Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

کانون زبان بکش بیرون دیگه ناموسا

جون خودم ظرفیت این آمار و ارقامو ندارم هر دو و نیم ماه یک بار به من همچین شوکی وارد می کنین.

عین بچّه ی آدم بشینین گوشه اتاق بخَرّید تا نخوایید آخر ترم پونصد تا پونصد تا بریزید تو وبلاگ من دنبال کف نمره ی قبولی. این چه وضعشه لاطائلات؟

مرسی که کم کم  داره درست می شه. چیه این عددای شاخ؟ آخ قلبببببببببم.باتری. باتری جدید یک و نیم ولتی بیارید. کد نُود و نُه. کد نود و نُه. ارست قلبی یک اژدهای باستانی.




پ.ن. بچّه ها بچّه ها تلگرام بیخ پیدا کرده. یاه یاه یاه. دو نخطه خنده های شیطانی. راضی م. ببینم حالا چی می کنید وسط امتحانا بدون تله. بمونه همین جوری. بمونه لطفا. مرسی عح. بمونه همه تون بیفتید امتحانا رو من رتبه ی برتر بشم. 0-0

نظرات 5 + ارسال نظر
* دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 21:18

عکسایی که میذاری چرا اینجوری میشن؟!
یا قالبت رو عوض کن یا اینا رو ریسایز کن..

[ بدون نام ] دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 21:19

و یعنی چی ک تلگرام بیخ پیدا کرده!!؟؟

شایان دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 21:24 http://Www.florentino.blogsky.com

آمار دیدم پشمایی که باهاشون تخته پاک میکردمم ریخت..
چرا آخه؟
چطو احساس امنیت میکنی اینجا؟
من دونه دونه افرادمم میدونم کی ان!

نارنجی دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 21:36

تلگرام نباشه که می چسبن به درس و مخش شون :/

نارنجی دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 21:40

درست شد :)

کلا چند وقته که دو سه روز یه بار اینجوری میشه بعد خودش درست میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد