Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

من ایمیل ندارم

همین الآن،  ایمیل شناسایی نشونده ساختم. :{

mnemailnadaram@protonmail.com

بدون هیچ شماره تلفن، ایمیل ریکاوری، اسم و رسم، آدرس، جنسیت، ملیت، کشور، فیلترینگ و البتّه کاملا مجانی در حال حاضر. یک ناشناس کامل. متاسّفم که می خوام اینو بنویسم (اگه مادر یا پدرم بودن عصبی می شدن از شنیدن این جمله!!!) ولی حس خوبی داره بی هویت بودن. زیر بار مسئولیت نیستی لا اقل. ذهنت آزاده. بیشتر می تونی خودت باشی.

راضیم فعلا که.

استفاده می کنم، فید بک می دم بهتون کم کم.


چند بار بوده که دلم خواسته به بعضی از پیام ناشناس های رو وبلاگم که فقط آدرس ایمیل برام گذاشتن جواب بدم، ولی چون ایمیل این شکلی نداشتم پشت گوشش انداختم.


خیلی وقت ها بوده خودم دلم خواسته به عنوان یه آدم کاملا ناشناس به کسی پیام بدم، ولی بازم به همین دلیل ایمیل نداشتن بی خیالش شدم.


از طرفی  ایمیل نا شناس خیلی چیز کاربردی ای هست واسه عضویت تو سایت هایی که خدماتشون رو فقط وقتی به تو ارائه می دن که یه ایمیل بهشون بدی و بعد فقط بلدن به طرز کلافه کننده ای چرت و پرت تبلیغاتی واست بفرستن.


از طرف دیگه، ایمیل های شما هم هست... خیلی وقت ها به این فکر کردم که خب اگه یه روزی بلاگ اسکای مرد چی؟ اگه اینترنت ملّی شد چی؟ اگه مجبورمون کردن واسه وبلاگ نوشتن هویت خودمون رو ثبت کنیم چی؟ مثلا با اسم و رسم بنویسیم... من با همچین شرایطی ادامه نمی دم. قطعا. فکر نکنم بتونم. کیلگارا... نمی تونه.

ولی به عنوان یک آدم که خودخواهی یکی از خصیصه های عادی ش هست، دوست دارم آدمایی که اینجا پیدا کردم رو داشته باشم کنارم هم چنان. به همین صورت الآن. در همین حد مجازی ولی حقیقی. که اگه یه روزی وبلاگم نبود، یه راه ارتباطی دیگه داشته باشم باهاشون لااقل. و خب ایمیل... به نظرم بهترین ایده  ای هست که به ذهنم اومده تا حالا.


خودش هم که تو سایتش نوشته سرویس دهنده ش سوئیسه. سوئیسم خب... آره ایده آل تر از خیلی از کشور هاست.

به هر حال ببینیم به کجا کشیده می شیم.

اگه ایمیل هاتونو برام تو فیلد نظرای این پست بنویسید که عالی می شه. اگه هم ننویسید که خودم مجبورم برم نظرات قبلی تون رو بگردم تا آدرس ایمیلا بیاد دستم.

همین دیگه.


اسمش رو گذاشتم "من ایمیل ندارم". چون خوب تا قبل از اینکه بسازمش ایمیل این شکلی نداشتم. پارادوکس باحالیه، نه؟ خیلی وقت ها هم وقتی مجبور می شدم فیلد ایمیل رو پر کنم همین جمله رو می نوشتم واسه همه که فقط اون فیلد ایمیل پر شه و راحت شم.

از این به بعد هم می نویسم. منتها این دفعه راستکی ش رو. :)))

نظرات 11 + ارسال نظر
شایان یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 14:54

مبارکه. ‌.

:{}

تنها فیلتری یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 16:23

به به :))))))) ایمیل

چه چه و مرسی. :)))))

saladfasl یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 16:24

مبارکت باشه کیلگارا:))))
یه ایمیل اینجوری گاهی واقعا ب درد میخوره..منم از پارسال ک اومدم بیان مجبور شدم یه ایمیل بدون اسم و فامیل خودم داشته باشم..

کلا همه رو مود تبریک گفتن اند نه؟ :))))))
اسم و فامیل که اون قدرا مهم نیست یه چیزی می زنی می ره پی کارش :))))) (یعنی واقعا برام جالبه که نوشتی "مجبور شدم" یه ایمیل بدون اسم و فامیل خودم داشته باشم.) چون من که هیچ وقت هیچ کدوم از ایمیل هام به اسم و فامیل خودم نبودن تا حالا. علاوه بر اینا من بیشتر اعصابم از اون ریکاوری ایمیل ها و شماره تلفن و تاییدیه هایی که باید می فرستادی واسشون و ایناش خورد بود همیشه فلذا گشتم یه سایتی رو پیدا کردم که نخواد اینا رو. الآن حس آرامش بیشتری دارم.
حالا تو رو چه سایتی این ایمیلی که می گی رو ساختی؟ ازت شماره تلفن و ایمیل ریکاوری و اینا خواست؟

Bluish یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 18:11

من یه عالمه ایمیل دارم متأسفانه :\
کیلگ اینجا ایمیل دم دست‌ترم ‍و مینوسم برات نه اون ایمیلی که آواتار داره ؛)

باورت نمی شه که من تا همین الآن نمی دونستم آواتار اون گوشه مربوط به ایمیلیه که وارد می کنی.:)))
ایول بهت که یادم دادی.
اتفاقا یه زمانی تو ذهنم بود که ازت بپرسم ببینم چی می شه که از بین همه ی خواننده هام فقط تو یه نفر یه آواتار خوش رنگ می آد گوشه ی نظر هات.
حالا این آبیه... این الآن عکس پروفایل ایمیلته که اینجا واسه من نشون داده می شه؟
واو عجبا! بلاگ اسکای این همه پیشرفته بود و ما نمی دونستیم؟

سالادفصل یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 18:35

من تموم اکانتام به جز بلاگم با اسم و فامیلیمه..
تو بیان هربار که میخواستم نظر بدارم ایمیلم رو هم وارد میکرد و خودم باید هررربااار میزدم نشونش نده.اغلب اوقات هم توهم میزدم که عدم نمایش ایمیل رو نزدم:(((://بخاطر همین تو همون جیمیل یه ایمیل فیک ساختم تا دیگه اون مصیبتا رو نداشته باشم....
حالا شماره یا ایمیل ریکاوری رو بزنم چی میشه مگه؟؟؟:/

واو. فقط واو. مرسی اعتماد به نفس.
اتفاقا منم این مشکل رو داشتم. بچّه های وبلاگ یادم دادن راه حلّش رو. کافیه وقتیکه روی اون ایمیلی که بهت پیشنهاد می ده هستی، یه بار دکمه ی دیلیت کیبوردت رو فشار بدی.

و اینکه حقیقتا فکر نمی کنم اتفاق خاصّی بیفته با وارد کردن شماره تلفن و ریکاوری ایمیل و این چیزا. فقطمن یکم دیوونه ام و مردم گریز و مخفی کار و مایل به قایم شدن و ترسو و اینجور چیزا. فکرت رو درگیرش نکن. بی خیال.

شن های ساحل یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 23:09

چه سخته خب من چی کار کنم ده تا ایمیل داشتم همه به مرور زمان انقدر استفاده نکردم از بین رفت الان فقط یه یاهو دارم یدونه هم ایرانی دوتاشونم هم باگ دارن هم اپدیت نیستن بیا شماره تلفنم بدم بی خیال شو:)))))

اون که دیگه شدیدا پذیرفته س شن های ساحل. :)))) نور علی نور در راس هرم. :)))

منظورت رو از ایمیل ایرانی نفهمیدم. از ایمیل باگ دار هم نفهمیدم منظورت رو حتّی.
ولی به هر حال آره متاسّفانه در حال حاضرهیچ ایمیلی ازت ندارم که سیو کنم. گشتم حتّی نظر های قدیمی تر رو هم. خبری نبود.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 شهریور 1396 ساعت 00:02

:)
آره بخاطر ایمیله، ولی نه، عکس پروف ایمیل نیس، ایمیلیه که من باهاش تو سایت گراواتار عضو شدم و اون عکسو دادم واسش
همین سایته که بالای فیلد نظرا، تو این صفحه نظرات، خود بلاگ اسکای هم معرفیش کرده :)
Gravatar.com

اوه آره. گراواتار رو کلا یادم رفته بود ازین قابلیت ها داره. جوون بودیم توش آواتار می ساختیم.
پیر شدیم رفت.

Bluish سه‌شنبه 21 شهریور 1396 ساعت 00:03

بازم اسم یادم رفت، بالایی منم

سالادفصل سه‌شنبه 21 شهریور 1396 ساعت 00:36

میشه کامنت منو حذف کنی؟؟؟؟؟؟؟؟

لیمو جمعه 24 شهریور 1396 ساعت 12:22

اینم ایمیل من ,تقریبا مال منم بی هویته:))

اد شد. سپاس.

امیر دوشنبه 3 مهر 1396 ساعت 15:52

من ایمیلم توسط بلاگ اسکای تحریم شده متاسفانه :)))

نمیدونم چرا
فقط وقتی ایمیل خودمو واسه نظر گذاشتن تو وبلاگای بلاگ اسکای میزنم مینویسه امکان ثبت این نظر وجود ندارد

این ایمیلی که الان نوشتم هم نسخه ی ناقص ایمیلمه! یعنی بعد اون si یه r اضافه کن که بشه sir
اون میشه ایمیل اصلیم

ایول دمت گرم، اینو از تو نظراتت استخراج کرده بودم و اد کرده بودم به کانتکت هام. اصلی تره هم اضافه می شه پس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد