Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

خواننده

"به تعدادی خواننده جهت ساخت آلبوم نیازمندیم.

(تست صدا رایگان)"


آره، می دونم می دونم که این پیامک ها همه ش کلاه برداریه... ولی نمی شه فقط یه بار واسه دل صاب مرده م هم که شده عدد پنج رو ارسال کنم ببینم چی می شه؟

من بند موزیک خودمو می خوام خب. عح.

چرا هیشکی رو نمی شناسم با هم باند بشیم ساعت ها تو استودیو رو کلیپمون کار کنیم موزیک بدیم بیرون؟

چرا چرا چرا؟ 

بهتون گفته بودم قبلا... من اگه مشهور نشم تو این زندگی لعنتی م، قطعا به مرگ جاهلیت مردم و بس.

باشه حاضم هیتلری، چرچیلی چیزی بشم ولی مشهور باشم و اسمم بیفته رو زبون ها. که خب خطرناکه، ولی به کفشم.

یهو دیدین فردا پس فردا بغل گوشتون عملیات انتحاری انجام دادم، همه به فنا رفتین.

نظرات 4 + ارسال نظر
لیمو دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 16:21

بفرست پنجو :-)

شن های ساحل دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 19:53

http://uupload.ir/view/pb3l_ashkan_amp_me_-_tavahom.mp3

اهنگ قدیمی

شن های ساحل دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 20:04

کاری نداره صدات چطوره؟یه کلاس خوانندگی میری 6 ماه و یک سال گیتار یاد میگیری بعد مثل این خواننده های اینستا هی اهنگای دیگران کاور و کپی می کنی و بعد کم کم اهنگای خودت میخونی معروف میشی مثل این خواننده
https://www.instagram.com/poo_bon/

از توی هر رشته ای میشه فرمول شهرت در اورد کافی با رسانه های اجتماعی سرو کار داشته باشی دیگه مشهور میشی
توی پزشکی می تونی یه جراح خفن بشی هی برای خودت تبلیغ کنی
توی برنامه نویسی یه برنامه خارجی خفن فارسی سازی میکنی به اسم خودت کلی معروف میشی
تصمیمش با خودت و مقدار تلاشت

سالادفصل دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 21:39

این مرگ جاهلیتی که نوشتی منو یاد کتاب دین و زندگی سوم دبیرستان مندازه؛که میگفت هر کس امام زمان خود را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده[یا یه چیزی تو این مایه ها]
حالا اگر بخوای خودت رو منفجر کنی کجا این کار رو میکنی؟؟؟

خب واضح نیست از رو همون اسکی ش رفتم؟ ببین من این قدر از ترسم دینی خوندم سال آخر که همین الآن می تونم برم تو حوزه مشغول به تدریس شم. الّله اکبر،،، الّله اکبر.

انفجار هم هر وقت یه بمب پیدا کنم که کل ایرانو پوشش بده، دست به کار می شم به سرعت، به هر حال نمی شه که من بمیرم بقیه زنده بمونن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد