Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

هه

الآن می زنم خودمو می کشم.

جدّی می گم.

زدم صد و سی و شش تا فایل ناقابل رو از تو پوشه ی دانلودام پاک کردم.

چرا؟

چون نگاه کردم دیدم از هر فایلی دو تا دارم.

زدم یکی ش رو پاک کردم از هر کدوم،

دومی ش هم خود به خود پرید.


عکسای دست جمعی ای  بود که با چنگ و دندون و التماس به بچّه ها گفته بودم برام بفرستن،

کل آهنگای حداقل پنج ماه اخیرم بود،

پی دی اف کتاب داستان هام بود.


من برم نفت بیارم خودمو و وبلاگ و همه چی رو با هم به آتیش بکشم. ^------^

فعلا.


امشب هر نوری دیدید، تلالو نور آتیشیه که با دستای خودم به قلبم زدم.

برم تو اینترنت بگردم ببینم چه خاکی می شه تو گورم کنم.

اینو مطمئنّم که می شه برش گردوند... ولی ترفندش رو خدا داند.

نظرات 4 + ارسال نظر
سمیه جمعه 21 مهر 1396 ساعت 22:38 http://dreams22.blogsky.com

ای بابا

:&
الآن گریه می کنم.
الآن می ترکم.
الآن...

شایان جمعه 21 مهر 1396 ساعت 22:51

اگه رمه میدن این خدمات کامپیوتریا ریکاوری میکنن...گوشی رو نمیدونم

به نظرت شخصیت من به کسایی می خوره که چیز میزامو بدم دست خدمات کامپیوتریا؟
برن بمیرن همه شون از دم.
هر وقت اعتماد کردم ریدمان تر از قبل برگشته دستم.
هر چند نه رم ه نه گوشی. تبلتمه.

شن های ساحل جمعه 21 مهر 1396 ساعت 23:43

https://www.softgozar.com/WebPage/Software.aspx?MCat=1&Cat=7&Title=%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C%20%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA%20(Recovery)
فقط از کدوم درایو پاک کردی اونجا هیچ چیز جدیدی نریز اطلاعات جدید می رن جای قبلی ها میشینن

آره تو سایت هایی که منم خونده بودم گفته بود دست نزنین به اطّلاعات توش.
علی ایّ حال آنتی ویروسم نمی ذاره باز کنم لینکه رو.
عح عح عح.
عجب شام غریبانی شد امشب.

شن های ساحل شنبه 22 مهر 1396 ساعت 00:39

اشکال نداره وب سایتش بی آزارفقط چون لیسانس انتی ویروس نود میفروش انتی ویروس بهت دسترسی نمیده یه نیم ساعت وی اکتیو کن مطالب مفید زیاد داره

چه آنتی ویروس احمقیه این نود خب، لایسنس رو مجانی نمی فروشن که مشکلش چیه با پولدار شدن؟ :|
به هر حال، رهاش کردم دیگه. رهااااا.

ولی سایته رو می رم می گردم در آینده ی نزدیکی که وقت بیاد دستم. الآن گوگلش که می کنم به قول شما مفید می زنه همچین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد