Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

قرعه کشی جام جهانی 2018

خب دیگه اینقدر هوار کشیدم الآن صدام گرفت.

ایرانو سوراخ شده فرض کنید از الآن. واااای. خخخخ. 

تمام مدّت هم دوربین دستم بود اینقدر هوار زدیم توش یادگاری شه.


یعنی فک کنم اینقدر همه مون نشستیم پای تلویزیون که تو رو خدا ایران تو گروه دو نباشه نباشه که واقعا تهش ایران شد. :))))

اون تیکه ای که دانمارک قرعه ش اومد و نمی خورد به گروه، قشنگ تهش مطمئن بودم شانس گه بیخ ریش خودمونه.


بچه ها بیایید نیمه ی پر لیوانو ببینیم، 

الآن دیگه لازم نیس هم بازی ایرانو دنبال کنیم هم تیمای شاخو. الآن دیگه به صورت افتخاری یه تیر دو نشون می شه.

بعد تهشم می تونیم افتخار کنیم به تیمایی باختیم که کم کم ش می رن یک چهارم.

راستی، مراسمشون رقص های خوشگلی داش که ایران سانسور کرد. :دی


می دونی چیه کیلگ؟ اصلا آه من ایران رو گرفت.

این قدر به همه شون تنفّر ورزیدم که الآن اینجوری شد.

یادته می گفتم دلم می خواد تیمای قازقلنگی ایران یه دور با آلمان بیفته له شه قشنگ؟ خب این گروه به جاش الآن کاملا ارضام می کنه. 

و حداقل الآن خیالم راحته که اسپانیا دیگه تو گروهی حذف نمی شه مثل سری پیش، راحت می کشه بالا.

و واقعا فکر کردی من بین ایران و اسپانیا کدومو بر می دارم؟ : لولش نهان کرم وطن فروشی.


قبل از همه ی قرعه کشی ها، با دلقک بازی های ما، تهش مامانم همین جوری پروند که اکی شاید ببرمتون اسپانیا ایرانو ببینید. :)))) یعنی طرف رو هوا هم که می پرونه واقعی می شه.


و اممممم. بیایید ببینید فردوسی پور با چه فلاکت با شکوهی داره مرثیه می خونه. خخخخ.


# ایزوفاگوس می گه حالا شاید ما مثل کاستاریکا پدیده ی این جام جهانی شدیم.  خدا. :)))))


پ.ن: الآن نشستم فیلمه رو نگا می کنم. خیلی خوبه. :)))))  یک مدّت مدیدی بود همچین هیجانی تجربه نکرده بودم.

موقعی که دانمارکو می کشن بیرون، به ایزوفاگوس می گم وای نیگا قشنگ مشخصّه ایران می خواد در بیاد بعدش. بعد موقعی که داره کلنجار می ره با توپ ایران که بازش کنه، فردوسی پور می گه اُه اُه اُه. ایزوفاگوس می گه وای وای وای. مامانم می گه چیه مگه چی شده. بابام گنگ و منگ نگاه می کنه، و من می گم خدایا ایران نباشه نباشه نباشه. بعد یارو باز می کنه روش نوشته ایران. نباشه ی آخرم تو خنده ها و داد هوارا گم می شه. قشنگ مشخّصه خدا با ما ساخت و پاخت داره. ؛) 

خلاصه خیلی فیلم یادگاری خوبی شد. 

من اگه امکاناتش رو داشتم حتما ازین کمرا من های دوربین به دست می شدم. ازینایی که همه ش یه دوربین فیلم برداری دستشونه از همه ی جزئیات زندگی شون فیلم می گیرن. خیلی دوست دارم همه چی رو آرشیو کنم کلا.


الآن ناراحت نیستم اصلا. حالا شما برید فش کش کنید تو اینستا و اینا، ولی خوشالم راستش. می ریم که داشته باشیم آبکشینگا. یاه یاه یاه. ایوِل ترین. واقع گرا باشید تهش که هیچی نمی شدیم. حداقل الآن مقابل تیمای خوشگل قرار گرفتیم. :[]

:{


پ.ن بعدی. هوم. دارم فکر می کنم... حالا که بالاخره با اسپانیا افتادیم، دیگه کاسیاس نیست. ژاوی نیست. تورس نیست. ویا نیست. پویول نیست. فابرگاس نیس. هیشکی نیست. صرفا یه اینیستا مونده از اون تیمی که ما باش تو راهنمایی شاهی می کردیم. آندرس با کلّه ی کچل و موهای بناگوشی سفید.آهان اون پیکه خر احمقم مونده. چه قدر این گذر زمان زجر داره. همه با هم پیر شدیم. 

فرض کن وسطش به دوستم پیام دادم یارو برو میرو کلوزه رو ببین. اسطوره جام تو دستاشه الآن... آخه شما نمی دونید کلوزه چقد جوون و کودک بود وقتی من و این کل می نداختیم سرش. درد داره دیگه. 

من چه کار کنم؟ عح. خیلی پیر شدیم همه. عح.

نظرات 50 + ارسال نظر
شن های ساحل جمعه 10 آذر 1396 ساعت 20:04

من از کانال zdf دیدم خوب بود....رسما نابودیم:)))))))))))))پرتقال و اسپانیا آخ آخ آخ:)))))

خوبه خوبه. دوست. :))))))
می خوام دست و پا زدن بچّه ها رو ببینم در حالی که تا خرخره فرو رفتن و حال کنم. هار هار هار.

شن های ساحل جمعه 10 آذر 1396 ساعت 20:05

من منتظر المپیک ژاپن هستم هورررررررا:)))

حالا جدای از شوخی منم منتظر اون هستم. یه پیج تو اینستا فالو کردم از همون دو سال پیش تا چار سال دیگه، در جریان تک تک خبرا قرارم می ده دیگه غم ندارم.

استامینوفن جمعه 10 آذر 1396 ساعت 20:06

عه خب خدا رو شکر...من همه اش دعا میکرد با تیمای خفن هم گروه بشیم:))

:)))))
من همش رمّالی می کردم می گفتم با این تیمای ضعیف می افتیم ولی به صورت ذاتی دوست داشتم با قوی ها بیفتیم که افتادیم. جووووون.

استامینوفن جمعه 10 آذر 1396 ساعت 20:11

چند وقت پیش هم مامان من گفته بود اگر فلان اتفاق بیفته فلان کار رو انجام میدم(چیزی که ازش متنفره و حاضر نیست انجام بده)بعد یه مدت دقیقا همون شد:)) اما خب مامان من یه لبخند زد و گفت عمرااااا:/
حالا نمیدونم این ژن اینجوری زیر حرف زدن و پیچوندن رو همه مامانا دارن یا نه!اما خب شماها یکم پی حرفش رو بگیرید دیدی یهو یه سفر افتادید

نه بابا، ما حتما پی ش رو می گیریم.
الآن داره می گه اصلا ولش کن خرداده امتحان دارید! حالش خیلی خرابه. الهیییی.
من که فیزیوپاتم اون موقع، داداشم هم امتحاناش تموم شده. یعنی هیچ جوره نمی تونه از زیر حرفش در بره. همه چی جوووووووره.

نارنجی جمعه 10 آذر 1396 ساعت 20:21

کلا یه مدته حس میکنم خدا با ایرانیا لج کرده :/
عربستانم که خر شانس
ولی الان مامان بابای من خوشحالن
میگن دیگه خیالمون راحته که می بازیم و دمی به درس و مشقش میرسه

برعکس من از فیلمی که خودم و مخصوصا صدام توش باشه متنفرم

مگه فقط ایرانو می خواست دنبال کنه؟ :)))
آقا ایران که کلا بازیاش شوخیه خب.
ببین فیلمات پخش نشه، دست خودت باشه فقط ، مثل یه جور آلبوم یادگاری. بازم تنفّر داری؟

نارنجی جمعه 10 آذر 1396 ساعت 20:24

خخخخ
پژی رو ببین
ماست کیسه کرده

چی؟ چی؟ پژمان چی؟

نارنجی جمعه 10 آذر 1396 ساعت 20:40

نه این همین الانشم مسابقات بیلیارد و هر چی چرت و پرت دیگه ست رو دنبال می کنه
مطمئنا تمام بازیا رو میبینه
مامان بابای من دارن خیال خام می کنن

منتظری رو میگم
قیافه ش اینجوری شده بود

آخه بابا جام جهانی همه ش دنبال کردنیه،
نکشید بچّه رو،
با اینا ذوق نکنه با چی ذوق کنه،
بذارید بچّگی شو کنه،
من خودم تابستون سوم به پیش بود، باید استارت کنکور می زدم،
مامانم با جارو و دمپایی از پای تلویزیون پرتم می کرد کنار. یادش به خیر. وسط امتحان نهایی ها هم سرم می رفت بازیا رو می دیدم...
بعد فقط منتظر بودم یکی بهم گیر بده. دخیل بسته بودم به تلویزیون اون موقع. یکی از توپ ترین زمانای عمرم بود...
آره می دونستم منتظری رو می گی. پژمان دیگه ای نداریم.
فقط با این عبارت ماست کیسه کردن غریب بودم که الآن اومد دستم.

استامینوفن جمعه 10 آذر 1396 ساعت 20:42

یعنی اینقدر که تو گفتی داریم پیر میشیم و فلان،حس میکنم یه پیرزنم الان..خوبه همه اش بیست و یک سالته هااا

من بیست و یک سالم نیست. خجالت بکش.
من بیست و دو سالمه. :))))

استامینوفن جمعه 10 آذر 1396 ساعت 20:50

نه ببین چون من الان بیست سالمه دیگه تموم هفتاد و پنجیا در نظرم بیست و یک ساله ن:)))))
وقتی کامنت رو نوشتم متوجه شدم اشتباه کردم اما دلم نخواست عوضش کنم:))یه چن ماه ک دیگه چیزی نیست:))
و اینکه خدا ب بحران سی سالگی تو رحم کنه

ببین اصلا یکی از دلیل هایی که کیلگارا رو انتخاب کردم اینه که پیر ترینه. :دی

من کلا از شش سالگی این حالت رو داشتم. فوبیای پیری، فراموش زدگی، گذر زمان، از دست دادن عمر. یعنی الآن یادداشت هایی که از خود هفت ساله م دارم که با جزئیات همه چی رو توصیف کردم که مبادا یک روز یادم بره.

Kilgharrah, better known as The Great Dragon, is a mighty and ancient dragon who was imprisoned and chained in a cave beneath Camelot by Uther Pendragon at the end of the Great Purge, where he was left for over 20 years. He is said to be more than a thousand years old.

می بینی؟ تاوزندز ییرز. تاوزندز. شما راحت باش بیست سالهه. ما تاوزندز ییرزیم.

Elsa جمعه 10 آذر 1396 ساعت 21:10

الان برای تو خیلی راحته،داری پیش بینی میکنی که خرداد سال دیگه در چه وضعیتی هستی و به راحتی میتونی دنبال کنی بازیارو.
این حس سردرگمی هیچ کجا ول نمیکنه منو. بااینکه اهل فوتبالم زیاد نیستم.ولی به خودم میگم هی واااااای خرداد سال دیگه تو حتی یک ساعت خوابم نداری چه برسه به فوتبال نگاه کردن.

ای بابا، نه ما هم الآن همچین فیکسه نیستیما، بی خیالی طی می کنیم فقط. به هر حال تغییرات این دغدغه ها رم داره.
منم پارسال اینقد لنگ در هوا بودم ک هیچ، خصوصا اون بازه ای که بیست و هفتا واحد داشتم اصلا جرئت نمی کردم به خرداد و تیر و امتحانام فک کنم حتّی. ولی بازم تا حد خوبی موفّق شدم بی خیالی طی کنم تهش بد نشد. ببین تازه الآن زنده موندم. :دی

ولی خب من دیگه فعلا هدف خاصّی ندارم کلا واسه زندگی م. همین جوری می خوام بگذرونم دیگه. تو تعریف هدف به مشکل خوردم گفتم ولش کن حالا همچی قرار نیست هدفی هم پشتش باشه. بگذرون فقط. اینجوری زندگی کردن کیف داره خب. حیوان گونه س، ولی کیف داره. :))))

نارنجی جمعه 10 آذر 1396 ساعت 21:14

بری ایران اسپانیا رو ببینی
کدوم سمت می شینی؟

یه درصد فرض کن برم طرف ایران. :)))
تو خودت بودی می رفتی طرف تیم کشورت یا تیمی که از بچگی باش عشق کردی؟ :))))
عرق ملیه چیه، من اونو ندارم اصن. چون ملیّت و اینا خیلی شانسکیه دیگه، من خودم رو اصلا مدیون وامدار و فلان ایران نمی دونم. مادر وطن و این چیزام خیلی وقته ریختم دور. نه اینکه غربی زده باشم. من خیلی از فرهنگ های خودمون رو عاشقم. ولی این کشور برای من کم گذاشته، منم متقابلا دلیلی نمی بینم انرژی مو صرفش کنم. مگه چند بار زندگی می کنم؟

ایران واسه من چه غلطی کرده الآن برم تو سوراخ شدن طرف داری ش کنم مثلا که جاش کمتر بسوزه؟ :)))

شن های ساحل جمعه 10 آذر 1396 ساعت 21:14

⚽️ 10 واکنش طنز کاربران شبکه های اجتماعی به گروه دشوار ایران در جام جهانی 2017:

1⃣ 2006 جلو پرتغال گل نمیتونستیم بزنیم ولی حسین کعبی بود بازیکناشونو بزنه حداقل الان همونم نداریم باید آجر بدیم دست بیرانوند!)

2⃣ با ۹ امتیاز تیم اول صعود می‌کنیم
[شیره را در چایی حل می‌کند]

3⃣ اون از پراید، اون از گل دقیقه نود مسی، اون از زلزله، اینم از گروه مرگ، خدایا مشکلت چیه با ما؟

4⃣ ‏کاش صداسیما بعد مراسم "وطن پرنده ی پر در خون" رو پخش کنه!

5⃣ ‏خبر فوری/ کارلوس کی‌روش لحظاتی پیش سردار سلیمانی را به تیم‌ملی دعوت کرد!

6⃣ خب ... جام جهانی هم واس ما تموم شد. بریم برسیم به کارمون!:)))

7⃣ خداحافظ جام جهانی
خداحافظ روسیه
خداحافظ پوتین
خداحافظ کارلوس کیروش

8⃣ جام جهانى امسال رو کویتى‌پور گزارش میکنه.

9⃣ خدایا ما رو با تحریم امتحان کردی دیگه اسپانیا و پرتغال چی بود ؟

سردار سلیمانیه عالی بود. پاشیدم. برا داداشم هم خوندم اونم حال کرد. تشکّرات دو نفره.

Shay جمعه 10 آذر 1396 ساعت 21:15 http://florentino.blogsky.com

الان دارم یه تعریف جدید واسه گا مینویسم.
گا: گروهی که ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ به آن رفت!
.
.
فقط سعی کنیم و از خدا با تضرع خواهش کنیم که رونالدو هتریک نکنه!

با خوندن این یه چیزی اومد تو ذهنم. خخخ نمی شه بنویسم. عیبه زشته. دمت گرم ولی. خندیدم.
ببین بذار بهت بگم، اینا الآن به بازی اوّلشون که مراکش باشه امید دارن.
ایران می ره قهوه ای می شه با مراکش.
بعد دیگه رونالدو با افتخار می تونه تونلو افتتاح کنه. خخخ. هتریک که هیچ، تترا تریک، پنتا تریک، هگزاتریک، هپتا تریک، اکتا تریک، نونا تریک کنه. جون خودم. برزیل آلمان جام جهانی قبلی بود هفتا خوردن تو ورزشگا خودشون، ما یه چیزی دو برابر گند تر از اون می شیم.

شن های ساحل جمعه 10 آذر 1396 ساعت 21:16

پرتقال اسپانیا مراکش ایران

لامبورگینی فراری پورشه پراید

:)))))))
نگو اینجور، تا وقتی که من پراید دارم، عشق ترین ماشین بازار خود خودشه.

Shay جمعه 10 آذر 1396 ساعت 21:19 http://florentino.blogsky.com

ببین من و بچه محلام رو باید بفرستن با بیرانوند به عنوان تیم ملی لرستان به نمایندگی از ایران...یه کمپرسی هم آجر بدن...اصن حله همه چی.
درسته صعود نمیکنیم ولی خب اندازه قیمت کل کشور ایران به فوتبال جهانی آسیب میزنیم جیگر ملت حال بیاد!!!
.
.
من برم پیج رونالدو فحش بدم..فعلا!!

عه نه، نمی شه که من بعضی بازیکن های تیمای حریفو دوست دارم. پیکه رو می تونی بزنی اگه خواستی. رونالدو هم با ذکر مکان می سپرم بهت که کجاشو نشونه بگیری.
ولی دیگه بقیه رو ولشون کن. گناه دارن.

ولی واسه دعوا و اینا، لرستان به نظرم مردمان نسبتا آرومی باشن. ژن های خشن تر از لر هم داریم اعزام کنیم.

Shay جمعه 10 آذر 1396 ساعت 21:21 http://florentino.blogsky.com

سردار آزمون وسط بازی لایو استوری نگیره صلوات!!
.
.
فک کن گوشی به دست داره دنبال رونالدو میدوه که عاییییی مستر استوپ پلیز یه سلفی فور اینستاگرامم!!

یکی نجات بده ایرانو همین آقا آزمونه س و بس. لعنتی جوان خرشانس خوش استعداد بشّاش.
+ راستی من آخر نفهمیدم دوس دخترش کدوما بود. ولی خب همه شون خوشگلن این روسا. لایک سردار لایک.

ولی آییی حال کنن ها. همه ی شاخ ها رو یه دور از نزدیک می بینن.

من الآن به جا بازیکنا داره زانوهام تیلیک تیلیک می کنه. یعنی فرض کن اینیستا با اون همه ابهت رو ببینی. خب من باشم پخش می شم زمین می گم آقایی بفرما رد شو کفشات خاکی نشه یه وخ.

یا رونالدو. اصن جرئت می کنن تو چشمای تانکی ش نگا کنن؟ پر پر. پر پر ن قشنگ.
مصاحبه ها با بازیکن ها سوژه س. بدبختا انگار پاهاشونو از پایین گذاشتن تو سطل آب یخ از بالا میکروفون دادن دستشون. ولی باز خوبه سعی می کنن ادا قوی ها رو دربیارن.

استامینوفن جمعه 10 آذر 1396 ساعت 21:35

ووااااای یه عالم به کامنتا خندیدم:)))))))))))))خ خوب بودن
.

قربون شوما.

+ ریمیکس بای شایان، شن، اورنجی و السا و گل سر سبد کیلگهارا. [ از این صدا روباتی ها]

شن های ساحل جمعه 10 آذر 1396 ساعت 21:59

کاش لوییز فیگو رو الان که ایرانه گروگان بگیریم اگه پرتقال بهمون تو جام جهانی باخت آزادش کنیم

فیگو دیگه بازنشسته س، به دردشون نمی خوره ک.

می دونی ما باید چی کار کنیم؟ ما باید یه گروهک تشکیل بدیم خودمون بازیکن های خودمونو گروگان بگیریم نذاریم برن روسیه. حداقل همه ی بازی ها صفر صفر شه. خیلی آبرو می خریم با این کار.

شن های ساحل جمعه 10 آذر 1396 ساعت 22:00

به نظرم یه هفته قبل از جام جهانی اعلام کنیم کاری پیش اومده واسه‌مون نمی‌تونیم بیایم

عح داعشم نابود شد نمی تونیم بندازیم گردن داعش عملیات رو.

Shay جمعه 10 آذر 1396 ساعت 22:11 http://florentino.blogsky.com

ملت چقد بی شعور بازی در میارن...
دنبال پیج کافو بودم..
هشتگ زدن #کافو_کسدست!
رفتم گوگل سرچ کنم زدم کافو..حدس زد آدرس اینستاگرام زن کافو..
رونالدو که قشنگ صاف شده..بیشتر از صدهزارتا کامنت فعلا!

عح داری وسوسه م می کنی برم اینستا رو باز کنم.

فاکو، کافو. الآن دیگه همچی فرقی نداره به حال ما. هه.

ببین قشنگ واسه شون خاطره می شه بعد ها که پیر شدن می شینن دور آتیش که آره یادته اون سال با ایران ۲۰۱۸ چه ...خلایی بودن؟ از هیچ تیمی به اندازه ی بازی با ما خاطره جمع نخواهند کرد. قول می دم بهت.

استامینوفن جمعه 10 آذر 1396 ساعت 22:13

الان تو دقیقا چ نقشی داشتی؟؟!!:D
کامنتای شن ها و شای جالب بودن...

هاها حسودیت می شه اسمتو تو ریمیکس ننوشتم؟ برو برو رند عالم سوز. تفرقه نپراکن. خخخ.

استامینوفن جمعه 10 آذر 1396 ساعت 22:19

:|
نه خب اخه تو یا نارنجی و السا حرف بانمکی نزدید:/
اقا من استامینوفنم با بقیه جاندارا نسبتی ندارم که بخوان بهم بگن رند عالم سوزااا:/

بیا حالا چون فک کردی ما نمک نداریم یکی نقل کنم بپاچی:
می گن تنها راه اینه که رضا پرستشو بذاریم تو ترکیب ثابت بلکه فکر کنن مسیه یکم بگرخن. :)))))

Elsa جمعه 10 آذر 1396 ساعت 22:24

دیگه تا این ماریا هم متلک میندازه به ما (komandnaya@)
توییت زده ?Iran,are you happy
:/
:/
بعد ناموسا ۲۷واحد؟
باور نمیکنم جدی :|

ماریا کیه؟ ببخشید که تو باغ نیستم. :)))

آره به اندازه ۲۷ تا پاس کردم اونم مفت نه ها واحد اختصاصی، اونم با ده یازده نه ها، با شونزده به بالا. ولی یک سری سیاست ها به خرج دادم که کسی نفهمه زیاد واحد ورداشتم. تو سیستم بیست و یکی شد. بعد همون بیست و دو تا هم وقتی می گفتم بچّه ها قالب تهی می کردن واسم فاتحه می خوندن.

Elsa جمعه 10 آذر 1396 ساعت 22:33

همون خانومه که اون وسط ایستاده بود با گَری.

ببین هیچ جوره نمیتونم هضمش کنم :|
چطور زنده ای الان؟
پسرم من واقعا به تو افتخار میکنم :)

گری؟ :)))) آناتومیه چیه؟ آقا بی خیال هی می آی توضیح بدی، بدتر چشش کور می شه. من به اسم نمی شناسم اونا رو. همین کافو رو هم نمی شناختم. :)))
منم به خودم افتخار می کنم. افتخار های نهان یک جریده به خودش.
حالا باشه که تو همون خرداد و این هایی که الآن فوبیاشو داری به خودت افتخار کنی. :دی

نارنجی جمعه 10 آذر 1396 ساعت 22:47

یکیم نوشته بود نگین داریم میریم جام جهانی
بگیم داریم میریم آمپول بزنیم :/
عاقا پیج رونالدو خ باحاله
یکیم نوشته اومدی با خودت شامپو کلیر بیار

یکی دیگه به این خارجیا که کامنت گذاشتن فحش داده که برین بیرون اینجا واسه ما ایرانیاست
من که امشب تا صبح نمیخوابم

@ شایان
شایان من پیج کافو رو پیدا نکردم
اگه پیدا کردی به منم بگو

@official_cafu
کیلگ پروداکشن.

ببین یه چیزی الآن در مورد کلییر خوندم، خیلی زشت بود. ولی خیلی خندیدم. حالا درسته که زشته و فلان، ولی تفریح سالمیه واسم.

نارنجی جمعه 10 آذر 1396 ساعت 22:48

۲۶

نارنجی جمعه 10 آذر 1396 ساعت 22:49

کامنت ۲۷ رو من گذاشتم

فدایی داری، مرسی و فلان. :{
الآن من می میرم.
شما خبر ندارید ک من با کامنت زیاد خعلی به وجد می آم. الآن که زیر زیر دارم کامنت می کشم بیرون ازتو این پست، یک حس شعفی داره که نگو.

Shay جمعه 10 آذر 1396 ساعت 23:11 http://florentino.blogsky.com

@نارنجی
سرچ کن kafu میاره برات
چیزی نیست...فقط فحش خوارمادره...اصن جنس رونادو و شکیران

شکیرا؟ واقعا شکیرا؟ ناموسا شکیرا؟ تو پیج اونم ریختن ینی؟ چه ربطی داره آخه؟ :)))) گاد.

نارنجی جمعه 10 آذر 1396 ساعت 23:18

@شایان
خخخخخخ
شکیرا خخخخخخ
بقول یکی شون ناموسا فکر نمی کردم اونجام باشن
خخخخخخ
وای خدا مردم

آقا من هنوز قانع نشدم چه ربطی داره. -_-
* رفع شد. یکم مذکر گونه تر فکر کردم قانع شدم خودم مغسی.

استامینوفن جمعه 10 آذر 1396 ساعت 23:31

تا قبل از اینکه یه چیز دیگه ای هم بهم نگفتی ترجیح میدم بگم خ جالب و فان بود...

آره درویش خرسندو ذخیره ای داشتم واست یکی از بچّه های همین وبلاگم یادم داد امروز صبح، الآن دارم درس پس می دم پیشش.
ولی حالا چون تعریف کردی، قربانت، فدات، ستاره بچینی. :))

Elsa شنبه 11 آذر 1396 ساعت 00:00

فرزندم گَری نه گِرِی :|

‏+کیروش همین امشب باید تو اردو تیم ملی چراغا رو خاموش کنه بگه هرکی دوست داره بره!
:)))))

عح خوب فهمیدم خودم تو کامنت قبلی هم گذاشته بودی اعرابشو، گفتم یکم تخصّصی بگم واسه تو که می فهمی نمکش زیاد شه. ولی نه جدا نمی دونم کیه گری؟ فوتبالیسته چیه؟ کدومشون بود؟ من یه گری می شناسم اونم گری الدمنه بازیگر نقش سیریوس بلک تو هری پاتر. بقیه ی گری ها برام سوء تفاهم اند...

:)))))

Elsa شنبه 11 آذر 1396 ساعت 00:00

آخ آخ ساعتو :))))

چیزه خب می ریم که داشته باشیم لیست کردن کامنت های رند زیر این پست رو:
نارنجی ---> ۲۰:۲۱
شای ---> ۲۱:۲۱
شن ---> ۲۲:۰۰
شای ---> ۲۲:۱۱
السا ---> ۲۲:۳۳
و بازم خودت ---> ۰۰:۰۰

ببین البتّه من تا خیلی فراتر از ایناشو رفتم، مثلا کامنت شایان جایگشت ها رو هم پوشش داده ۲۳:۱۱ و ۲۳:۳۱.
یا مثلا ۲۱:۱۴ رو دو نفره نارنجی و شن با هم گرفتن. یا حتّی مثلا ۲۰:۰۴ و ۲۰:۰۵ و ۲۰:۰۶ رو پشت هم شن های ساحل با هم گرفته. ولی دیگه برای اینکه روانی ترتون نکنم سخن رو کوتاه می کنم و به همون رند ها اکتفا می کنم.
و اعلام می کنم که می خوام جمع کنم برم در اوج، چون فکر نکنم دیگه پست به این مشتی ای گیرم بیاد تا ابد.
همه چی توش اکیه. یکی برام کامنت هفت دار گرفت. عدد رند که توش ریخته. کامنتاش که شد بالای سی تا که اصلا غریبه برام من تو اینستا سی تا لایک بخورم کلامو می ندازم هوا تا یک هفته مثل اورانگوتان بالا پایین می پرم. اممم. دو نفر در یک دقیقه با هم کامنت گذاشتن. دیگه چی می شه خواست از دنیای عدد ها؟

استامینوفن شنبه 11 آذر 1396 ساعت 00:02

اکی اما بیا این جور چیزا رو استامینوفا امتحان نکن...ببر رو همون اژدهایان چند هزار ساله تست کن..

تازه غلط نگارشی هم می گیرم. دو تا "رو" لازم داره جمله ت.

ولی ببین الآن داری دو جانبه اسید می پاشی هم رو من هم رو خودت. :)))) بیا و ولمون کن. شاد بباش. ساغری می بنوش. ما امشب حالمون خرابه قرعه کشی اینجور شد، داریم دیگه کم کم دُرد سر می کشیم از صدقه سر ضایعه ی وارده. خلاصه امشب هر چی گفتیم خرده نگیر.

ما مستیم و نترسیم از چوب شحنگانت...

Elsa شنبه 11 آذر 1396 ساعت 00:40

خب، گفتیم خندیدیم از حال و هوای عصر جمعه دربیاییم و خوب بود. دیگه شوخی کافیه که حرمتا هم حفظ بشه، برگردیم سر کارای جدی‌مون آقای اینفیناتو؛ بفرمایین این قرعه‌کشی اصلی کی انجام می‌شه؟


عاقا میخواستم اینو ندم‌ که تعداد رند کامنتا به هم نخوره ولی خیلی خندیدم باش خو :)

@استامینوفن
@شن های ساحل
@شایان
@نارنجی
یاری کنید برسونیمش به رند بعدی : ۴۴
:))))

اوف من رفتم بخوابم جدی.کلاس هشت صبح شنبه :/

یه لحظه خشک شدم فکر کردم با مویی. :)))

گری لینکر، اسطوره ی فوتبال انگلیس در سال فلان.
اینقد نگفتی خودم رفتم سرچ زدم.
چه با دقّت اسم همه شونو حفظی شما. گری و ماریا و اینفانتینیو و ... من اون وسط مارادونا رو با پاپیون زردش نشون کرده بودم گمش نکنم.

ولشون کن، بذار راحت باشن.
من خودم همه ی مسئولیت های رند شدن این پست رو عهده دار می شم. هر وقت جوش خوابید خودم رندش می کنم که تا ابد ثبت شه این حرکت اسطوره گونه مون. ☇

نارنجی شنبه 11 آذر 1396 ساعت 00:53

@Elsa

77چطوره؟



عاقا بیاین به منم بگین
زدم اینستام رو ترکوندم
اولش با ایمیل وارد شدم
چند مین بعدش شماره هم خواست
منم ندادم اونم دیگه وارد نشد
آخرشم لج کردم زدم ترکوندمش
خلاصه اگه چیز باحالی بود منم خبر کنین

ببین اون که دیگه رو ابراس رسما. عاخه ۷۷؟ گاد، آی کنت کفشینگ بلیو دیس، آی عم توتالی درانک واقعا دیگه.

شاید باورت نشه من از اون موقع بیشتر دارم حرفای شما رو می خونم تا اونور فحش و اینا، اینجا کیفش بیشتر بود واسم. ولی حالا چون گفتی هر چند وقت یه بار می آم باحالاشو واست سوا می کنم. هر چند دیگه همه تکراری می نویسن. خلاقیت هاشون می خوابه هی مثل طوطی تَکرار می کنند.

* منم سر همین شماره موبایل وارد کردن ها خیلی با اپلیکیشن ها مشکل دارم و دقیقا همین شکلی لج می کشم باشون. اینستا رو چشمش نزنم، چون خیلی قدیم نصب کردم آپدیتاشم نگرفتم ازم نخواسته فعلا که بچّه ی خوبی ست. بسوز. :)))

استامینوفن شنبه 11 آذر 1396 ساعت 01:38

خب ببین من هیچ وقت نه املام خوب بوده و نه زبان فارسیم،طول دبیرستان هم فکر کنم فقط یه بار بیست شدم،و حالا اینم اضافه کن که من هیچ وقت بر نمیگردم کامنت یا پی ام و اینجور چیزا رو یه بار دیگه بخونم بنابراین خ عادی ه ک اشتباه نگارشی یا املایی داشته باشم..

@السا
هوم کلا شوخی جالبی نبود...احتمالا کیلگارا هم منظوری نداشت و من نباید ناراحت میشدم...

املا انشا رو کاری ش ندارم، هی کارنامه واسه من رو می کنید خوب. در عوض من همه ی املا هام بیست بود یه بار فقط سه ی دبستان داخل "ف" رو پر کرده بودم معلمم گفت این شبیه "م" شده تا آخر اون روز اون قدر گریه کردم خودش قانع شد ف همان م است.
من کلا غلطم رو می گیرم بقیه هم آزادن غلط شون رو بنویسن. :دی خلاصه ما تو این هردمبیلی دوشواری نداریم اینجا.

یه چیز می گم، نکشی ما رو، ولی داداچ داری اشتباه می زنی. بدم داری اشتبا می زنی.
یکم دقیق بخون کامنتشو. فکر کنم اصلا با شوما نیس طرف. :دی یه توییت رو نوشته دور هم بخندیم.
اون حرفا خطاب به اینفانتینیو هست، رئیس فدراسیون فوتبال. :))))

الآن به خدا من خیلی دارم خودمو نگه می دارم که دیگه سر این یکی باهات شوخی جدید نکنم. موتورم تازه روشن شده الآن. :[]

ولی کلا ببخشید ببخشید ببخشید من شرمنده. کلا هرچی امشب ناراحت شدی رو اسکیپ کن و تمام. نه واقعا من قصدی ندارم، صرفا دلم می خواد شاد باشیم یکم دور هم اگه مشکلی نیست. حالا اصلا نمی دونم چی رو به خودت گرفتی. بازم شرمنده. چاکریم. نوکریم. همه چی کلا. خیلی ببخشید.

استامینوفن شنبه 11 آذر 1396 ساعت 02:34

عه خو هیچی اشکال نداره:)))))مهم برداشت منه:))تو هم هرچی میخوای بگو..اما خب از ادمی که توییتر و اینستا نداره و داره سعی میکنه بدون اینا زندگی کنه عادیه ک متوجه نشه..اییییشششش
ببین من طول دبیرستان یه بار امتحان نوبت دوم رو بیست شدم فقط.اونم وقتی شنیدم دبیرمون به بچه ها گفته فقط فلانی بیست شده اصلا باورم نمیشد و میگفتم لابد اشتباه گرفته....حالا احتمالا عکس کارنامه هام رو برای یادگاری بذارم بلاگ...
+هعی میخوام فراموش کنم اما...اخه رندعالم سوز؟!!؟:/

بحثو می بندم باهات،
اینم از کامنت رند خودت.
۰۲:۳۴

Shay شنبه 11 آذر 1396 ساعت 11:02 http://florentino.blogsky.com

عح آقا نکنید این کارو با این پسرر...
این از اوناییه که اینستاشو باز میزاره الکی الکی لایک بخوره (مدیونی فک کنی خودم از اینا نیستم) حالا فک کن وبلاگش ۴۴ تا کامنت بخوره..
سکته میکنه..بی پاتوق میمونیم!

آورین آورین، حرف حساب.
ببین خیلی باحاله بیا یادت بدم. وقتی بازه هیشکی توجّه نمی کنه، وقتی می بندی یه چند تا ریکوئست می دن اگه بیوت شاخ باشه که خب من متن نوشتم تا حد قابل قبولی خوبه دیگه، خلاصه تهش اکسپت که می کنی می فهمن چه گهی هستی دوباره آنفالو می کنن. :)))) خخخخ.
کلا من طرف دارام خیلی زیادن. ازین پیجای پیتزا فروشی و اینا هم لایکم می کنن دلم نشکنه. :))))

ولی جدای شوخی، من همیشه ایده آلم این بود که پاتوق ساز باشم. دبیرستانم که بودم مثل یه جور چسب می موندم اکیپ از هم وا رفته رو به هم متصّل نگه می داشت. هی هر کدوم از بچّه ها دعواشون می شد ما حل اختلاف می دادیم.

راهنمایی هم که بودم عاشق این بودم مدیر چت روم یا مدیر فروم باشم کنار اسمم ستاره ی مدیریت داشته باشه.
کلا پاتوق سازی رو عشق است. خیلی خوشم می آد ازین حرکت.
خونه و اینا هم دستم بیاد ازونایی می شم ک صبح تا شب همه تو خونه م ول باشن. :)))
اصلا حتّی دوست دارم مهمون خونه یا یه کافه تاسیس کنم واسه خودم شلوغش کنم همیشه.
حالا درسته دوست و موست و اینا زیاد ندارم، ولی شخصیتم اون وریه کاملا. :))) هعی.
آه...

Elsa شنبه 11 آذر 1396 ساعت 13:36

باریکلا باریکلا اصن میخواستم دست به سرچت خوب بشه :)
ولی همون کامنت اولی آی دی طرفو دادم اگه دقت کنی :/
بحث الکی به گَری و گِرِی و فوتبال انگلستان کشید :)))


نه همینطوری پیش بره ایشالا تا شب میرسیم به ۴۴ :)

آی دی اون خانم رو دادی. گری رو نفرستادی، که البتّه من کلا نرفتم چک کنم. :))))) یک اطّلاعات یک خطّی کافیم بود برای اینکه حس کنجکاوی م بخوابه که خودم گیر آوردم تش.

Elsa شنبه 11 آذر 1396 ساعت 13:41

کی این دوخط انگلیسی رو اضافه کردی به پروفت؟
الان میشه تشریحش کنی؟
ریـ*دی به ما مجازیا خب :/

هوم. مرسی دقّت، از دی روز.
ولی آقا چرا شما ها اینجوری شدید هی همه چیو به خودتون می گیرید؟ کلا ببین تا یه چیزی رو آدما بهتون نمی گن به خودتون نگیرید زندگی رو بر خودتون سخت می کنید ما هم هی باید بیاییم چپ و راست معذرت خواهی کنیم.
خیلی درکتون نمی کنم ها، خیلی. :)))) یعنی اصلا نمی فهمم مسیر ذهنی ت چی بوده که همچین کامنتی گذاشتی.



این اصلا دیالوگ فیلم مرلینه.
مرلین، جادوگر جوان، آخرین باری که می خواد از کیلگارا که اژدهای هزارساله ی جادویی هست، آخرین کمکش رو بخواد، این جمله رو می گه.
می گه من اگه انتخاب دیگه ای داشتم صدات نمی زدم کیلگارا...
در اون لحظه آرتور در حال مرگه، و مرلین داره زجه می زنه که تو رو خدا اینو زنده ش کن این آخرین خواستمه. آرتور رو زنده کن.
حالا بقیه ش رو کار ندارم که آرتور دو دیقه بعد می میره....

ولی من اون صحنه رو خیلی دوس داشتم، و دی روز اتّفاقی داشتم دوباره می خوندم دیالوگ هاشون رو.
دیدم همچین بی راه هم نیست. حتّی واسه من. منم تو این وبلاگ دارم مدام کیلگارا رو صدا می زنم، چون انتخاب دیگه ای ندارم. کیلگارا دات اسکای دات کام، یه جورایی جزو آخرین بارقه های امیدمه که دارم زور می زنم زنده نگهش دارم. من دارم می خشکم. خیلی سریع. اینجا جاییه که دارم با این حالتم مبارزه می کنم، گرفتی؟ ؛)
من بخشی از وجودم رو اینجا تو این وبلاگ صدا می زنم که اگه یکم بیشتر ولش کنم دخلم اومده. من کیلگارا رو صدا می زنم، چون گاهی واقعا تو زندگی واقعی م می بینم به هیچی رسیدم. صداش می زنم چون آخرین انتخابمه.
تلخ و فلان.
حالا هر چند خیلی دوست نداشتم باز بزنم تو فاز افسردگی، اصن دوست نداشتم اینا رو تایپ کنم و بهش اعتراف کنم ک. دوست داشتم اون جمله همون بالا باشه جلو چشمام صرفا. ولی تهش می بینی چی شد ک. فک کنم همچین نیاز بود اینا رو توضیح بدم سوء تفاهم نشه.

مکالمه بین من و کیلگه، قشنگ خود درگیری محضه. شما آیس پک بخور، غمت هم نباشه. :))))))

Elsa شنبه 11 آذر 1396 ساعت 16:50

من از همین تریبون معذرت خواهی خودم رو اعلام میدارم.
اشتباه فهمیدم کل جمله رو اقا :)
کلا اون کیلگارای اولشو فاکتور گرفتم، "you" رو هم به ما مجازیا تعبیر نمودم.دیگه خودت ببین چی از توش درمیاد :)))))))))
ببخشید
ببخشید
ببخشید
ببخشید
ببخشید
ببخشید
ببخشید

تحلیلت خیلی خوب بود.اشکمو در‌آوردی :(

امممم.
خخخ. راستش معذرت خواهی هم قبول نیس. :))))))) مگه چه اتّفاقی افتاد حالا. اشتباهی نکردی، بیشتر کج فهمی بود، توضیح دادم و رواله دیگه. نیس؟ ؛)

ببین من باید اون بالا اینم اضافه کنم که ید طویل دارم در خود موش مرده پنداری. :دی اینم بدون حالا علی الحساب که دیگه اشکت در نیاد. :))))))

شن های ساحل شنبه 11 آذر 1396 ساعت 17:22

میخوام کامنت الکی بزارم رند کامنت هات بشه 44 تا اوکی؟
تو کامنتای ملت زیر پست رونالدو میخوندم که نوشته "به عربی فوشش بدید فکر کنه مراکشی هستیم "

خودم می خواستم رسیدگی کنم، ولی حالا که دیگه زحمتشو کشیدی. قربانت. فدا مدا.

خیلی خندیدم با این.

شن های ساحل شنبه 11 آذر 1396 ساعت 17:23

‏بیرانوند عکس یوزپلنگ گذاشته تو اینستاگرامش که یعنی ما از هیچ تیمی نمیترسیم! حاجی باور کن ماهم از پرتغال و اسپانیا نمیترسیم، از تو میترسیم

واااااای این خیلی عالی بود. قهقهه ام صدا دار شد اینقدر که خندیدم باهاش.
پرسپولیسی ها بیان تحویل بگیرن. خخخ.

شن های ساحل شنبه 11 آذر 1396 ساعت 17:25

چرا انقدر زود ناامید شدید؟! بابا اسپانیا رو میشه شکست داد، پرتغالم میشه شکست داد، مراکشم همینطور. حالا درسته ما نمی‌تونیم ولی میشه شکستشون داد.
....................
قشنگ معلوم بود قرعه عربستان رو پیغمبر کشید بیرون

..............
وب سایت آماری اوپتا، به بررسی شانس قهرمانی تیم های حاضر در جام جهانی پرداخته که ایران ۱.۲ درصد برای قهرمانی شانس داره

وااااای. ببین تو سه تا کامنت متوالی منو به حد انفجار خندوندی. انرژی ش بهت برگرده حتما پلیز.
پیغمبر. :)))))))))))))))))))))))
پیغمبر. :)))))))))))))))))))))
برا ما رو کی کشید بیرون پس؟ :))))))))))))))))))

+ کامنت چهل و چهارم، پایان حماسه ای بی بدیل.
مرسی بچّه ها. از همگی.

Shay یکشنبه 12 آذر 1396 ساعت 00:42 http://florentino.blogsky.com

آه و درد...خخخخخ

آه تو را می خواند...

+ و تو از رندی درش آوردی بی وجدان!!!!!!
خودت بگو چی کارت کنم. منتظرم.
یعنی دیگه الآن آه کشیدنم جواب نمی ده روت.

شن های ساحل یکشنبه 12 آذر 1396 ساعت 07:53

https://www.instagram.com/p/BcJgqnNF5Ne/
با پرینتر سه بعدی بافت زنده ساختن باحال نیست؟:)

شن های ساحل یکشنبه 12 آذر 1396 ساعت 11:12

وقتی حامد همایون میگه هرچه دارید و ندارید بپوشید و بپوشید و بپوشید
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQCFJFXYfvmzCoPF3U1uh2vbWJ9mmFi-GRnK8j4wfeZZfaddZ1V7A

kilgh شنبه 18 آذر 1396 ساعت 13:33

رند شو...

kilgh شنبه 18 آذر 1396 ساعت 13:34

رند شو دو...

kilgh شنبه 18 آذر 1396 ساعت 13:34

شد که بگم،
رند شو سه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد