Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

ترکیبی از لاکونا و خندوانه و چاووشی

" من که توی سیاهی آ

از همه رو سیا ترم...

میون اون کبوترا

با چه رویی بپرم؟ "

>چاووشی!<

و حالا ریمیکسی از کیلگ:

" من که تو امتحان بافت

از همه کس سفید ترم...

میون شاگرد خرخونا

فردا با چه رویی امتحان بدم؟ "


+هر سری هم که به غلط کردن بیفتی، دفعه ی بعد همون آشه و همون کاسه! من الآن دقیقا چی کار کنم که چهار دهم از فصلای میان ترم حذفی بافتم مونده؟ تازه در نظر بگیرین بافت مورد علاقه ترین درس این ترمه!  :))

بعد مثلا فردا همچین حرفی بزنم به دوستان همه پاسخ خواهند داد : از دورکردن چندمت این همه فصل مونده؟ در این حد ناباورانه دارم رقابت می کنم باشون. :{

نکته ی جالب اینه که با این وضع درس خوندنمان معدل الف هم شدیم ترم قبل بر خلاف قشر عظیم کلاس!

به کسی نگین ولی بش می گن معجزه ی حافظه ی کوتاه مدت. فقط دعا کنین تموم شه. من معدلم رو شدیدا نیاز دارم. :(((

دارم می می رممممم. نقطه.


+به عنوان یک جوان ایرانی اعلام می کنم لباهنگ خندوانه خیلی خیلی خیلی بیشتر از استیج منو به خودش جذب کرد. (با وجود همه ی سنگ هایی که انداختن جلو شون به اسم دین و فرهنگ و ملیت و اینا)

برای یکی از اولین بار ها، خیلی خیلی از این برنامه ی تولید وطن خوشم اومد.

حیف شد که ارشا اوّل نشد با اون همه تلاش و خلاقیتش... ولی حالا که فکر می کنم نبویان هم بد گزینه ای نبود. اجراش جدا خفن بود.... :))

از زمانی که دوباره کلیپ اجراش رو دانلود کردیم، هر ده دقیقه یه بار دارم سعی می کنم دستام رو عین این بشر تکون بدم نمی شه که نمی شه....!


+به نظرتون بافت رو امشب زودتر یاد می گیرم یا مدل نبویانی دست زدن رو؟ :|

+آرزو کنین برام.

نظرات 2 + ارسال نظر
فینگیل یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 18:43

معدل الف
عالیه، بعدن کلی به کارت میاد.

فکر کنم الآن که دارم اینو جواب می دم تا یه حدی به کارم اومده... میگن اینکه میهمانی م پذیرفته شده به خاطر اینه که معدّلم خفن بوده.
ولی خب می دونی ای کاش به بدبختیش بیارزه... پدرم در اومد اینقدر رفتم به این استاد و اون استاد رو انداختم تو ترم دوم. ترم اوّل باز راحت تر بود معدّلم خودش الف شد بی تلاشو درس خوندن زیاد. ترم دو که نمره مون رو خوردن یه سری ها اساسی... به بدبختی و خفّت و خواری افتادیم انصافا!

saba پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 11:43 http://kojastkhaneyebad

خسته نباشی با اون ریمیکس ت
چرا اهنگ چاووشی رو خراب میکنی!!

ارشا زحمت کشید ولی نمیدونم چرا به دل نمی نشست

ریمیکس از این خفن تر دیده بودی انصافا؟
شب امتحان خیلی هم به دل می شینه. حتّی بیشتر از خود آهنگ اصلی... احتمالا خوب حس نگرفتی. :-"
حیوونکی چرا به دل نمی نشست؟ من عاشق اون لب خوانی آهنگ سالار عقیلی ش شدم. از اون موقع به بعد هر وقت اون آهنگ رو می شنوم فقط قیافه ارشا می آد تو ذهنم. ایراااان، اگر دل تو را شکستند...
واقعا بیشتر از همه انرژی گذاشته بود اینم نبود که به خاطر دو تا لبخند دخترکش و چشمک و ناز و غمزه رای بیاره. :| واقعا می خواست یه کار متفاوت ارائه بده. هنوزم می گم حقش بود اوّل شه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد