Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

هک نمودن بس است ای بی همه چیز... سر کار خود کن.

این هفته، هفته ی آخریه که می تونستم کارنامه ی کنکور بچه ها رو هک کنم.

چون امروز مجبورم برگردم به دیار دانشگاه عزیز، پس همین چند ساعتی که مونده می شه فرصت من برای هک کردن کلی آدم.

چون در واقع بعدش می ریم تو بهمن و ثبت نام کنکور جدید و خلاصه اطلاعات کنکور سال ما می پره از رو سیستمشون.

خیلی از بچه ها بودن که می خواستم هکشون کنم. ولی وقت نداشتم. خیلی از اونایی که رژه می رن رو اعصابم. خیلی از اونایی که فخر می فروشن الآن.

خیلی از اونایی که سهمیه ی تپل مپل خوردن و صداشون در نمی آد و می گن ما خودمون زیر پونصد شدیم!!! ما خودمون دانشگا تهرانی شدیم. هاه.

یه یک ساعتی هم هست که سعی کردم چند نفر دیگه رو هم در آخرین لحظات هک کنم. ولی هر کدوم به یه دلیلی نشد. یکی از قبل دستم رو خونده بود. یکی دیگه رو ایمیل اشتباه براش وارد کردم و اکانتش رو به فنا دادم. یکی دیگه اسم ش رو با شماره ملی اشتباه یکی دیگه از بچه ها وارد کردم و اونم به درک واصل شد اکانتش. دیگه عرض شود که هر کس یه طوری.

بعدش برای یه لحظه چشمام رو بستم. از خودم پرسیدم برای چی دارم از وقت بیوشیم خوندنم می زنم برای آدمایی که به احتمال یک در هزار هم دیگه گذرمون به هم نمی افته؟

الآن که چهار ماهی از اعلام نتایج کنکور گذشته، دیگه فهمیدن رتبه و ترتیب انتخاب رشته ی بچه ها برام مهم نیست. دیگه اون ذوق و شوق روز اول رو ندارم برای پیدا کردن دروغ های ملت. دیگه هیجان زده نمی شم وقتی کارنامه کنکور فلانی می آد زیر دستم. چون به غیر از خودم نمی تونم به کسی ثابت کنم چه قدر همه دروغ می بافن به هم! چه قدر همه مسخره قبولی گرفتن پارسال. چقدر همه چی قاراشمیش و ویمسیکاله! چون دیگه قرار نیست بچه های سمپاد رو ببینم و ازشون آتو داشته باشم. اینا دیگه به هیچ دردیم نمی خوره.

برای همین. کشیدم بیرون. :))

ازین به بعد هک بی هک. کارنامه هاتون هم مال خودتون ای کسانی که رتبه تون زیر 1000 قلم چی نیست و الآن دارید پزشکی تهران می خونید!

چی کارتون دارم؟ گذشت دیگه. ما شهرستانی شدیم، شما تهرانی.

نظرات 6 + ارسال نظر
Zari جمعه 25 دی 1394 ساعت 15:06 http://mylovelysky.blogsky.com

اره واقعا بسه...اینا نتیجه ای نداره
همون بشین بیوشیمیتو بخون
بهتره والا...غیرازاینکه اعصاب خودت خورد بشه نتیجه ای هم نداره..

دیگه واقعا کشیدیم بیرون دیگه.
باشه سال بعد مال دوستای پشت کنکوریمو هک می کنم. فعلا جذبه ش رفته.

سحر خانم جمعه 25 دی 1394 ساعت 17:52 http://fars.fr.cr/

سلامی به شیرینی دلتون خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم
خیلی دوست دارم پیش منم بیاین مرسی از لطفتون
98651

سلامی به شیرینی قدمتون.
یادم نمی آد قبلا اومده باشید. سر کاریه نه؟!
سایتتون هم به درد من نمی خوره فعلا متاسفانه!

الف جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 09:01

کنکور،نمره،درس،استاد و و و... همه ی اینا احمقانه ترین و مزخرفترین چیزای دنیان که یه آدم میتونه بهشون اهمیت بده:/
از زندگیت لذت ببر،قسم میخورم دو سال دیگه رتبه کنکور خودتم یادت نمیاد،تو هر دانشگاهی هستی با چندتا آدم خفن دوست شو،برو خوش بگذرون!میدل فینگرتو بکن تو چشم دنیا و آدماش!

من قبل از کنکور دیدگاهم این نبود. ولی طی اتفاقاتی که برام افتاد الآن در صدر تفکراتم همین دوخطی که شما نوشتی جا خوش کرده.
منتها بقیه نمی تونن بفهمن اینو!
اعصابم رو می ریزن به ه سر همین قضیه. ما می گیم آقا از اینجا به بعدش رو می خوایم بی خیالی طی کنیم. هیشکی نمی فهمه. می ذارن رو حساب خام بودنمون.

شایان سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 00:21 http://www.tahvieh17.blogsky.com

مثه این که شهید راه امتحانات شدی..کجایی؟؟

هستم ولی خستم! :|
له له م!
داغونم!
فرصت خستگی در کردن هم ندادن بمون اصن!
بمیرن همه شون. :|

نیکیا سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 18:22 http://nikiya.blogsky.com

کل وبتو خوندم.....اصن یه حس بدی بهم دس داد که خیلی هم خوب بود.....بد چرا???همسن منی و داری تو اون رشته مرده.شور برده درس میخونی....ولی من باید یه سال بمونم بخاطر حماقتای.پارسالم.....اهههه
خوب بودنش اینه که....با خودم گفتم...ببین نیکی اینم یه دانشجوی پزشکیه ببین.زندگی.براش همچینم بهشت نیس.....پس انقدر رویایی فک نکن و درساتو بخونکه قرار نیس بعد قبولی اتفاق خاصی بیوفته....
وبلاگ خوبی داری....شخصیت جالبی داری....همین...گووود لاک

من فقط پیدا کنم اون احمقی رو که جا انداخت تو ذهن مردم که دکترا زندگی شون بهشته!
این که فقط دکترا با کلاسن...
این که فقط دکترا با شخصیت ان...
این که دکتر بودن خوش بختی می آره...
لعنت به این مملکت واقعا.
اعصابم خورده کامنت دهنده جان. به بزرگی خودت ببخش شما!
من از همین عقاید عهد قجری وضعم شده این واقعا!
از این کشور جهان سومی که مردمش واقعا نمی دونن واسه موفق شدن باید به کدوم دیوار چنگ بندازن...
باور کنین باور کنین حداقل تا الآنش که من دیدم پشت در های به اصطلاح سخت باز شونده ی رشته ی پزشکی هیچ خبر خاصی نیست!
مردم رو عقده ای کردن. اون قدر کوبوندن تو سر رشته های دیگه الآن هیچ نوجوونی جرئت نمی کنه به غیر از آرزوی پزشک شدن و مهندس شدن تو سرش داشته باشه.
متنفرم.
متنفر.

نیکیا شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 12:30

اگه پیداش کردی یه چک از طرف من بزن به صورت مبارکش....

یکی از طرف تو...
چند از طرف خودم؟! :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد