Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

شایان هکر

آخه باید شب یه امتحان سه واحدی  (که حدودا سی صد و اندی صفحه س)ماه عسل یکی از خفن ترین سوژه های خودش رو رو کنه؟

_منم که بی خیال... چشمام رو به روی تمام واحدا می بندم و از برنامه شون لذّت می برم!_

طرف یه سال از من بزرگ تره، دیپلم نگرفته، حداقل پنجاه تا حساب بانکی هک کرده...

من خاک بر سر المپیاد کامپیوتری بودم، الآن دارم مدیکال ترمینولوژی می زنم تو سرم در حالی که نهایت موفقیتم در زمینه ی هک بیرون کشیدن کارنامه کنکور دوستای نزدیکم بوده...

تازه اون ور پدر و مادر دارن هوشش رو ستایش می کنن. هی می گن این چه نابغه ای بوده ها... هیچ اشاره ای هم نمی کنن که منم تو دوم راهنمایی سرور داغون مدرسه مون رو هک کردم. :|

خب شما بودین حسودی نمی کردین؟ :|

این حجم از تناقض اون قدری آزارم می ده که با  وجودی که ماه عسل حدودا چهار ساعته که تموم  شده بازم عین آدم نمی تونم بشینم سر 170 و اندی صفحه ی باقی مونده ی مدیکال ترمینولوژی م که استاد اصلا زحمت درس دادن یه کلمه ش رو هم به خودش نداده...

زندگیه داریم؟

حتّی وقت نوشتن رو هم ندارم که راحت کنم خودمو... :|

نظرات 5 + ارسال نظر
Elsa سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 01:42 http://virtualhome.blogsky.com

واااای کیلگ تا دیدمش یاد تو هم افتادم :))
آقا طرف ۱۰تا فالوئر داشته قبل برنامه بعد برنامه تا الان که دیدم شده ۱۲.۵k پیجش shayaxn
کمپین #شایان_را_ببخشید راه افتاده..
بنظرم میبخشنش...ینی اصلی ترین دلیل حضورش تو برنامه همین بود که یجوری بتونه حبسشو کم کنه...

بسیار مفتخرم که یاد من افتادی. باز خوبه یکی به غیر از خودمون یاد ما افتاد با دیدن برنامه.
کلا همینه تو ایران، مردم به خودشون زحمت نمی دن کسایی که از طرف رسانه معرفی نشدن رو بشناسن.
منم اون قدری تحت تاثیر قرار گرفتم که رفتم اینستاش رو چک کردم. بعد دیدم یکی واسه رو کم کنی اومده زده پیجش رو هک کرده. دوباره چند ساعت بعد خودش اومد پیج خودش رو پس گرفت.
اینقدر حال می کنم با این حال گیریا و کل کل های هکر طور. :{
اصلا از همون اولش هم معلوم بود که می بخشنش. من آخرین باری که چک کردم پیجش رو گفته بود تخفیف بهش دادن کلی. حالا الآن رو دیگه زیاد در جریان نیستم چی شد قضیه ش.

نیما سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 11:53

اصلا این کارهایی که این آقا کرده هک کردن محسوب نمی شه خالی کردن حساب مردم از طریق ساخت صفحه ی جعلی بانک که هک کردن نیست ؛ ایشون همونطور که خودش گفت یه مدت بوتر یاهو مسنجر بوده بعدش میره توی این انجمن های هک و بوت ثبت نام می کنه روش ساخت صفحات جعلی رو یاد می گیره اگر دقت کرده باشید خودش میگه ۴ روز طول کشید چون خیلی خیلی سادست بعدشم از کم اطلاعی جماعت سوء استفاده کرده و دست به سرقت زده همینو همین اینقدر گندش نکنید دزدی کرده باید مجازات بشه حالا چون سابقه نداشته و سنش کم بوده شاید بشه یکم بهش تخفیف داد که اونم خود قاضی لحاظ می کنه مگه هک کردن الکیه ؟؟؟ باید اول از همه زبان انگلیست فوووول باشه تا بتونی داکیومنت های تخصصی و در این زمینه رو بخونی که این فارسیشم به زور حرف می زنه به شیطنت میگه فضولی جوری که احسان علیخانی هنگ کرده بود که فضولی چیه این میگه ، دوم اینکه برای هکر شدن باید حداقل چند زبان برنامه نویسی رو خورده باشی بعد اینکه با معماری سیستم ها و شبکه و بانک های اطلاعاتی و کلی مهارت دیگه آشنا باشی که فقط با دانشگاه رفتن و کلاس رفتن و تمرین و تمرین بدست می یاد ، مطالبی هم که در مورد درآمد داشتن از اینترنت گفت اونقدر سطحی و غیر واقعی بود که مرغ پخته رو به خنده می ندازه بس کنید دیگه شما هم نابغه کدومه ه ه نابغه پروفسور حسابی و پروفسور سمیعی هستند نه این آقا که حتی نتونسته دیپلمشو بگیره ...

ببین نیما جان عزیزم نمی دونم تو با این لحنی که کامنت نوشتی در چه حد از هک و امنیت اطّلاعات داری. الآن شهریور نود وشیشه که دارم کامنتت رو تایید می کنم.
من خودم اطّلاعاتم خیلی سطحی و ابتدایی هست... ولی در همون حد سطحی ش هم می دونم که اتفاقا این کم درد ترین و راحت ترین روش هک کردنه و بهش هم می گن social engineering.

همینو بهت بگم که حداقل از نظر من طرف فوق العاده باهوش و خفن بوده... که تو اون شهر... تو اون سن... با اون امکانات... و با اون حجم از اطّلاعات که در اختیار ایرانی ها هست تونسته همچین کاری کنه. هوش می خواد اینکار.

ایران قدر استعداد هاش رو نمی دونه. و متاسفانه، همه پرفسور حسابی و سمیعی نمی شن و پول ندارن برن خارج از کشور که شاخ بشن. یه اصله. قراره شاخ بشی بای پاتو بذاری بیرون از این کشور. محدودیته که مثل دیوار جلوت قد علم کرده. پول دانشگاه های داخل کشور رو هم مردم ندارن حتّی. تو بدبختی دست و پا می زنن. محتاج نون شب ن!

بعد اون وقت من باید هم چین کامنتی بگیرم. کامنت تو از همه بیشتر مرغ پخته رو به خنده می ندازه. انگار تا حالا تو ایران زندگی نکردی.

Maryam h سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 13:40 http://words-world.blogsky.com

بازم داری غر میزنی

خب انصافا اینجا غر غر خونه ی منه. انتظاری به غیر از این نمیره. :))) می ریزم تو خودم اینجا آزاد می کنم غرغرهام رو. :{
کیلگارا هستم یک پیر غرغرو...

شایان چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 14:55 http://tahvieh17.blogsky.com/

خطرناک بودی و نمیونستیما...!!

خطرناک؟ من؟ شیب؟ بام؟
من فقط یک مظلوم اینترنتی ام. گاهی اگر دلم تنگ بشه می رم از این کارا می کنم. فلذا بر عهده ی دوستان و آشنایان است که نذارن من اون قدری دلم تنگ بشه و سرم خلوت که برم تو کارهای ملّت سرک بکشم...
تازه امنیت مجازی رو رعایت کنین هیچ کس زورش نمی رسه هک تون کنه. :)))

حشما پنج‌شنبه 3 تیر 1395 ساعت 22:07

جاداره از شما تشکر کنم و بگم گه نخور بچه جون

+پاسخ کوبنده _جهت خالی نمودن نیمه ی نهان وجود: که همه ش رو خودت تنها تنها بخوری؟ :|
+پاسخ آدم وار و متین طورانه و متواضعانه_جهت ارشاد: چه هیجان انگیز، اولین کامنت فحش گونه ی وبلاگم. لاو لاو. اوّلین ها همیشه هیجان انگیز هستن.
خوبه من تو وبلاگ خاطره گونه ی خودم دلم خواست یه متن این طوری به اشتراک بذارم که مورد حمله ی اینترنتی واقع بشم. فقط سردر رو خوندین دیگه؟ عقاید منه. نه تحمیلی هست، نه حرفی از درست غلط بودنش هست. صرفا واسه خالی شدنه.
ولی خب همون طور که تو سردر نوشتم فحش آزاده. راحت باشین. :{
+کامنتش هیجان انگیز بود که تایید کردم. بقیه ش باشه واسه بعدا سر فرصت به نظراتتون برسم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد