Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

grape snail

به جدّم که این فراخ ترین موجود تو این خونه س در حال حاضر.

ولی نه من باور می کنم،

نه شما باور می کنید،

خودش فقط می دونه.


حلزون انگور شماره ی یک

_عکس اوّل ؛ نمای طرفی حلزون انگور_



_عکس دوم؛ نمای شاخک محور حلزون انگور_



_عکس سوم؛ نمای خود نمایی صدفی حلزون انگور_


پس از آپلود کردن عکس ها تب جدیدی باز نموده، ناشیانه گوگل می کند:

"how to become a grape snail?"

دیگه مامانم نهایت دل سوزوندنش در مقابل هوار هوارای دیشب اینه که از خواب بیدارم می کنه با مهربونی بهم میگه عزیزم بیا غوره پاک کن.

حلزون رو هم به عنوان حیوان خانگی شماره ی سه در جعبه ی حلوا شکری عقاب نگه داری می کنیم. فقط اینکه چرا نمی آد بیرون؟ نکه زدم کشتمش؟ کاریش نکردم انصافا. نمی دونم چش شد رفته اون تو نمی کشه بیرون. عین مرده ها. خوشا به کنج اتاقش خوشا جهان خودش. فارغ یعنی همین و لا غیر.

نظرات 8 + ارسال نظر
شن های ساحل یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 00:12

چه بانمکه:)...فکر کنم زیادی ورجه وورجه کرده خسته شده:)))

دیگه نیست. به درک واصلش کردم فکر کنم.
فردا می آم قطعی اعلام می کنم که سرنوشتش چی شد. تا الآن که نود درصد مُرده.
هیچ کاریش نکردم ولی عذاب وجدان گرفتم الآن.

شن های ساحل یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 00:18

http://uupload.ir/files/xeyw_20170721_060421.jpg
دیروز طلوع افتاب:)

ازون عکسایی ه که اینقدر چشم نوازه که اگه تو اینستاگرام بود باید زیرش کامنت می ذاشتیم:
"انصافا خودت انداختیش؟"
مثل نقاشیه. آدم دلش می خواد به خاطر این عکسه یه رمّان عاشقانه ی سوز و گداز دار بنویسه بعد اینو بزنه رو جلد کتابش.
اسم کتابش رو هم بداهه انتخاب کردم حتّی. :)))
"دریا و آسمانم را به هم بیامیز بی کران من."

شن های ساحل یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 01:58

:))))چه تخیل خوبی داری...اره خب خودم انداختم:)
یکم بعدتر این شکلی شد.انگار روی مریخ باشی داغ و سوزان.
http://uupload.ir/files/1r2_20170721_061311.jpg

رمّان عاشقانه نوشتن تخیّل می خواد انصافا؟ هرز نویسی می خواد فقط. منم که هزار ماشاالله یکی باید بیاد از دستم قلم رو بکشه بیرون تا بس کنم تو نوشتن.

خیلییییی زیباست. خییییلییییی. دریای شماله دیگه یا خیر؟

شن های ساحل یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 02:06

در مورد عاشقانه اتفاقا یه خانوم و اقایی اونجا بودن که عکسشون بنظرم خیلی عاشقانه بود حتی بدرد جلد این کتابت میخور:))))
http://uupload.ir/files/6ydo_img_20170722_124840.jpg

خوراکشه جدی. فقط باید برای مجوز گرفتن تو ایران آقاهه رو سانسور کنم. فتوشاپی چیزی شه لطفا. :)))

تنها فیلتری یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 13:43

حلزووون
چقد لابه لای گیاهای گل خونه ی دانشکده ازینا پیدا کردم.. چقد باهاشون حرف میزدم

ایول.
انصافا من تا حالا امتحان نکردم بگیرمش جلو صورتم باهاش حرف بزنم. با آدم ها هم نمی تونم درست حرف بزنم، حلزون که جای خود دارد. :))) تخیلی فرا تر از توان من می خواد دیگه.
ولی از علایق عمیقم به شمال جمع کردن همینا بود از روی درختا و روی خانه ها و زیر ناودان ها.

شایان یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 16:16

دو ماه پیش مامانم و خاله م رفته بود از سر زمین سبزی آورده بودن خواهر شماره یکم یه حلزون پیدا کرده بود توشون گذاشته بودش یه کناری بزرگش کنه، من داشتم از کنارشان رد میشدم ستاره های آسمان را شماره میکردم که یه لحظه به خرچ شنیدم بعدم یه چیزی شالپ زد به پام گفت کشتییییییییش. . پامو بلند کردم دیدم گف پام تر شده..یکم دقت کردم فهمیدم حلزون بوده تحت فشار قرار گرفته کف پام پخش شده تونسته پاشنه مو پوشش بده.. خیلی ناراحت شدم.. ):|


@شن های ساحل
حلال کن عکسا رو دیدم، قشنگ بود

دقّتت کجا رفته بود؟ چه قدر راحت کشت و کشتار می کنی به کفشتم نیست. چند بار واست بنویسم ای جلّاد ننگت باد؟
خوبه یه غول پیدا شه تو رو کف کفشش له کنه؟
حالا باز یکم کمتر در آتش جهنّم می سوزی چون خودتم اظهار پشیمونی کردی و نا خواسته بوده.
چی کشیده اون حیوون بیچاره. پرس شده. نمی دونم روش مرگ بدون دردیه یا دردناک. شاید در یک آن پاشیده بشی هیچی نفهمی بعدش، شایدم ذره ذره بخوای درد بکشی. حداقل درد نکشیده باشه کاش.

چه جوری شماها می رسین کامنت های بقیه رو هم بخونین انصافا؟ من خیلی خیلی بیشتر از شما وقت می ذارم رو بلاگ بازی شاید باورتون نشه ولی نهایتا خیلی حافظه م یاری کنه می تونم برگردم جواب کامنتای خودمو بخونم.
خیلی کار سختیه. استعداد ندارم. وقتم رو هم می گیره. یعنی که چه.

شن های ساحل یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 17:32

@شایان
ممنون!

گیلک حق اعتراض نداری اینجا چت روم بشه(شکلک تهدید):)

نه، لذّت بخشه اتّفاقا. بسیار حس بلاگرای شاخ رو می ده بهم. راحت باشید.

شن های ساحل دوشنبه 2 مرداد 1396 ساعت 00:33

دقیقا دریای شماله ولی دریا جنوب بنظرم قشنگ تر

ما که فرقش رو نمی دونیم. ساحلش نسبتا فرق داره در شمال و جنوب. ولی انصافا به دید من دریاش که همون دریاس. برای همینم نمی تونم بگم کدوم قشنگ تره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد