Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

جمله ی گند گاندی

ما جزوه هامون تو دانشگا اینجوریه که تهش یه شعر عاشقانه ای، جمله ی حکیمانه ای چیزی می نویسن فضا تلطیف شه بالا نیاریم از حجم کوفتی بودن مطالب.

ته این جزوه ای که الآن دستمه، از گاندی نوشته ک:


" شما می بایست مظهر تغییری باشید که می خواهید در جهان ببینید."


ببین مُخ ش خیلی می کشیده کاریش ندارم. لبخند تو عکساشم دوست داشتم همیشه. 

دیدگاهش وسوسه کننده س خب؟ ولی می شه یه دیقه بیاد اینجا من یه چیزایی رو تو گوشش بگم ببینم تا کجا می تونه پشت دیدگاه روشن فکرانه ش رو بگیره؟

بیا گاندی بیا، اون قبرو ول کن یه دیقه بیا اینجا. حریف می طلبم.

د لامصّب من اگه یه روز بخوام مظهر اونی باشم که دلم می خواد تو جهان ببینم، اگه کشته نشم و زنده بمونم و سرم زیر آب نره توسط بقیه ی انسان ها، به دو ساعت نرسیده سر از منکرات و گشت ارشاد و کلانتری و اوین و کمیته مدافع حقوق بشر و سی آی ای و پلیس بین الملل و  فدرال و اینترپل در می آرم! تهش تو آتیش کبابم می کنن، استخونامو  تو اسید حل می کنن، و خاکسترمو می ریزن تو رود یانگ تسه کیانگ.


اینقدر خودم نیستم. دقیقا همین قدر.

این قدر بعضی افکارم متناقض با جامعه ی بشری شکل گرفته ی امروزیه. دقیقا همین قدر.

...

در این حد دنیایی که تو رویاهام دارم این شکلی نیس. دقیقا همین قد...

این قدر حرفت چرته، پیرمرد ترور شده ی خوش لبخند.

نظرات 9 + ارسال نظر
Shayan یکشنبه 21 آبان 1396 ساعت 21:58 http://florentino.blogsky.com

وااای زلزله اومد...داشتم این پسته رو میخوندم وسطش بود که زلزله اومد...
وااای آخربن کارم میشد پست کیلگو خوندن...خااااک
3و 3دهم ریشتر بود

بابا قلبم درد گرفت. عح...
الآن تپش قلب گرفتم. آریتمی هر چی.

شن های ساحل یکشنبه 21 آبان 1396 ساعت 22:09

@ شایان:
کرمانشاهی نه؟چهار و نیم ریشتر بوده با سه تا پس لرزه.
منم الان نگرانم یکی از دوستام اونجاس.
انشالله صدمات نداشته باشه.
جند تا استان دیگه هم اومده

Shayan یکشنبه 21 آبان 1396 ساعت 22:31 http://florentino.blogsky.com

@شن ها
نه لرستانم من. کرمانشاه شدید بوده. سومار رو با خاک یکسان کرده. مرکزش هم سلیمانیه عراق بوده
دایی م کرمانشاهه زنگ میزنیم نمیگیره

امیدوارم حالش خوب باشه الآن.

شن های ساحل یکشنبه 21 آبان 1396 ساعت 23:07

@شایان:
نگران نباش انشالله که خوبن
خطوط تلفنشون مشکل پیدا کرده ولی نمی دونم چطوری که اینترنت دارن.منم با اینترنت در تماسم با دوستم.
نگران نباش

شن های ساحل یکشنبه 21 آبان 1396 ساعت 23:13

چی دارم میگم من!!!!!شایان کاش امشب بیرون بخوابین فضای باز...
نوار مرکزی کلا داره زلزله می اد.کرمانشاه و لرستان و اصفهان احتمالا سمنان هم بیاد خراسان هم اومده و .خدا کن سمت تهران نره گسل ها ش بهم راه داره

منم بش همینو گفتم. هعی.

Shayan یکشنبه 21 آبان 1396 ساعت 23:30 http://florentino.blogsky.com

@شن ها
ممنون...مام پیام دادیم گفت خوبیم با ماشین اومدیم بیرون داریم میچرخیم..
خونه ما درشو که باز کنی پارکه. هممون دمه در خوابیدیم که تا لرزید بدوویم بریم بیرون

آی را یکشنبه 21 آبان 1396 ساعت 23:32

خود واقعیت مگه چطوری ه که کارت ب اینترپل و سی ای ای و حقوق بشر میکشه؟؟؟:/

کامنتای این پست رو که خوندم استرس گرفتم:(

عقاید هیتلر طوری زیاد دارم راستش.
کلا خیلی فکرام از چهارچوب های جامعه فاصله دارن و همچنان دارن فاصله تر می گیرند.

شن های ساحل سه‌شنبه 23 آبان 1396 ساعت 18:04

سلام حالت خوبه اژدها؟چه خبرا؟هدف فقط سرزدن و حال و احوال پرسی بود:)
http://uupload.ir/view/ez62_david_garrett_midnight_waltz[mimp3.tv].mp3

مرسی مهربونه،
امتحان داشتم پدرم درومد...
الآنم از دیروز صبح تا حالا فقط چهار ساعت خوابیدم رسما نابود نابود دارم پست جدید می نویسم.
ببین یه پست معرفی فیلم می خوام بذارم به زودی، باعث و بانیش خود خودتی. حالا شاید دیده باشیش... ولی کاش ندیده باشی بری ببینی کیف کنی باش. به نظرم ازون تیپ هایی هستی ک باش کیف می کنی. ؛)
و مرسی آهنگ. در حال دانلود الآن.
جدّی من غیر تو هیشکی رو ندارم واسم آهنگ بفرسته. خیلی خوبه این حرکتت. حس موجود بودن بهم دست می ده. :)))) مرسی کلّی ها.

پ.ن: یک ساعته دارم گوشش می دم. خداست.

شن های ساحل چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت 18:46

خواهش میکنم قابل نداشت:)چه عالی منتظرم معرفی کنی ببینم چه فیلمیه...
خب راستش از وقتی خودت گفتی دوستیم منم فکر کردم دوستیم پس من اهنگ میزارم تا وقتی بگی بسه سرسام گرفتم...از این اهنگای به روز هم خواستی بگو می زارم ...این اهنگای بی کلامی که میزارم بیشتر اونایی که خودم خوشم می اد:)...
توی امتحانات موفق باشی. بترکونی:)))))

فکر کردی؟ :))) یعنی چی؟ از وقتی ک من گفتم...؟
ترسناک و غریب ننویس دیگه گیجم می کنی.
مطمئن باش.

امتحانا تموم شد. رفت تا ته مه های آذر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد