Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

طرف قلبش کف پاشه

توجّه نمی کنن. به من توجّه نمی کنن.


نوشتم که اگه یهو مردم، بعدا پلیس بیاد، ایمیلم رو هک کنه، بعد از تو ایمیلم به وبلاگم برسه بیاد اینجا بفهمه چرا مردم.

سه ساعته، دارم کف پام یک نبض مسخره ای رو حس می کنم. هی تو خواب به خودم می گفتم ولش کن خوب می شه، تهش دیگه دیوونه م کرد بیدار شدم. حتّی الآنم ک بیدارم با مصریت تمام به کوبیدنش ادامه می ده عصب خنگ فاکیده.

خوب نمی شه چرا؟

تو اینترنت سرچ زدم بهم می گه شاید ALS داشته باشی!!! از همون بیماریا که به خاطرش سه سال پیش ice bucket challenge راه انداخته بودند و سطل آب یخ رو روی سر خودشون خالی می کردن. آخه ناموسا من؟ ALS ؟ شیب؟ بام؟ 


بعد جالبه خوب، این هرچی باشه به اعصاب و اینا ربط داره، وقتی هول می کنی شدید تر می شه. منم هول کردم الآن، قلب دومم عین آهو می تپه. :))))


بهم می گه برو بشورش! برو بشورش؟ برم بشورم؟.... ام. حیف ک جاش نیست، وگرنه الآن اعصابم خورده قسمت ادب مغزم مهار شده تا حد خوبی، به بهترین وضع ممکن می تونم یک جواب چیز ناکی در جمله ی برو بشورش بدم که... هیچی. وللش. 


آره دیشب داشتم کابوس می دیدم کلا. شاید به خاطر اونه... خواب می دیدم دارم کتک می زنم چند تا بچّه های دانشگا رو. گفته بودم آدم معمولا کارایی که جربزه ش رو نداره تو خواب می بینه دیگه، نه؟ 

یلی بود، در خواب هاش!


نظرات 14 + ارسال نظر
Shayan جمعه 26 آبان 1396 ساعت 10:29 http://florentino.blogsky.com

طرف یلی بود در رویا...امممم منم میپرم گاهی؛ ولی نه کف پام..پلکم!

والّا طرف یلی بود تو وبلاگش حتّی.

پلک اوکیه، خیلی عادیه همه تجربه ش کردن. کدوم خری کف پاش گرومپ گرومپ می کنه؟
لا اقل بگن اگه می خوام بمیرم، یه دو ساعت قبلش خودم خودمو بکشم طعم خودکشی رو تجربه کنم حیف نشه...

Shayan جمعه 26 آبان 1396 ساعت 10:55 http://florentino.blogsky.com

الان رفتم حموم اونجا یادم افتاد اینو بگم!
فک کردی انقد مهمی که ایمیلتو هک کنن؟...داداش تو رو توو بلوار جلو خونه تون خاک میکنن یارانه ت قطع نشه..هه
(آخیییییش)

:))))))
ینی اگه همین طور هر کی هر کی بمیرم هم هیشکی به کفشش نیس؟
خب درست کنید این دنیای شلم شورباتونو.
من آدم خیلی خیلی مهمی ام. نمی شه ک اینجور.

ولی فک کنم حرفت راسته تا حد خوبی، شوخی شم راسته حتّی. از خیلی ها در مورد خودم شنیدم که مگه تو فکر می کنی کی هستی؟
گفته بودم، اعتماد به سقف نیست حتّی، چیزی ک تو وجودمه اعتماد به کهکشانه.

Shayan جمعه 26 آبان 1396 ساعت 10:57 http://florentino.blogsky.com

دکترم تویی منه دیپلم تجربی چی بلدم بخوام بگم چته؟
من فوقش بلد باشم کرم خاکی چنتا قلب داره یا مورچه از کجای شته استرزاق میکنه :/

کوزه ی شکسته ام کو ساقیا؟

مگه کرم خاکی چند تا قلب داره ناموسا؟ یه لوله ی کوفتی داشت فقط دیگه. نیس؟

و مگه گوشت مرغه که بگی مورچه رونشو دوست داره یا بالشو یا سینه شو؟ خب کل شته رو می خوره می گه آخ جانمی جان. هوم؟
اینا چیه می آی می نویسی منو دچار پرش افکار می کنی...

نارنجی شنبه 27 آبان 1396 ساعت 00:55

بخاطر اون دو خط جواب آخری که به کامنت آخریه شایان دادی:|
:/
:/
:/
حالا میاد میگه چرا
من نمیگم که پا تو کامنتش نکرده باشم
بازم
:/

کیلگ، سالار بدیع جواب کامنت های پوکر فیس کننده هر چند خودش دلیلشو نمی فهمید. ولی به هر حال...
هم اکنون جواب کامنت نوشتن را از ما بیاموزید، کی؟کامنتران شریف. چی؟ کامنتران شریف. کجا؟ کامنتران شریف.
تلفن تماس: شصت و چار، دو تا شیش.

ida شنبه 27 آبان 1396 ساعت 01:02

کیلگارا مورچه اصلا شته رو نمیخوره:/
ببین بحثتون از ALSبه کجا کشید اخه:D

ای بابا ببین سنگاتونو با هم وا بکنید خب. هی گیج نکنید منو وگرنه می آم براتون سوال احتمال و حسابان آپلود می کنم عینهو قاشق بمونید توش که هی داشته های دبیرستانی تونو می کوبونید تو سر من ها! :دی

یکی می آد می گه کجا شو می خوره، یکی می آد می گه نمی خوره اصلا. من چه بدونم آقا جان. این شته، این مورچه، خودتون ببینید کی از کجا می خوره به منم بگید. ایش.

و همه ش تقصیر فلور خل و چله. اومد پست مهم پایه ای منو در حد یه مورچه و شته پایین آورد. زندگیه دارم؟

شاید من بمیرم ازین نبضی که از دیروز تا حالا کف پامه. و شما چی می تونید بگید تو مراسم ختمم؟
هیچی. آره بنده خدا وقتی اومد به ما گفت، ما ترجیح دادیم در مورد مورچه و شته بحث کنیم.
شته هم نشدیم...
مورچه هم نشدیم...

شن های ساحل شنبه 27 آبان 1396 ساعت 08:49

Als کجا بود بابا دلت خوش اینا رگهای عصبی هستن(نامگذاری از خودم)یه رگ سطحی بنده خدایی داره میره بعد یه عصب اصلی هم داره میره اینا هم مسیر هستن بعد تو ناراحتی جریان خونت می ره بالا همزمان عصبی هم میشی کاملا ضربانش حس میکنی این قرص های ارامبخش ناحیه ای مثل کلندینیوم سی هیچ اثری ندارن در دراز مدت قرصای اعصاب هم چاقت میکنه بی خیال نتیجه اول یاد بگیر عصبی نشی دوم مدیتیشن باید یاد بگیری خیلی سریع یه ذهن قوی و خالی و شاد داشته باشی

درست می گی. با علم نصفه نیمه ای ک منم دارم جور در می آد.
فقط مشکلش اینه که من عصبی نیستم. :))) اصلا این وضعی که می بینی واسه کامنتای اینجا درست کردم با روحیات یه آدم عصبی جور در می آد؟ :دی طرف خودش هر وقت عشقش می کشه شروع می کنه آرشه می کشه رو سیم ساز ما.

ولی می تونم بگم وقتی تمرکز می کنم روش که ببینم وجود داره همچنان یا نه، یهو شروع می شه تق تق تق. :))) باحاله به عنوان قدرت ماورایی خودم ثبتش می کنم.

آیدا شنبه 27 آبان 1396 ساعت 10:47

شایان تو کامنتش ننوشته مورچه شته رو میخوره.(یه بار دیگه کامنتش رو بخون)
شته ها روی ساقه ی گیاهان زندگی میکنن،بعد یه اندام مکنده دارن که باهاش شیره ی پروده ی گیاه رو میمکن.مورچه از مواد قندی ای ک از مخرج شته ترشح میشه تغذیه میکنن و در عوض از اونا در برابر حشرات شکارچی محافظت میکنن..(البته یه سری از مورچه ها فقط اینطورین)..به این رابطه ی بین مورچه و شته همیاری گویند..
+شرمنده شایان ک ب جا تو توضیح دادم:(
.
.
یاد اون پستت که در مورد همین نوشتی افتادم..

سپاس بابت بالا کشیدن سواد نم دار اینجانب. شیر فهم شدم قشنگ.
فکر کنم دیگه تا حالا حالا ها یادم نره اینو. بخش آموزشی وبلاگ خروجی هم داره. :))))

اون پستم یکی از دوست داشتنی ترین هامه. عشق می کنم با خوندنش خودم هنوز. به شدّت فلسفیه و هیچ کی هم نمی تونه نفی ش کنه. یک حالی می ده خلاصه. :))))

Shayan شنبه 27 آبان 1396 ساعت 18:24 http://florentino.blogsky.com

@آیدا.
نه بابا این چه حرفیه خودم نحونده بودم..فک کردم جواب نداده.
کیلگ داااش...آیدا مودبانه گفت ما حقیقتش رو میگیم!
ببین مورچه گه خوره شته ست و کرم خاکی هم ۵ تا قلب داره...امیدوارم بی ادب بودن کلامم رو به صداقتش ببخشین.خخخخ
.
.
ولی کیلگ این چه وضعشه؟؟...دکتری خیره سرت، پس فردا یه بچه سوال زیست ازت پرسید چی میگی؟؟

شته و مورچه رو قبول، ولی باور کن که من اینو یادمه که می گفتیم کرم قلب لوله ای داره! اگه کرم نبود چه موجودی بود پس؟ ⚇

هرکی ازم سوال زیست بپرسه همونی رو می گم ک به شماها هم گفتم! بش می گم زورکی اومدم اینور، فلذا بیا معادله ی هذلولی بهت بدم حل کن یا بیا جیک ثانیه برام اتحاد چو شی چی رو اثبات کن تا منم برم سوال زیستتو ج بدم. :))))

دیگه خودش حساب کار دستش می آد که نباید سوال زیست ازم بپرسه چون من کمترین استعداد و علاقه ای بهش نداشتم وجدانا فقط هی ضایع می شم توش فایده ی دیگه ای نداره واسم این درس چندش مزخرف نچسب مسخره ی حفظی.

رها شنبه 27 آبان 1396 ساعت 20:29

خب فکر نکنم بمیری!! چون این چیزی رو که راجبش نوشتی، من تقریبا 6 ساله در اقصی نقاط بدنم تجربه میکنم و باید بگم فعلا زنده ام
کف پا یکی از جاهاییه که خیلی میره رو اعصاب آدم بخصوص موقع خواب. ولی خوب میشه خودش.
استرس کمتر آرامش بیشتر نبض کمتر

هم درد؟!!!
هوراااا هم درد پیدا کردم.

استرس هم ندارم لامصّب!
ببین جدّی اگه راهکاری داری واسه خودت به منم لو بده. من به محض اینکه روش تمرکز می کنم تیک تیک تیک شروع می کنه. هی باید حواسم رو پرت کنم، پا شم بدوم و فلان.

آیدا سه‌شنبه 30 آبان 1396 ساعت 17:44

کیلگارا قلب کرم خاکی ،همونطور ک خودت گفتی،لوله ایه..اما خب یادم نیست چندتاست..

و اینکه چرا داری کامنت ج میدی؟!!

ندم می گه چرا نمی دی،
بدم می گه چرا می دی!
گااااااااااااد.

ولی یادمه می گفتیم یه لوله س. حالا من نمی دونم این اوستا اومده می گه پنج تاس منظورش چیه. شاید یه لوله ی پنج قسمتی بود... یادم نیس.

aida سه‌شنبه 30 آبان 1396 ساعت 18:13

نه خب گفتم یه وقت خدایییییی نکرده از شاخ بودنت کم نشه:p

من زیاد ظرفیت شوخی ندارما. ؛)
بسّه دیگه خستمه جمش کنیم بحثو.

Shayan سه‌شنبه 30 آبان 1396 ساعت 23:27 http://florentino.blogsky.com

اون ملخ بود. دیگه حرفی ندارم حلزون حل کن!

عح راست می گه. وای راست می گه. شت داره راست می گه. یادم اومد.
چیزه بپرسم حلزونم چیه یا نه؟ :)))))

Shay چهارشنبه 1 آذر 1396 ساعت 01:31 http://florentino.blogsky.com

خودت تو جواب کامنت قبلیه گفتی؛ هلزونی ؟..هلزولی؟..همون

هوم آره فهمیدم ک ریاضیات رو با زیست قاطی کردی، یه بار دیگه بهت فرصت دادم قیمه ها رو جمع کنی از تو ماستا صرفا. :دی

من الآن خودمم یادم نیست هذلولی معادله ش چه شکلی بود دیگه. بریز. هر چه قدر دلت می خواد قیمه رو بریز تو ماست که دستتو شدیدا باز می ذارم. :))))

رها چهارشنبه 1 آذر 1396 ساعت 11:22

راهکار خاصی ندارم. کلا سعی کن حواستو پرت کنی. که حالا هم میتونه با مشغول شدن به کاری باشه هم میتونه با ایجاد یه پیام حسی دیگه تو اعصابت باشه مثلا اون قسمتی رو که نبض داره، بزن یا نیشگون بگیر (میدونم یکم خشنانه به نظر میرسه ولی معمولا واسه دست و پا جواب میده )
واسه کف پا من معمولا به یه جایی فشارش میدم مثلا به اون یکی پام. اینطوری زیاد حسش نمیکنم.
وقتایی که هیچ جوره خوب نمیشه بهش اهمیت نده. هر چی اعصابت بیشتر بهم بریزه بدتر میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد