Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

کوروش هفتی

هی کوروش کوروش،

ببخشید که من نمی دونستم امروز روز چیه...

راستش هنوزم که داره تموم می شه درست نمی دونم.

به هر حال یه روزیه که به تو ربط داره،

ولی هر چی هس خیلی خوش سلیقه بودی پدر سوخته،

هر چی باشه عددش خیلی عشقه.

تو ام هفت و اینا ... ای بلا؟!!



کیلگ ببین سپندار مذگانم از یه سالی به بعد مُد شد. اون موقع دوی دبیرستان بودم من.  امسالم میشه سالی که از این سال به بعد این روز کوروش مُد می شه. ببین کی گفتم.

آهان راستی چرا  یه خاطره ای دارم از روز کوروش. یکی از دوستام (بادبون زرده!) وقتی می خواست صافمون کنه تو راهنمایی بگه شما آدم نیستین فقط خودم آدمم، می گفت من متولّد روز کوروشم. ما هم هی حسودی مون می شد تو دلمون می گفتیم برو بابا عوضش اینیشتین و دکتر حسابی اسفندی بودن برو ژاژتو بخا یارو.



پ.ن: آقا به مناسبت انرژی ای که از کامنتای پست قبل گرفتم و حس مرکز جهان بودن بهم دست داد، می خوام یه پست مشتی آپلود کنم و انرژی رو بهتون برگردونم. امشب نمی تونم ولی. سرم خلوت شه. شما تمرین ریاضت کنید فعلا صبرتون هم قوی می شه تا من بتونم رونمایی کنم از پستم. جدّی خیلی حال کردم با کامنتام. هنوز هم چنان خنده م می گیره با خوندنشون. :)))) قلب بذارم؟ نذارم؟ لوسه؟ لوس نیس؟ بگیرید به خودتون دیگه. مرسی عح.

نظرات 6 + ارسال نظر
شای دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت 00:25

هفتم آبان روز جهانی کورش کبیر. ثبت شده در سازمان ملل متحد
این روز را در تقویم جهانی به نام کورش پادشاه هخامنشی و نگارنده ی اولین منشور حقوق بشر ثبت کرده اند‌. هر ساله مردم ایران اطراف مقبره کورش در پاسارگاد گرد هم می آیند و ضمن بزرگداشت او مراسم های آیینی اجرا میکنند.
امسال استانداری فارس به دستور سپاه پاسداران و دفتر امام جمعه اطراف مقبره کورش را حصار کشی کرده و حضور مردم در اطراف این یاد بود ممانعت به عمل آوردا چرا که این عمل از نظر امامت جمعه و مقامات بالا دست تندیس پرستی است.
شای پدیا

روز مرگ کوروش/ یا روز تولّدش؟
نه وایسا خودم یه جایی خوندم تو اعماق ذهنمه نمی تونم بکشمش بیرون فقط... روز فتح یه سرزمین به دست کوروشه.

راستش به نظر من هم این حجم از توجّه غیر قابل توجیح اون هم صرفا در عرض یک سال تندیس پرستیه.

با تشکّر از خبرگزاری چای.

شایان دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت 12:41

عاقا شای پدیا صفرا فزود!
روزش روز جهانی نیست..یه گرامی داشت غیر رسمیه. به مناسبت سالروز ورودش به بابل!
نه بابا یه سال نیست که....چن ساله برگزار میکنن

منم الآن یه سرچ زدم. تو سایت های خارجی هم اشاره ای به جهانی بودنش نشده. ولی خیلی جا ها اعلام کردن که جهانی! فرض کن...

به بابل هم می گن babylon. انتظار این یکی رو نداشتم دیگه. باحال بود... :)))

و اینکه نوشته بود از سال 2004 شروع کردن به گرامی داشت این روز.

ولی جدّی امسال بین ملّت داغش کردن تو شبکه های اجتماعی، جو دادن بش و بعدم این بحث مسدود کردن پاسارگاد و فلان پیش اومد. سال های قبل از این خبرا نبود جدّی...

آرام دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت 18:56 http://peace-road.blog.ir

قلب بذار بی زحمت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 آبان 1396 ساعت 19:09

خب اون پستی که اینجا قولش رو دادی چی شید؟
شوت شفری(امیدوارم درست نوشته باشم) رو یاد گرفتی؟!

کامپیوتر می خواد اون. باید یه چیزی آپلود کنم. قبل آپلودم باید بگردم پیداش کنم. الآن امتحان دارم وقت نکردم برم پای کامپیوترم.
حواسم هست خیالت راحت.
فعلا دارم تمرینتون می دم یه ایوب ازتون بزنه بیرون.

سوت شفری مهلتش دو هفته بود. الآن یه هفته ش گذشته. ولی وضعیتش خوب نیست هیچ. :((( ضایع می شم تش.

زبونم وحشت ناک درد می گیره. انرژی م خالی می شه. سرم بووومب می ترکه. و هر وقت بی کار می شم تمرین می کنم که تا دو هفته یه چیزی ازش در بیاد.
این شفر هم فقط بلد بود بیاد اینو بندازه تو کاسه ی ما. استقلال که باخت...!

منتها حس می کنم همون روز اوّل از همه ی روز ها بهتر می زدم. الآن جای سوت صدا فوت می ده لامصّب.

ولی به میمنت شفر، سوت دو انگشتی م پیشرفت شدیدی کرده. شاید سرتون گول مالیدم صدای سوت دو انگشتی م رو به جای چهار انگشتی آپلود کردم. نمی فهمید که... :)))

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 آبان 1396 ساعت 20:20

نه همون صدای فوتت رو اپلود کن دور هم بخندیم:))

خواننده ی خالی در حد ایده س.
من که مث خل ملنگ ها خودمو جلو همین چار تا خواننده ای که دارم نابود نمی کنم ک.
همه صدای چه چهی دکلمه ای چیزی آپلود می کنن رو وبلاگشون، ما فوت آپلود کنیم. خدا آفریده به هر حال! :))))

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 آبان 1396 ساعت 20:59

ولی کیلگارا خیلی شانس داری..اخر هفته ی دیگه من جایی هستم که احتمالا نت ندارم..وگرنه اینقدر بهت پیله میکردم تا همون صدای فوتت رو اینجا اپلود کنی:))

نمی خوام خواننده خالی برو سی کارت برس آخر هفته ی بعد، هویتم لو می ره. :)))
این روزا از تو تف هم می تونن دی ان آی طرفو استخراج کنن. فوت که دیگه اسرار مگو فاش می کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد