Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

شلخته ی بی شاخ و با دم

اوّلیا شلخته...

دومیا شلخته...

سومیا شلخته...

چارمیا شلخته...

پنجمیا شلخته...

شیشمیا شلخته...

هفتمیا شلخته...

هشتمیا شلخته...

نهمیا شلخته...

دهمیا شلخته...

یازدهمیا شلخته...

دوازدهمیا شلخته...

کنکوریا شلخته...

ترم یکیا شلخته...

ترم دوئیا شلخته...

ترم سه ایا شلخته...

ترم چاریا،

بله،

هنوزم شلخته...

شلخته به گور.

شلخته به ابد.


کابل کوفتی پیدا شو تو رو جون هرکی که دوست داری... خوابم می آد.
چرا این قدر بدبخت؟ واقعا چرا؟


+ یه چیزی بنویسم دلتون بسوزه واسم:  اگه پست قبلی رو خونده باشید فهمیدین که چه قدر آشفته هستم سر نمره هام این اواخر چون خیلی حساسن این ترم و با کمترین گندی از دانشگاه شوت می شم بیرون بی تعارف.حالا نقطه ی عطف.  یکی از نمره هام یکککککککک هفتههههههههههه س که اومده نتایجش. یک هفته ی تمام. هفت روز و هفت شب. و من اینقدر که دوست و رفیق ندارم و تنهام تو این دانشگاه جدید که تازه الآن فهمیدم. و آره. جزو نمره خفنا شدم. هر چند که فکر می کردم ریدم توش. و خنده دارش اینه که اگه اینو می دونستم نمره ی امتحان بعدیم کم کمش دو سه تا می اومد بالا تر طبق همون قانون قطار قطار قطار هو هو چی چی پشت سر هم.

غریب کی بودی تو کیلگ؟ بی رفیق کی بودی تو؟ لال کی بودی تو؟ خرزوخان کدوم کلاس بودی؟ اه.


نظرات 5 + ارسال نظر
Elsa یکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت 01:39

چطور سایتو چک نمیکنی؟؟؟؟؟ :|||||
اصن موقع امتحانا ک میشه من تب سایت سما رو نمیبندم کلا
هرروز یکی دوبار رفرشش میکنم :|||||

نه آخه اینجا سیستمش اینه که جواب امتحان ها رو سایت نمی ره. :)))
دانشگاه قبلی وضع منم همین بود. یه دستم تسبیح بود نذر می کردم نیفتم یه دستم تب باز شده ی سیستم کوفتی سما ریفرش می کرد.
اینجا فرق می کنه کمی. استادای گشادش اعتقاد ندارن به سما کلا. :))) نمره ها روی ورق تایپ شده می ره روی بورد استاد. نماینده معمولا عکس می گیره شیر می کنه با بقیه.
بعد اعتراض ها که کاملا حضوری ه و اصلا سیستمیک نیست. نهایتا بعد چند هفته نمره مستقیما و نهایی شده می ره روی سایت. که البته من خودم از این روش خیلی بیشتر خوشم می آد چون قشنگ شماره دانشجویی ها رو حفظ می کنم مال بقیه رو هم می کشم بیرون از روی شماره شون. :-" اون جوری می اومدن چرت و پرت می گفتن اعصابمون رو می ریختن به هم با دروغ هاشون.
خیلی کم داریم درسی که نمره ش از اوّل بخواد بره روی سیستم. عمومی ها شاید صرفا.

منا. یکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت 18:30

سلام.اگه ناخواسته چیزی گفتم که بهتون برخورده٬عذرمیخوام.وبلاگتون برام جالب بود٬ولی ...بهتره بگم٬خدانگهدار.......................................................... غلام همت آنم که زیر چرخ کبود

ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

آقا راحت باشین وبلاگ خودتونه اصلا.
هیچ نفهمیدم که چه رفتاری کردم که باعث شده همچین فکری بکنین. :))
شاید بابت بی پاسخ موندن بعضی کامنت ها بوده که واقعا از همین جا من شرمنده، سرم یکم زیادی شلوغ هست این اواخر و فرصت نمی کنم نظرات رو اون طور که دلم می خواد پاسخگو باشم و گاهی چون فکرم شلوغ هست تند تند پست می ذارم پست های قدیمی و نظراتشون می رن زیر و یادم می ره به کل.
از این خواننده ثابت ها بپرسید کاملا عادت دارند به این رفتار. :))
خلاصه اینکه ما اگه مستقیم با کسی خصومت داشته باشیم حداقل تو دنیای مجازی راحت بهش می گیم که تو دلمون نمونه. تا وقتی چیزی نگفتم ازین برداشت های چپندر قیچی نفرمایید جان من.
شما هم سرور خواننده ها، هر وقت خواستی سر بزن. همیشه از تعدد بازدید کننده هام خوشحال می شم چون باعث می شه دیدگاه های مختلف از طیف های مختلف جامعه رو داشته باشم و بتونم همه ی نظرات رو تحلیل کنم.

منا. یکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت 20:14

استامینوفن یکشنبه 28 خرداد 1396 ساعت 23:43

خب با این نمره خووب دیگه بهانه ای برای خراب کردن امتحانای بعدیت نداری..
+در زمینه ی اینکه بعد یه امتحان بد بقیه امتحانات رو هم گند میزنی تنها نیستی:))و تو امتحانای نحس نهایی همین بلا به سر من اومد
+میخوای پس بلاگت رو بده من کامنتات رو ج بدم؛) توقع حقوق بالا هم ندارم همین که بازدیدکننده های بلاگت دعا به جونم بکنن واسم کافیه:))))

شن های ساحل سه‌شنبه 30 خرداد 1396 ساعت 22:37

ایشالله همه نمره هات خوب باشه :)انقدر به خودت استرس ندی نتیجه شون بهتر هم میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد