Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

نویسنده تمام

و من به غیر از اینجا، یه وبلاگ دیگه هم دارم که توش سمتم نویسنده تمام هست.

و اون وبلاگم از شهریور 89 تا دی 92 آرشیو داره.

عمرا اگه می دونستید،

چون روح خودم هم خبر نداشت تا همین چند لحظه پیش! :)))

بله.

اومدم بگم که دیگه رسما با یک بلاگر پیش کسوت پیر طرفید. الآن دارم فکر می کنم ریش هایی که در این مسیر سفید کردم رو کجای طاقچه بذارم قشنگ تر باشه.


+ انصافا فکر نمی کردم این همه باشه که اون جا ننوشته باشم. مثلا گفتم نهایتا دو سال آرشیو نداشته باشه. رفتم دیدم اوووووووووه. متروکه ی تار و عنکبوت بسته.

به هرحال خوبی بلاگ اسکای اینه که به چشم می آی قشنگ. تو بلاگفا ثانیه ی بعد پستت بری تو قسمت به روز شده ها، خودتم نمی تونی بلاگت رو پیدا کنی.

من یه تار موی بلاگ اسکای رو به آدم فضایی های بلاگفایی نمی دم. چیه اون ادیتور درب و داغون مزخرفش.

یعنی حتّی تب نمی تونی بگیری اون جا. مثل احمق ها باید هن هن هن هن هن اسپیس بزنی.


نظرات 2 + ارسال نظر
شایان دوشنبه 12 تیر 1396 ساعت 23:26 http://florentino.blogsky.com

یه مراجعه به اولین یا دومین پست همین وبلاگت کنی متوجه میشی سوتی دادی و گفتی که چارتا وبلاگ دیگه داری داداچ...یوهاهاهاهاه(از اون خنده خون آشامیا)
بزار واست بشمارم...یکی بیان..دوتا بلاگفا..دوتام بلاگ اسکای..البته یکی از بلاگفا هام به فنای سونامی بلاگفا رفت..
.
.
یه ساعت درس میخونم..یه کامنت اینجا میزارم...مسخره بازیو میبینی؟

آخه اونا رو هم حساب کنم انصافا؟ :)))
خب راستش خیلی بیشتر از چهار تاست...! :)))
من در برهه ای از نوجوانی سر هر موضوعی که جوگیر می شدم واسش یه وبلاگ می ساختم. یعنی واقعا یکی رو لازم داشتم بیاد بزنه پس کلم بگه احمق جون، این باید یه پست بشه توی یه بلاگ، نه این که خودش یه بلاگ جدا بشه! :)))
کلا یدی طولانی دارم در این زمینه. این دو تا وبلاگم خفنن نسبتا، ولی آدمانه نیستن دیگه بقیه شون از زندگی ساقط شدن.

خلاصه به پای ما نمی رسی، زور نزن. حالا هی بیا بشمار، من یکی می ذارم روش آینه آینه می کنم. :))

ولی انصافا اون بلاگفاعه ت رو دوست داشتم کلی. حتّی اولین بار که خوندمش هوس کردم یکی مثل ش درست کنم، فضاش همون باشه. ولی دیگه با توجه به اینکه تو ترکم فعلا دست نگه داشتم.

شایان سه‌شنبه 13 تیر 1396 ساعت 00:28 http://florentino.blogsky.com

یه بلاگفا قبل اونم داشتم. با اسم و فامیلی مینوشتم...عمق فاجعه رو دریباب!
والا من تو مجازی زورم به تو نمیرسه...هر چی تو بگی..!
ببین باید هک یادم بدیا...میخوام داییمو تو تلگرام هک کنم تا یه سال سوژه خنده داشته باشم..از همین الان گفته باشم!

اتفاقا همیشه اینایی که با اسم و فامیل می نویسن رو از عمق وجود تحسین کردم و بعدش هم کلی حسودی ورزیدم.
ولی آره از نظر خودم بخوای فاجعه عمقش به بی نهایت میل می کنه، :))))
من اون قدر ها هم چیزی حالیم نیستا. زیاد کری می خونم فقط برا این و اون. از این خروسا که کرک و پر ندارن ولی قوقولی قوقو می کنن که حریف بترسه سمتشون نیاد. از همونام. :)))
این کف دست ما اگه مو داشت، تقدیم می کنم.
ولی انصافا جدی وارانه می خوام هک یاد بگیرم خودم، وقتی یاد گرفتم به تو هم یاد می دم پارتی ت کلفته. به هر حال یکی باید این سیستم اعلام نمره ی دانشگا رو سر جاش بنشونه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد