Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

بیایید همه بهش انرژی وارد کنیم

که نشه.

هی...! نشو، نشو، نشو، نشو، نشو...


پ.ن: 

و راستی! جدیه یا دوربین مخفیه؟

الآن من چرا دارم از تلگرام ورودی می گیرم رو وبلاگ؟

این یعنی یه دیوونه تر از خودم هم وجود داره که آدرس این بی همه چیزو به یه نحوی تو تله شیر کرده. گااااااد!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
آیدا پنج‌شنبه 18 آبان 1396 ساعت 00:59

انرژی بهش بدیم که چی بشه؟دیگه نیاد اینجا؟!

نچ، اون پی نوشت کاملا از موضوع اصلی پست جدا بود. بعدا رفتم چک کردم دیدم واو نیگا چی خبره... اومدم پی نوشتش کردم. هر کی عشقش می کشه تا زمانی که پا رو دم من نذاره می تونه بیاد اینجا. ؛)

شما ها فعلا انرژی بدین یه اتفاقی نیفته تا یه زمانی که حوصله کنم درست حسابی بنویسمش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد