Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

کشفیات

درسته که وای فای از تو پذیرایی آنتن نمی ده، ولی از دم در خونه آنتن می ده. 

زمینه ی کشف: زمین لرزه ی تهران


آقا دارم یخخخخخ می زنم از سرما. الآن دارم ازین پایین پنجره ی اتاقم رو نگا می کنم حسرت می خورم. 

چقد سوسول شدن همه.

گه بگیرن. چقد همه چی مسخره شد یهو.

به خاطراتم که رجوع کردم یه زلزله ی دیگه هم دیدم قبلا. چرا اون موقع ازین ادا ها نبود؟

من می خوام برم تو اتاقم عاقا جان من. الآن دارن تقسیم ماشین می کنن کی کدوم ماشین بخوابه! مگه من اینجور خوابم می بره تفی ها؟ تو پراید؟ واقعا؟ بعد با درس های تلمبار شده م چی کنم؟


راستی دقّت کردین من وقتی استرس می گیرم چقد مسخره می شم. 

اینم دقت کردین وقتی جو همه رو بگیره من به طرز غریبی آروم می شم؟ الآن نمی دونم چرا دنیام اصن شبیه این مردم تو کوچه خیابون نیست. آرامم. اصلا نه می ترسم نه استرس دارم نه چیزی رو درک می کنم نه هیچی. خنده م می آد.


آقا تو پارک آتیش روشن کردن با معتاد ها و بی خانمان ها و این هفت خط ها یه مدّت رفتیم نشستن لب یه آتیش. 

الآنم چند تا فامیل آوردیم پیش خودمون تو ماشین جا بدیم. خیلی مسخره س. 

می ریم ک داشته باشیم یک شب پر از دست و پا درد رو.

کوفتی ها.


پ.ن. ینی دلم می خواست این زلزله هه فردا شب می اومد. الآن همه داشتیم اون بیرون می رقصیدیم عین سرخپوستا دور آتیش. کیف نمی داد؟ :)))

نظرات 2 + ارسال نظر
شایان پنج‌شنبه 30 آذر 1396 ساعت 10:16

خواب تو پراید خوش گذشت؟!
.
.
من یه شب تو پژو خوابیدم تا یه هفته گردن درد داشتم :/

خیلی بد بود. گند بود. مزخرف بود. خیلی خیلی خیلی.
اصن خوابم نبرد...
آخرش اومدم خونه تا ک خوابم برد.

esmaeel پنج‌شنبه 30 آذر 1396 ساعت 10:21 http://khabar-elmi.smu.ir

با سلام و عرض خسته نباشید. وبلاگ زیبایی دارید. لطفا به وبلاگ من هم سری بزنید و رایگان در مسابقه آنلاین با جایزه نقدی 50 هزار تومانی شرکت کنید و به دوستانتان هم از طریق تلگرام خبر دهید تا مسابقه هیجان انگیز تر و جذاب تر شود.
با تشکر فراوان.
khabar-elmi.smu.ir

با سلام و عرض تشکّر از شما ک به پست زلزله ای ما هم رحم نمی کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد