Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

آخ که جک گنجشکه

   خب فکر کنم به اندازه ی کافی لبخند هتر رو با موهای قرمزش دیدم اون بالا. عاشقشم. همیشه هم اون تیکّه از شخصیتم رو که تو این سه سال باهاش تجربه کردم، تو ذهنم نگه می دارم. ولی ناموسا وقت تغییره دیگه.


say hello to Captain Jack Sparrow...

:{



خیلی عکس شخم زدم اینو از بینشون انتخاب کردم ها. اوف به این وقتی که من می ذارم واسه این جور مقوله ها. :)))) یعنی هیچ عکسی نداشت که هم بخنده خشن نباشه، هم کلاهش رو کلّه ش باشه، هم ریشا و موهای بافته شده ش معلوم باشه و هم رنگی باشه. به هر حال سیاه سفید بودنش رو نرومه یکم، ولی این قدر لبخند و سمت نگاهش خوبه که جبرانش می کنه. انگار که خودم دارم نگاتون می کنم و یه همچین لبخندی می زنم وقتی تب وبلاگم رو باز می کنین. ولی ای کاش ورژن رنگی ش رو پیدا می کردم.

نظرات 3 + ارسال نظر
سالاد فصل شنبه 11 شهریور 1396 ساعت 23:18

چ عجب بالاخره یه تغییری میخوای بدی به اینجا.قالبت رو هم عوض کن که پروژه ی تغییرت کامل بشه

خخخ.
قالب باشه واسه سه سال بعد. تغییر این سه سال رو خرج آواتار کردم. :{
در وهله ی اوّل خودم دیوونه می شم قالبش عوض شه...

محمد شنبه 11 شهریور 1396 ساعت 23:54 http://seventhsky.blogsky.com/

آخ آخ جک گنجیشکه!!
با اون مدل راه رفتنش!!

آخ که آخ.
خوب می فهمی چی می گم.
اصل جنسه.

شایان یکشنبه 12 شهریور 1396 ساعت 17:41 http://florentino.blogsky.com

عذر میخوام که اینو میگم ولی این اصلا به اسم کیلگ نمیاد. میدونی..کیلگ باید یه گریم داشته باشه..پشت یه ماسک باشه..یه جورایی مخفی باشه در عین مشخص بودن. این گنجشکه زیاد معلومه چ آدمی پشتشه.
جوکر خیلی بیشتر به کیلگ میاد

آره، خودم هم بهش فکر کرده بودم. اسپارو زیادی صورت داره.

ولی رفتارش، رفتارش همون نقابه س که من لازم دارم واسه کیلگ.
فیلمش رو دیدی؟
من تازه تونستم ببینمش. و دقیقا همین حسّی که از کیلگ می گیرم بهم منتقل شد. یک دیوونه ی در چارچوب نگنج که احمق باهوشیه ولی هیشکی از ته ذهنش خبر نداره مگه اینکه خودش بخواد. اسپارو اینه. غیر قابل پیش بینی ه.نمی دونی کدوم طرفیه حتّی.
و گریمش هم لامصب خوب گریمیه. بین همه ی اون دزد دریایی ها، تکّه. اردکی دویدنش حتّی... ریشای بافته شده ش که تو طوفان تکون می خوره... کلاهش...

ولی انصافا به نظرت آواتار جوکر خیلی تکراری نیست؟ یعنی کاملا می فهمم چی می گی ها شایددو سه سال بعد که خواستم عوضش کنم دوباره بهش فکر کنم، ولی حداقل نصف بچّه ها یه دور آواتار جوکر رو گذاشتن رو پروفایلا. اینه که از چشمم می ندازش. تک نیست دیگه. وقتی همه باهاش احساس نزدیکی می کنن، کیلگارا نمی تونه اون حسّی رو که می خواد بگیره ازش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد