Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

در مرز ترکیدن

تا حالا شده یه عکس رو اون قدر دوست داشته باشین که دلتون بخواد اون قدری بغلش کنین که بترکین؟ من، الآن، همون.
یعنی اون قدری تحت تاثیر این عکس کتاب فارسی کلاس ششم دبستان قرار گرفتم که هی ته دلم قلقلک طور می شه و هی هر چند ثانیه می رم از پشت پنجره نگاش می کنم و عشق می کنم.
+شاید تو دانشگاه جدید همه چی سخت باشه و هیشکی رو نشناسم و حتی بخوام با یه سال کوچیک تر از خودم علوم پایه بدم و ... ولی ولی ولی... من الآن پیش جقل دونم و همین واسم کافیه اون قدری که دوسش دارم.

نظرات 11 + ارسال نظر
استامینوفن یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 22:59

جقل دون چ نوع پرنده ای هست؟؟

نوع پرنده نیست. :))
قبلا نوشتم توی یکی از پست ها. بری توی هش تگ هاش هست توضیح کاملش!
توی یه سری گویش های محلی به چینه دون یا سنگ دون مرغ و خروس ( و کلا پرنده ها ) می گن جغل دون.
حالا درست نمی دونم به کدومش...

استامینوفن یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 23:00

در ضمن تبریک!تونستی یه پست کوتاه بنویسی:)

ببین اگه بگردی تو آرشیو کلی پست کوتاه دارم و قبلا هم این کارو انجام دادم. ولی تبریک رو می پذیرم در هر صورت چون کم پیش می آد تعریف و تبریک بشنوم. :)))
سختی ش از زمانی شروع شد که شماها به روم آوردید که بلد نیستم پست کوتاه بنویسم. بعدش من هول شدم و با خودم فکر کردم اگه واقعا دیگه نتونم بنویسم چی؟ بعدش اینقدر روی این موضوع تمرکز می کردم که پستام سر به فلک می ذاشت... وگرنه اگه حواسم نباشه اون قدرا هم کار سختی نیست دیگه. ما که تو دنیای واقعی خفه خون می گیریم این همه. این جا هم اگه لازم باشه می تونیم! :)))

+و تبریک به تو که بعد اون همه روضه خوندن درمورد اینکه "فیلد نظرات نباید بسته باشد..." زدی کل وبلاگت رو از دسترس خارج کردی. :| آقا ما هم دل داریم می زنین یهو همه چی رو می پرونین. :|

بهزاد یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 23:11 http://jeepers-creepers.blogsky.com

جغل رو با انواع حالتهای مختلف نوشتی برچسب زدی...ایتس فان

ایف ایت واز نات، آی وود هو نور دان دت.

Iluvatar دوشنبه 12 مهر 1395 ساعت 00:50 http://iluvatar.blogsky.com

منم خیلی دوست دارم از این عکسا. از این عکسایی که آدمو می بره..

:{

شن های ساحل دوشنبه 12 مهر 1395 ساعت 19:48

چه حس خوبی :)
من این احساس به گلدون ها و درخت هام دارم :))))

نمی دونم چرا زنده بودن اینایی که نوشتی به چشمم نمی آد. یعنی مثلا این احساس رو دارم که یه حیوون خیلی بیشتر از گل و درخت زنده س. ما ده تا دلیل علمی و عملی خوندیم که گیاهان هم زنده ان... ولی من هر کاری هم کنم نمی تونم این نوع دیدم رو نسبت به گیاه هم داشته باشم. اصلا انگار نتونم یه چیز خیلی ساده رو درک کنم. برای همین هم نمی تونم باور کنم که حسّت دقیقا به عمق و پهنای حسّی که من ته دلم دارم باشه. :دی

خاتون چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت 12:37 http://bakhtekhabaloodeman.blogsky.com

سلام.
این برای کلاس چندمه.من اصن اینو ندیدم.ولی هنوزم نقاشی های کتاب فارسی اول حالمو خوب میکنه

اگر دقیق تر می خوندید، نوشته بودم ششم دبستان. و خب احتمالش زیاد هست که ندیده باشی... مگه ما چند ساله که کتاب ششم دبستان داریم؟
ما هم که کلا با هر قسمتی از کتاب ادبیاتای گذشته حالمون خوب می شه... از نقاشی هاش بگیر تا شماره صفحه هاش.

شایان جمعه 16 مهر 1395 ساعت 11:49 http://www.tahvieh-17.blogsky.com

اگه خودمم همچین حسی رو نسبت به بعضی موجودات اطرافم من جمله جک و جونورایه خونگیم! نداشتم بهت میگفتم خاک بر سرت مرده گنده..!

آخه انصافا تو عشق نمی کنی این عکس رو می بینی؟ ^_______^

شایان جمعه 16 مهر 1395 ساعت 23:26 http://www.tahvieh-17.blogsky.com

اگه فقط عکسه بود خوشم میومد و تموم. ولی چون تجربه ی لمس پشت گردنه نرم و پر پریه مورغو دارم کیف با طعم عشق میکنم..!

دقیقا نکته ش رو گرفتی. ایول بر تو کارشناس.
^ ---------------- ^

شایان دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 07:39 http://www.tahvieh-17.blogsky.com

مورغ!!
چی نوشتم!

استامینوفن سه‌شنبه 20 مهر 1395 ساعت 00:06

منظورم اینه جغل دون بلبله ،طوطیه،قناریه؟وگرنه میدونم این اسمیه ک خودت روش گذاشتی
+حوصله ی بلاگم رو نداشتم برای همین رمز گذاشتم روش تا تایمی ک دوباره حوصله پیدا کنم...اخرین باریم که پست گذاشتم همون پست تولدم بود و اینکه مرسی بابت تبریکت:)))

شن های ساحل سه‌شنبه 20 مهر 1395 ساعت 07:40

خب حتما تجربه کاشتن درخت نداشتی خیلی سریع تغییر میکنه بعد از ۶ ماه می بینی هم قد خودت شده می تونی تک تک جوانه ها و برگ هاشون ببینی یا اینکه وقتی محلول های مختلف مخلوط می کنم که رنگ گل گیاه عوض میشه اصلا نمی تونم ذوقم توصیف کنم اتفاقا زنده نگه داشتنشون سخت تر از حیوانات ...بچگیم پرنده زیاد داشتیم حتی گربه هم نگهداری کردم ولی وقتی میوه های روی درخت هام می بینم حس بهتری دارم سلیقه ها فرق داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد