Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

آسمون قند سابان

یوهووووووووووووووووووووووووووووووو.

داره برف می آد! :{

داره بررررررررررررررف می آد!!!

دااااااااااااااااااااااااااره بررررررررررررررررررررررررف می آد!!!!!!!!!

وااااااااااااااااااااااااای.

داره برف می آد.

:)))))))

آخه من چه طوری خوش حالی م رو بچپونم تو این کلمه ها؟ واااااااااااااااااااای. برف، برف، برف.

به وقت اوّلین برف پاییز 95، امضا یک عدد برف ندیده. شایدم یک برف دیده ولی هنوز از برف سیر نشده.

نظرات 5 + ارسال نظر
لیمو یکشنبه 30 آبان 1395 ساعت 15:56

خوووووش بحاالتونننن
منم میخوام:-\

ببین فقط اون حالت این که از خواب بیدار می شی می بینی عین فیلم های خارجکی انگار کریسمس شده حال داد. وگرنه که فقط سوز سرما نصیبمون شد برف هم اصلا روی زمین ننشست. :|
تهرانه و برفش دیگه. متوجّهی که. :|

شن های ساحل دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت 11:43

:)))) یه شب زمستون شد !!

اصلا دوران قبل و بعد اربعین اینقدری آب و هواش با هم تضاد داره که واقعا حس می کنم امام حسین پا در میونی ای چیزی کردن.

امیرحسین سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 22:06

کیلگارا سیدی؟؟ احساس میکنم خیلی آدم حسینی هستی

خیر متاسفانه سعادت نداشتم.
ولی یه نظریه دارم که هنوز کسی ردش نکرده، طبق اون ما همه نواده ها و فامیل های هم دیگه می شیم و خب اون طوری منم می تونم سید باشم. :)))
ولی درست حس می کنی، ارادت خاصی به امام حسین دارم که البته اونم به این خاطر هست که بیشتر باهاش آشنایی دارم.
البته الآن دارم فکر می کنم اگر هم سید می بودم لزوما سید حسینی که نمی شدم، درست؟ شاید به یه امام دیگه می رسید اصل و نسبم.

لیمو چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 15:16

اوهوم میفهمم! ولی اینجا اگه برف بیاد طوریه که ادارات و مدارس تعطیل میشن و پیست اسکی اماده میشه :-) الان من منتظرم! :-(

شایان چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 15:57

فقط عشق این دیوونه بازیاتم :))))

منم عشق کامنتاتم، بدون کنایه، سیریسلی. :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد