Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

چوون

شما علی الحساب ازین به بعد بین "چون" و "چوون" هایی ک من می نویسم تفاوت قائل شید تا بعدا سر فرصت قضیه شو تعریف کنم ک چرا.


"چون" هایی که می نویسم رو تو دلتون تلفّظ کنید "چُن"

"چوون" هایی که می نویسم رو دقیقا بخونید "چون" با واو غلیظ کشیده در وسط.

اینا الآن دیگه فرق دارن تو فرهنگ لغاتم. یهو  پرت شدم تو گذشته هام باز! ای بابا. چه مغز داغونی دارم من.

نظرات 7 + ارسال نظر
شن های ساحل پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 11:51

میخوای من بجات نقاشی بکشم؟

والّا خیلی می خوام از زیرش در برم به سه نفر دیگه هم یواشکی گفتم، :))))) ولی آیا به نظرت اینایی ک می بینی قبول می کنن؟ اگه قبول کنن ک آره قربون دستت بکش. :))) اگه بیخ ریش خودم باشه ولی دوباره کاری می شه. دیگه کم کم داریم می ریم به سمت اینکه منو بزنن سر سیخ گردان روی آتش کباب کنن. :))))

شن های ساحل پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 18:21

خب یعنی حتما باید بهشون بگی خودت نکشیدی؟ چه موضوعی ترجیح می دی بکشم؟مثلا میشه من بکشم تو بعد دانلودشون یه کوچولو با یه نرم افزاری کنار نقاشی یه جمله بنویسی تاریخ بزنی بگی کار خودم که دروغ هم نباشه کار توام باشه: )))))))

نامبرده پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 19:27

حواسم هستااااا :دی
مهر شن ها تحت تاثیرم قرار داد :)))

اینجانب نامبرده در صحت و سلامت عقل از دریافت جایزه ام خودداری و خویشتن داری (حتی! :دی) میکنم.
اراتمند و اینا :)))

شن های ساحل پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 19:34

اوکی ولی شما هم یه نقاشی آسون ازش بخواین نه در حد پیکاسو:)

نامبرده پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 19:40

من از همون اول به هر چیزی که جنبه یادگاری داشته باشه راضی بودم
نمی دونستم کیلگ اینقدر سختش میکنه

دیگه واقعا کنار کشیدم من.
باید به فکر نقاشی Thio بود :)))

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 19:45

واااای شن ها بذار این اژدها روی پای خودش وایسه:))بچه ک دیگه نیست دوهزار و خرده ای سن داره؛)

شن های ساحل پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 20:10

:))))))))))همه دعوام کردن هه هه هه
خب اگه دنبال موضوع می گردی یه مرغ بکش اصلا تو که این همه عکس مرغ داری:))))))
بزار ببینم سوژه چی هست:)))
صورت استاد
یوکا که دوست داری
مرغ
اون مداد نوکیت
جسم زرد
کوله پشتیت
اصلا یه برج از کتابات بساز نقاشیش بکش
یه قلب بکش
نواحی مغز بکش
اصلا فرمول سرتونین بکش
:))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد