Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

گرسنه بود، وگرنه

طی یک حرکت پر خروش برای رزرو غذای هفته ی بعدم، فهمیدم امروز و در همین لحظه روز دانشجو عه!

ثبت.

نظرات 5 + ارسال نظر
استامینوفن سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 00:08

کوتاهترین پستت اینه ب گمونم
+تایم پستت

آره، موافقم. به یاد ندارم پست بی هش تگ دو خطی داشته باشم.
و دقیقا هم به خاطر زمان ثبتش کوتاهه. :)))
چون یهو اعلامیه ی تبریک روز دانشجو رو دیدم، بعد ساعت رو نگاه کردم فهمیدم دقیقا تو لحظه ی تغییر روز قرار داریم.
دلم خواست پستش کنم، دیگه تهش هول برم داشت گفتم سریع تر اینترش رو بزنم قبل از اینکه دقیقه ی اوّل روز دانشجو از زیر دستم در بره. :-" (تا همین حد دیوانه ی عدد رُند) حتی عنوانش نصفه موند!

آدم در کمبود ها شکوفا می شه خلاصه. :))))

شایان سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 12:19

جواب کامنتت از پستت بلند تر شد..این پستو به عنوان رخداد تاریخی ثبت کن!

×ثبت.
می سپارم تو روزنامه ی فردا تیتر کنن: وقتی جواب کامنت از خود پست طولانی تر است... کیلگارا یک خطی می نویسد... بشتابید، بشتابید.

لیمو سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 15:03

روزت مبارک

:{

پرستش چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت 22:48 http://khoda15.blogsky.com/

سلام :)
خوبید ، امیدوارم خوب باشید(:

ما خوبیم، خوب ها رو دوست داریم و امیدواریم همه همیشه خوب باشن. :-"

شایان جمعه 19 آذر 1395 ساعت 14:18

چ حس خوبیه میای اینجا میبینی کامنتات تایید شدن..مرسی!!

گولتون می زنم. یوهاهاها.
فقط این کامنت آخریا رو می رسم تایید کنم، وسطاش یه عاااااااالمه کامنت تایید شده که روشون فکر نشده دارم که به امون خدا رهاشون کردم واسه روزی که دلم بخواد جواب بدم.
وای از خودم بدم می آد. خخخ :))) چه آدم وحشت ناکی شدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد