Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

to root or not to root

to root

to root

قطعا to root!!!


حالا ریا نشه، تازه نیم ساعته خودم آشنا شدم با این اصطلاح روت کردن موبایل و تبلت. شنیده بودم، نحوه ش رو بلد نبودم که الآن داره دستم می آد کاری نداره. فقط یکم خطریه اینگار،

ولی د بکش اون کبریتو لعنتی.

من دیگه چیزی برای از دست دادن ندارم.

عکسام پریده... می فهمی؟ همه ی عکسام پریده. کتابام پریده. همون دو سه تا موسیقی ای که سال تا سال ازشون خوشم می اومد پریده.

بکش اون کبریتو.


پ.ن: البتّه حالا بازم ریا نشه ده جور بک آپ گرفتم از بقیه ی فایلام که هرچی شد بشه.

یعنی می خوام بگم کیلگ تو عرضه ی کبریت کشیدنم نداری. ترسوی بزدل.

نظرات 2 + ارسال نظر
شایان شنبه 22 مهر 1396 ساعت 00:23

آخرش چی شد خوفَنده ی ببعی دل؟

داره روت می شه الآن خبر مرگش.
بیا فعلا این اصطلاح جدید روت رو یاد بگیر برو باش پز بده. باکلاسه لامصّب.

#خوفنده ی _ ببعی _ دل
دوسش دارما. مرسی نظر لطفته. :{

شن های ساحل شنبه 22 مهر 1396 ساعت 00:42

نزنی فرمتش کنی:))))
ریکاوری پاساژ علاءدین و ایرانیان و پاساژ ایران توی خود میدون ولیعصر انجام میدن بین 50 تا 200 تومن میگیرن

:)))))))
اصلا شایدم فرمت شد خدا رو چه دیدی.
قابلیت زیاده. :)))))
از همه چیش بک آپ گرفتم وقلبم رو گذاشتم کف دستم رفتم تو دهن اژدها خلاصه.
فعلا که خود تبلته اکیه، تا ببینم در آینده الگوی رفتاری ش چه طور شه.

بابا تازه تو علاءالدّین اینا هم بچّه های هم سنّ و سال خودمونن کار خاصّی نمی کنن پول مفتم می گیرن، برنامه ها ش همینایی بود که خودم زیر دستم داشتم و تو اینترنت خوندم.
احمقا لپ تاپ منو به فنا دادن تو تابستون.
ازم پرسید چی برات نصب کنم رو ویندوز جدید؟ گفتم من چند تا برنامه بیشتر نداشتم رو ویندوز قدیمم همونا رو می تونی برام بیاری؟ گفت اکی حلّه.
سالیدم رو که پروند کثافت، پی اس رو هم زد نابود کرد این ورژنی که ریخته کُنده رو لپ تاپ، یه سی پلاس پلاس برام ریخت چقدر؟ خدااااای من پونزده تومن! سی پلاس پلاسی که همین الآن از سایت اصلیش من اراده کنم سه دقیقه دیگه مجانی دانلودش کردم.
خیلی عوضی ان بعضی هاشون.

بعد جالبه در فجیع ترین حالت ممکن یهو تر می زنن بهش می گن از اوّلش هم نمی شد کاری کرد واسش... من اصلا خاطره ی خوبی ندارم ازینا. ترجیح می دم یا خودم درستش کنم یا خودم با دستای خودم به درک واصلش کنم.
لذّت خراب کردنش رو از خودم بگیرم بدم به اونا؟ نچ نچ نچ.
مگه چند بار فرصتش پیش می آد اصلا؟

+یه روز خودم اون قدر خفن می شم تو زمینه ی امور کامپیوتری که همه شون وردارن هرچی دارن بیارن پیشم التماس کنن. عح.

و خب از این حقیقت هم نگذریم که من .... برم... ارتباط برقرار کنم؟ لابد تا یک هفته هم بشینم با خودم به جمله بندی کلمه هام و نحوه ی ارتباط برقرار کردنم فکر کنم. نمی ارزه به دنگ و فنگش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد