Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

GOTS _ song

  هر گونه حرف زدن من بی جاست. خودش گویای همه چیزه:


دانلود آهنگ تیتراژ سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) تنظیم شده برای سنتور؛ آهنگ ساز رامین جوادی؛ تنظیم پولاد ترکمان راد - رمز فایل: kilgharrah


#  ببین کیلگ من نه گاتز (GOTS) یا همون سریال گیم آو ترونز رو نگاه کردم (که اتّفاقا این روزا خیلی گل کرده و گویا فصل جدید داده بیرون) و نه حتّی آهنگ اصلیش رو شنیدم (که البتّه شاید بعد این پست برم بشنوم و مقایسه ش کنم با این کاور). کلا موجود فارغ از جهانی ام. با هیچ کدوم از موزیک ها و فیلم ها و کلیپ های تلگرامی آشنایی ندارم. به راحتی می تونید کلیپ های ده سال پیش رو بهم نشون بدید و ببینید که برام جالبن بر خلاف بقیه ی بچّه ها.  اینو نوشتم که بگم اگه حس می کنید شبیه ش نیست و خوشتون نمی آد احتمالا به خاطر اینه که گوشتون به اون آهنگ اصلیه آشناست. وگرنه به عنوان یه گوش_اوّلی شنیدمش و کاملا خفن بود برام.


#  اصل فایلش ویدیوئه تو اینجا. ولی حس می کنم هر گونه تصویر اضافه می تونه ناب بودنش رو از بین ببره. باید فقط گوشش کنی. برای همین ویدیو ش رو ازش گرفتم و فقط ام پی تری ش رو آپلود کردم واستون. و اینکه شیش هفت ثانیه ی اوّلش خالی می افتاد که نرم افزار مناسب نداشتم واسه برداشتنش متاسّفانه.


+ غم آور. خیلی. یعنی حس می کنم دانش مندان تا انتهای دنیا هم بخوان اثر موسیقی روی مغز انسان رو بررسی کنن، بازم عین قاشق در عسل می مونن توش. من واقعا حالم خوب بود و هیچ مشکلی نداشتم حقیقتا. الآن که گوشش دادم... چی بگم. شنگول نیستم دیگه همچین. ازیناس که وقتی اعصاب نداری تنهایی گوشش بدی و شاید باهاش گریه هم کنی حتّی اگه خیلی داغون باشی.


از این پست هایی که مدّت هاست در صف انتظار پست شدنه. بالاخره پست شد. همیشه در مورد پست هام گفتم اگه فکرش تو کلّه م باشه، پست شدنش دیر و زود داره... سوخت و سوز نچ.

نظرات 11 + ارسال نظر
شن های ساحل یکشنبه 29 مرداد 1396 ساعت 23:15

اهنگ خیلی قشنگ بود:)

آره شن های ساحل. آره.

لیمو دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت 10:24

من دونفرو دیدم که وسطای فصل یک دیگه نگاه نکردن این فیلمو! نمیدونم چرا واقعا.اون همه سروصدا,بعد از این طرف...؟!
سریال فقط بانشی

اهنگه خاص بود,یه جای دیگه هم شنیدمش.اونم سایت دبیرستان شریف همین دوماه پیش

خیلی معذرت می خوام که نظرت رو مختل می کنم و پوزش پیشاپیش بابت درجه ی تو باغ نبودنم، ولی بانشی چیه دیگه؟ :-"

کلا کم نیستند آدمایی که رو حساب حرف بقیه شروع می کنن به یه کاری بعد با اون تصوری که داشتن جور در نمی آد رها می کنن. فیلم دیدن هم یک همچو کاری.
و اینکه واو. چه بهره برداری نابی... دبیرستان شریف؟ تو تهران؟ دمشون گرم با این اسمشون.

شایان دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت 10:59

ببین من گیم آف ترونز نمیبینم و تازه بدم میاد ازش هم. پستت هم نخوندم دلت بسوزه :)

ها ها. منم نمی بینم بنده خدا.
ولی چون ندیدم دیدگاه منفی هم ندارم درباره ش. :))) این همه گارد بی خود چرا؟
به هر حال فردی اومده آهنگش رو با سنتور زده که خوب چیزی شده شدید.
از دستش دادی پس.
سوز به دل خودت. :{

سالادفصل دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت 16:07

چقدر در مورد گیم اف ترونز میشنوم این روزا...حیف که حوصله ی سریال دیدن ندارم وگرنه نگاش میکردم،بنظر جالب میاد

:-"
جو غالب مملکته این روز ها.

Jud دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت 19:57

کیلگ من نتونستم فایلتو دانلود کنم ولی رفتم خودم ورژن سنتورشو سرچ کردم.جالب بود:)
اینو دیدی؟
http://s8.picofile.com/file/8300925242/VID_20170718_201135.mp4.html
دیدنش خالی از لطف نیست!:}

خب چرا یه جوان مرد پیدا نمی شه به من بگه مشکل لینک دانلود هایی که ایجاد می کنم چیه؟ فقط یکی در میون می شنوم که لینکش مشکل داره که حتّی همونم نمی دونم در چه مرحله ای هست واستون. رمز قبول نمی کنه، رمز قبول می کنه دانلود نمی شه، رمز قبول می کنه دانلود می شه ولی فایلش خرابه، کدوم؟
من با کامپیوتر ثابت چک می کنم لینک ها رو عموما. همیشه درستن و مشکلی ندارن. با تبلت هم هر وقت چک کردم خراب بوده و فایلی که دانلود شده رو نتونستم باز کنم.

آه و فغان.
واسم خیلی جالبه همین فایلی که گذاشتی دقیقا رو همون سرور پیکوفایله، ولی خیلی راحت با تبلت بازش کردم! هیچ ایده ای ندارم چرا به ما که می رسه آسمون می تپه...!

همون شبی که فایلش رو گذاشتم، رفتم یکم گشتم ورژن همین سنّتی تلفیقی ش با بقیه ی ساز ها رو دیدم توی یک سایت. ورژن اصلی ش رو هم گوش دادم با این دو تا مقایسه کردم. لطفش زیاد بود ولی انصافا سنتور خالی ش رو خیلی بیشتر دوست داشتم.

لیمو دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت 22:38

راحت باش:))
Banshee
یه سریال فوق جذاب واسه منه:)) و الان عزا گرفتم که سه قسمت دیگه ببینم تموم میشه:((
اره تو تهران.مدرسه خیریه ست

ای کاش یکم از سیر داستانش هم می نوشتی واسم که چرا اینقدر در نظرت جذّابه. اکشنه؟ تخیلیه؟ درامه؟ عاشقانه ست؟

منم نسبت به فرندز خیلی این احساست رو داشتم. حدودا شیش هفت تا قسمت مونده به تموم شدن سیزن آخر، دیگه ندیدمش.

هرچند فرقی نمیکنه، خود ندیدن هم مثل یه جور تموم شدن می مونه دیگه... نیس؟

رها سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 01:08

قشنگ بود :)
البته لینک دانلود مشکل داشت.

چه مشکلی؟ تشریح لطفا! آیا فایل دانلود می شد و بعدش باز نمی شد؟ یا کلا دانلود شروع نمی شد؟

شایان سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 01:22

عح..بترکی. من سنتور دوس دارم :/

بومممممممب. پخش و پلا....

○-[-<

بالایی یک عدد آدم ترکیده ی پخش و پلا شده رو زمینه. :-"

شایان سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 21:34

عجق منی روانی!!!

نمی شه که یه دقیقه دستور ترکیدن صادر کنی یه دقیقه بعد عجق بورزی. به هر حال این یه بار رو ندید می گیرم و دوباره سر پا می ایستم.

¯\_(ツ)_/¯
...... |
...... ۸

رها چهارشنبه 1 شهریور 1396 ساعت 01:27

دانلود میشد ولی پخش نمیشد. یعنی مشکل از گوشی منه؟؟

آها. افتاد الآن.
والا خب ببین مشکل نمی دونم از چی هست درست. ای کاش بفهمم...
ولی چیزی که کشف کردم، اینه که بله روی یه سری از گوشی ها و تبلت ها باز نمی شه. اگه با کامپیوتر ثابت دانلود کنی مشکلی نداره قطعا ولی.

امیر پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 13:16 http://seire-takamole-man.blogsky.com

آهنگ light of the seven هم واسه همین سریاله . منم حدود یه سال پیش همین روزا بود که آهنگشو یکی واسم فرستاد (23 مگ بود پیش خودم گفتم اگر درست و حسابی نباشه کلی فحش میدم به یارو)
ولی وقتی یکی دوبار گوش کردم دیدم از اون آهنگاییه که تا آخر عمرت میمونه واست
هنوز هم که هنوزه بعد یک سال دارم اون آهنگو گوش میدم
وقتایی که دلم میگیره شب قبل خواب این آهنگو میذارم و هربار هم وقتی با این آهنگ میرم توی خلسه این آهنگ میشه موسیقی متن یه فیلم عجیب و غریب که ذهنم بصورت کاملا خودجوش میسازه و من تو عالم خواب و بیداری میبینمش

ریتم کلی آهنگش با این آهنگی که گذاشتی مشترکه ولی اون یه دنیای دیگه داره واسه خودش

پس یه بار دیگه تکرار میکنم
Light Of The Seven
گوش نکنی از دستت رفته قشنگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد