!!!این پسره هم یه مشکلی داره یا اینکه چیزی مصرف کرده بوده..

نه بابا چرا بد برداشت کرده باشم؟!!؟متوجه منظورت شده بودم:)
ولی خب انگار این اتیش زیر خاکستر داره شلعه ور میشه [منو بابتش فحش نده:/]

مقادیر زیادی از غلاف کردن عقل و شعور می خواد. :-"

من نمی گم، شاعر می گه ک:
آتش زدی در عود ما، نظاره کن در دود ما...

شهرزاد پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 16:10

پدر و مادران فاقد نورون‌های میلین دار :)))))))))

اعصاب مصاب ندارن...

Shayan پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 16:29 http://Www.florentino.blogsky.com

Kilkaso??
.
.
ایول

نه،
.
.
Kilginchi

O,o

Shayan پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 18:57 http://florentino.blogsky.com

اوه یعس!!

مرد پاییزی شنبه 9 دی 1396 ساعت 14:07 http://unheardarias.blogsky.com/

خیلی باحال بود این عکس پنگوئنه ....
ایشالا فرصت بشه طراحی ش کنم ...

می بینی می بینیییی؟ :)))
عشقه به خدا.
من روزی ده میان وعده نگاش می کنم انگیزه ی زندگی کردن بگیرم فقط. معتادش شدم اصن.

مرد پاییزی دوشنبه 11 دی 1396 ساعت 12:20 http://unheardarias.blogsky.com/

ببین من خودم اونقدر پنگوئن باز بودم که به مستند حیوانات میگم ... پنگوئن ... بریم پنگوئن نگاه کنیم ... ولی این دیگه واقعا یه چیز خیلی آسی بود ... یعنی این همه عکس و فیلم پنگوئن دیدم، یه طرف، این یه طرف ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد