Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

دان ش جوق

آقا من فعلا تاریخشو بگیرم تا روز عوض نشده، بعد اگه اظهار نظر جانبی ای داشتم می آم می گم. شاید خواستم شفاف سازی کنم ایده رو.


علی الحساب اینکه، 

به بچّه های دوره ی الآن، 

خصوصا علوم تجربی هاشون،

و بازم الخصوص تر پزشکی ها،

 روز دانش آموزو تبریک بگین بیشتر دوس دارن،

به ریخت و قیافه و طرز برخوردشونم بیشتر می آد!


روز مهد کودکی اگه بود، می سپردم اونو تبریک بگین. نیس دیگه بدبختی.


 یاه یاه یاه. خودم مبرام البتّه. :))) به خدا اگه منو قاطی این خل مشنگا کنین. به من روز نوزادو تبریک بگین جاش. :)))) داریم روز نوزاد اصن؟

نظرات 4 + ارسال نظر
استامینوفن پنج‌شنبه 16 آذر 1396 ساعت 22:53

تا عنوان و چند خط اول پست رو از بلاگای بروز شده خوندم،فهمیدم پست توعه...

هوم آره منم دیگه به وبلاگای بچّه ها عادت کردم. از تابستون اینجوری شدم. پست رو بهم بدی آشنا باشه نود درصد تشخیص می دم قلم کیه. از مزایای زیاد وبلاگ خوندنه. بعدش دچار حس افتخار هم می شم تازه.

استامینوفن پنج‌شنبه 16 آذر 1396 ساعت 22:58

علی الخصوص..

آقا قشنگ دلت پره، داری زور می زنی از من غلط بگیری ها! :))))
خوب من زرنگ ترم ولی. بازی رو ادامه می دیم.
راستش این شیوه ی نگارشه، نوع قلمه، نمی شه که بش گیر داد! سبکه. دلم نمی خواست هی واژه ی "علی" رو که عربی هست استفاده کنم، پس شد آنچه شد. الخصوص تر. خیلی هم شیک و درست.

استامینوفن جمعه 17 آذر 1396 ساعت 01:03

باشه اقا سبکته اصلا:D
.
.
حالا جدای از شوخی اگر دلت نمیخواد عربی بنویسی چه اجباری ه که از اصطلاحاتشون استفاده کنی؟!؟
خب اون (ال) ی هم که گذاشتی ک عربیه:/

شن های ساحل جمعه 17 آذر 1396 ساعت 02:18

کیلگ برف دیدی؟(یعنی کاملا ذوق مرگم)اولین برف امسالم دیدم:))))هوررررررررااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد