Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

نمی شه همه ی هفت های دنیا به یه نقطه ختم شن؟

   سال نوی میلادی  خوش عدد خود را چگونه آغاز کردید؟

وقتی که با وجودی که می دونستید ساعت اون ور آبی ها با ساعت تهران میزون نیست، بازم راس ساعت دوازده تهران  یه آرزو کردید واسه سال نویی که هیچ ربطی بهتون نداره و آزمندانه به برآورده شدنش خندیدید...

صبح روز بعدش هم واسه استاد مسخره ولی نمره بده ی درس عمومی تون به زور ۱۸ صفحه مطلب تایپ کردید و بعدش یهو برق رفت و یه قسمتی ش پرید و شما هم برای اینکه سال جدید میلادی تون که بازم بهتون ربطی نداره ولی خوش عدده از همین اوّل به گند کشیده نشه، رفتید شربت آبلیمودرست کردید و نوش جان فرمودید. 

و البته تا سه ی ظهر لنگ همون هیجده صفحه ای بودید که اپسیلون به مفهومش اعتقاد نداشتید و باهاش مخالف بودید ولی چون می دونستید استاد اینجوری دوست دارن، همون رو نوشتید و سند کردید.

بقیه ش رو هم که به صرف شیرینی و شام (بخونید جزوه و کتاب)  از فرجه ی خوشگل امتحانتون لذت بردید.

الآنم دارید فکر می کنید چه قدر مسخره س که سال ۹۷ شمسی هیچ جوره نمی تونه کوچیک ترین تداخلی با ۲۰۱۷ میلادی داشته باشه...

چرا آخههههههه؟

هفت دوستاش بزنن قدش. فلور؟! های فایو؟ :)))

 تازه امسال آی او آی هم تو ایرانه. فرض کن من از زمانی که دوم دبیرستان بودم منتظر بودم دو هزار و هفده شه جهانی تو ایران برگزار شه. کف دستم رو بو نکرده بودم که دو هزار و هفده که بشه خودم دیگه کامپیوتری نیستم که. :(((

اینم که عزیز پیشمون بود در لحظه ی تحویل سال، خیلی خوب بود. دوستش دارم. رفتاراش عجیب غریب و منحصر به فردن... عین یه بچه که اصلا قابل پیش بینی نیست!

ایزوفاگوسم که الآن اومده از تو روزنامه می خونه کلش می خواد فیلتر شه. آقا من یه ماه کلشم رو خواستم تعطیل کنم و تمام مدتی که دارم درس می خونم به خودم وعده ی روزی رو می دم که تموم بشن امتحانا و برم کلش بزنم. کی جرئت کرده فیلترش کنه؟  به خدا همه شون رو می فرستم رو هوا این کارو کنن. اه.

نه نه، انرژی منفی نمی دیم، هیوده قشنگه، پس فیلتر نمی شه.

نظرات 10 + ارسال نظر
آیدا دوشنبه 13 دی 1395 ساعت 16:54

از سالای فرد بدم میاد.احساس میکنم نحسی برام میارن(اسمایلی یه پیرزن خرافاتی)

خوب ما شمسی ایم پیرزن خرافاتی. سه ماه دیگه تحمّل کنی سالمون زوج می شه. :)))
یه چیزی بگم؟ وبلاگی که ساختی به درد خودت و اون بیان :| می خوره فقط. من حتّی نظر خصوصی هم نمی تونم بفرستم روش. :)))

aida دوشنبه 13 دی 1395 ساعت 19:00

خودم نظراتش رو غیرفعال کرده بودم(الان فعالش کردم دوباره)

خب دیگه فایده نداره. :)))) چون یادم نیست می خواستم چی برات بنویسم. نچ نچ نچ به این حافظه ی سفید.

لیمو سه‌شنبه 14 دی 1395 ساعت 10:56

خب من سال میلادی جدیدمو به مسخره ترین شکل ممکن شروع کردم.منتظر 96 هستم که قشنگش کنم:)
هیچ وقت نتونستم به کلش علاقه مند شم,جذابیتی نداره واسم

برای قشنگ کردن باید منتظر تعویض عدد باشیم؟
از همین الآن قشنگش کن لیمو.
پ.ن: می فرماد که دو دسته آدم تو دنیا وجود دارن، اونایی که کلش بازن، اونایی که کلش بازن ولی انکار می کنن.

نارنجی پنج‌شنبه 16 دی 1395 ساعت 00:20

متاسفانه باید بگم که کلش فیلتر شده
میدونی چرا؟؟؟
به خاطر خشونت آمیز بودن...!!!
من دیگه حرفی ندارم

یه چیزی بگم؟
مال من فیلتر نیست هنوز! :)))
احتمالا هنوز شیلترینگ شون رو اعمال نکردن چون من جادو جمبل کردم که دستشون بشکنه. :)))

بعدم علتش خشونت آمیز بودن نیست. اینا مریضن. نمی خوان بذارن نسل جوون یه دل خوشی داشته باشن واسه خودشون. اون همه کال آو دوتی و دوتا و کوفت و زهر مار ریخته تو بازار، اونا رو فیلتر نمی کنن، یه ذره زحمت نمی دن رو بازی هایی که تو هر بقالی سر کوچه ای فروخته می شه نظارت کنن، بعد اون وقت کلش شده خشونت آمیز. هاه.

فائـــــــزه پنج‌شنبه 16 دی 1395 ساعت 12:48 http://koocheye8om.blogsky.com

هر چند با تاخیر ولی سال 2017 رو به 17 دوست تبریک عرض مینمایم

yum yum.
تچکر. :{
البته ذکر کنم ما چون هفت دوست بودیم، هیفده دوست و هفتاد و هفت دوست شدیما.
ولی مگه مهمه؟ یوهو. ولکام دو هزار و هفده.

آی دا:) پنج‌شنبه 16 دی 1395 ساعت 21:54

ایرادی نداره ک یادت رفته...ببین من چ حس مزخرفی دارم که کامنتای تابستون 94 م تو این بلاگ تو هنوز تایید نشدن...یعنی مخاطبای تو بعد از هر کامنت باید به جون من دعا کنن که بهت گفتم چطور میشه بی تایید شخص شخیص نویسنده کامنتا ثبت بشن
+با دست ماست خوردن ر حتما دفعه بعد ک حالم بد شد امتحان میکنم چرا که عااااااااااشق ماستم^______^

آقا معلومه واسه شما ایرادی نداره. :| تراوشات ذهنی من به صورت خود جوش به درک واصل شده و نمی دونم چرا مثلا حس می کنم احتمالا یه چیز نسبتا مهمی بود که به خاطرش حاضر شدم تن بدم به نظر خصوصی ثبت نمودن و کشف اینکه وبلاگت همین یه آپشنم نداره. :|

مگه بلاگ اسکای چش بود؟ حیف نیست رفتی کاربر این بیان لوس شدی؟ متنفرم از اون فضای اتو کشیده ش.
تو بیان عطسه هم بخوای بکنی می‌بایست "در blog.ir ثبت نام کرده و وبلاگی ایجاد کرده باشید، در صورتیکه قبلا ثبت نام کرده‌اید، لطفا وارد شوید."... تازه قبلا هم که افتخار نمی دادن همین جوری عضو شی، باید یکی برات دعوت نامه می فرستاد. بیانی های لوس.

در مورد نظرات به هر حال، نمی دونم کدوم حالت بهتره. الآن واقعا خودم سرگیجه می گیرم کامنت هایی رو که دوست دارم خوب روشون فکر کنم پیدا کنم.
انصافا به نظرم به حال خواننده ها خیلی فرقی نکرده. چون اکثر نظرات بدون هیچ گونه خونده شدنی مدت ها بی جواب می مونن همین جوری. این تایید شدن خودکار هم هیچ کارآیی خاصی نداره به نظرم جز اینکه دلت قرص می شه کامنتت قطعا سند شد واسه وبلاگ طرف. اینو از همون پیغام:"نظر شما ثبت گردید و پس از تایید نویسنده ی وبلاگ نمایش داده خواهد شد..." هم می تونید بفهمید و خب قبول کنیم که واقعا همه مون یه جور وسواس گرفتیم که آیا سند می شه یا نه. خوب وقتی این پیغام نوشته می شه یعنی قطعا سند شده دیگه.
صرفا کار من رو راحت کردی و یه بار عظیمی از روی شونه هام برداشته شد. چون دیگه نه زحمت تایید کردن رو به خودم می دم و نه زحمت اون عذاب وجدان مسخره مو که ای وای ایکس تا کامنت تایید نشده دارم حالا چی کار کنم وقت ندارم ملت هم منتظرن ناراحت می شن.
عذاب وجدان مثبتی بود به نظرم. مسئولیت پذیر تر بودم حداقل. الآن دیگه همونم پیداش نیست. راحت می ذارم هرچی دل تنگتون بخواد بگید دور هم بدون من.
تازه مثلا واسه شما ها هم سخت تر می شه. این جوری اگه کسی منتظر پاسخ کامنتش باشه، باید بیاد تک تک باز کنه فیلد نظرات رو تا ببینه پایینش جوابی اضافه شده یا نه. ولی اون طوری فقط می رفتی تعداد نظر ها رو چک می کردی از خود پست. اگه زیاد نشده بود یعنی هنوز خونده نشده.
در کل نظر خودم اینه که معایبش بیشتر از مزایاشه. ولی چون معایبش بیشتر سمت شماهاست و سودش واسه منه :)) احتمالا تا دلیل خیلی موجّهی پیدا نکنم می ذارم همین جوری بمونه.

+ولی دیگه انصافا کنج کاوم کردی که در اولین فرصت برم بین اون پنجاه و پنج تایی که اون بالا نوشته بگردم ببینم کدوم نظر رو می گی. دیگه قطعا یه چیزی هست که بعد یک سال و نیم هنوز یادت نرفته... :)))

آی دا:) پنج‌شنبه 16 دی 1395 ساعت 21:58

اون گوشه کنار توضیحاتی ک دادی اضافه گن تایید شدن کامنتا اهدایی از طرف استامینوفن 500 ه..باتشکر^_^

چه ایده ی نابی. :)))
عملی شدنش جالب می شه.
ولی می ذارمش واسه وقتی که تو هم اون گوشه کنار توضیحاتت نوشتی :" امکان نظر دادن و خفه خون نگرفتن در وبلاگ، اهدایی از طرف کیلگارا"
تچکر بک بک. ^---^

آی دا:) پنج‌شنبه 16 دی 1395 ساعت 22:41

بلاگ اسکای حوصلم ر سر میبرد دیگه...ضمن اینکه خوشم نمیاد مدت طولانی ی ادرس ب بمونم...
برا لایک و دیس لایک کردن باید عضو بیان باشی ک این ر کلا من برداشتم..
+این کامنته برا شب قدر 94 بود،در مورد اینکه قران تو این شب بر حضرت محمد(ص)نازل شده یا ب صورت تدریجی و طی 23 سال.الان واقعا حوصلم نمیشه که برم تو ارشیوت بگردم ببینم تاییدش کردی تو این تا الان یا ن..تگر کامنته ثبت شده و تو دیدیش لطفااااااا تاییدش نکن و بذار دوسال کامل بشه بعد تاییدش کن:)))
+برا دیر جواب دادن به کامنتا و این صوبتا باهات شوخی میکنم وگرنه اگر باهاش مشکل داشتم میتونستم دیگه کامنت نذارم مرض ک ندارم خودم ر اذیت کنم:))بنابراین به دل نگیر ای اژدها

لیمو شنبه 18 دی 1395 ساعت 23:15

دقییییقا منتظر همین جواب بودم :)) درحال زیباسازی ام

جدا تا حالا ده مین هم بازی نکردم

خب پس نفرمایید جذابیت نداره، بفرمایید بازی نکردم که جذابیتش رو درک کنم. :))

لیمو یکشنبه 19 دی 1395 ساعت 14:18

نع :)) چون جذابیتی نداشته بازی نکردم :!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد