Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

بهم بگید

خب می دونین... طی جهان گردی های مجازی شبانه م، الآن به یه سایت رسیدم و قیافه م به هم ماسیده.

چشماتون رو به همه چی ببندین و...

بهم بگید که مثل هزار تا کامنت دهنده ی اون سایت فکر نمی کنید.

بهم بگید که حداقل می تونید "سعی" کنید که مثل اونا فکر نکنید.

بهم بگید سطح اندیشه تون فرق می کنه.

بهم بگید که متفاوت اید.

بهم بگید که حداقل یکی تون هست که مسیر فکری ش متفاوته با اون همه آدمی که اون جا دیدم.

بهم بگید که اونا کلّ دنیا نیستن و اگه بگردم می تونم یکی رو پیدا کنم رو این کره ی خاکی که طرز تفکّرش اینجوری نباشه.

به شدّت به کامنت های دل خوش کنک نیاز دارم الآن. بجنبید. بهم بگید. بهم بگید! بهم بگید... و هیچی نپرسید. فقط بهم بگید اینا رو.

وگرنه همون بهتر سرم رو بذارم اینجا زیر همین پست بمیرم.

باید همون خندوانه ی تکراری رو می دیدم که مسیرم اینجوری نشه امشب.

دلم گرفته؟...............................!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
سالاد فصل جمعه 27 مرداد 1396 ساعت 01:56

کامنت صواب یا ثواب؟کدوم واقعا؟!
اگر اونجا هزار تا ادم رو دیدی که عقیده ی مشترکی رو داشتن بدون که چندین برابر اونا ادم روی این کره ی خاکس هست که نظرشون با اونا کاملا در تضاده..حالا اینکه من جز کدوم دسته ام رو هم قطعا یدون اینکه بدونم اون باور و عقیده چیه بوده نمیتونم بگم.


به جای همینجوری گشتن تو نت کامنتات رو ج میدادی به این وضع هم دچار نمیشدی

درست گفتی. بار اوّلی که می خواستم بنویسم، خودم سه بار بین این دو عوض کردم و تهش احساس کردم اون یکی درسته. ولی الآن که دقیق چک کردم ثواب درسته. انصافا خیلی سخته یاد گرفتنشون. اصلاح شد.

کلّی ممنون بابت کامنت دل خوش کنک.

لیمو جمعه 27 مرداد 1396 ساعت 09:03 http://mydreamylife.blog.ir

ما مثل اونا نیستیم اصلا:)!!
با این خوشحال میشی؟اینا که حرفه,عمل مهمه
شاید یه عده از اون ادمایی ک دیدی کامنتاشونو صرفا میخواستن همرنگ جماعت باشن

خیلی ممنون بابت کامنت دل خوش کنک. خصوصا جمله ی اوّلش.
آره واقعا در اون لحظه فقط با همینا خوش حال می شدم نه چیز دیگه ای. حتّی شده در حد حرف!

شن های ساحل جمعه 27 مرداد 1396 ساعت 10:37

انقدر هر انسانی که افریده شده خاص و تک بوجود اومده که اصلا نمی تونی دو نفر صددرصد یکسان پیدا کنی معلوم که با این همه تفاوت های ژنتیکی می تونی حتی خیلی ادم مخالف اون عقیده هم پیدا کنی.
بعضی از طرز فکر ها حتی در طول زمان از بین می رن یا کاملا برعکس میشن

ممنون بابت کامنت دل خوش کنک شن های ساحل. بهش نیاز داشتم.
واقعا امیدوارم وجود داشته باشن آدم هایی که می گی. خیلی بد بود. انتظار نداشتم یهو اون همه آدم با هم و یک جا اینجوری باشه نقطه نظراتشون. حالمو گرفتن. خیلی... بد... نمی خوام دیگه بهش فکر کنم.

شن های ساحل جمعه 27 مرداد 1396 ساعت 10:49

باید سعی کنی یه فکر قوی داشته باشی مخصوصا وقتی به فکری ایمان داری نمی گم تعصب چون ایمان و تعصب کاملا با هم فرق میکن ذهنی که فعال برای طرز فکر خودش دنبال اگاهی بیشتر می گرده درسته ولی باید انقدر ذهن قوی داشته باشی که توی این جستجو های فکریت با هر موضوعی غمگین نشی یا زمان برگشت به حالت مثبتت به حداقل برسونی.هر عقیده یا فکری ناراحت کننده حتی اگه یک درصد درست باشه تو این حق داری که اونو انتخاب نکنی چون هیچ فکر منفی یا ناراحت کننده ای نه تنها مفید نیست باعث پیشرفتت هم نمیشه فقط می تونی توی جهت مثبت تغییرش بدی برای خودت.

یاد آوری خوبی بود برام که بدونم ایمان و تعصّب یه دنیا فرق دارن.
فقط اینکه یعنی می گی می تونم عقیده های درست از نظر بقیه رو راحت ایگنور کنم چون ناراحتم می کنن؟ کار درستیه آیا؟ یعنی می گی ناراحت کننده بودنش بیشتر بهم آسیب می زنه نسبت به سودی که از قبول کردن اجباری ش می خوام بگیرم؟ درست فهمیدم؟ داری می گی به کفشت نباشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد