Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

نتایج آمد. حالا تویی و یک سال خالی آتی.

فک کنم آرزوم  برآورده شده! 0------------0

جلل خالق! یعنی حتی رتبه ی دانشگاهی که پارسال 500 رتبه گند تر از من رو برداشته هم نیاوردم؟

وا عجبا! وا حیرتا!

اُه مای گاد.

هرچی.


+پی نوشت: از بین همه ی کامنت ها تو سایت قلم چی ، تقصیر این یکی بود:


سید میلاد احمدی، چهارم تجربی، دقایقی قبل:

خودم مردود شدم/تبریک به اونایی که قبول شدن/من دارم مث دخترا گریه میکنم!شما چطور؟


ببین ما یه بار خواستیم گریه نکنیما! به گریه مون انداختید دوباره. دیگه حسابش از دستم در رفته واقعا...

+پی نوشت دوم: این یکی هم خیلی خداس:

کاربر سایت، دقایقی قبل:
خدایا شکرت نباشه!!!

+پی نوشت سوم: عادیه که من به جای به فکر نتیجه بودن دارم کامنت ها رو شخم می زنم اون پایین؟! [پلیز خودتون تو یه صفحه ی جدا بازش کنین. اگه بزرگ بذارمش گند می زنه به قالبم...]


نظرات 4 + ارسال نظر
آبان داد سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 21:32

امسالم قبولیا قمر در عقرب بود! :|

جایی رو آوردم ک فکر نمیکردم انتخابام ب اونجا برسه!

کیلگ یه پیشنهاد بدم؟!... موقع شناس نیستم... ولی نظرت چیه واسه کنکور ریاضی بخونی؟ بعدم شریف و ........

خاک تو سرشون فقط! :|
:|
:|
کامپیوترشون فیلدی رو رد کرده تو انتخاب رشته ی من که حتی احتمال صفر درصد هم نمی دادم ردش کنه فلذا بعدش رو چرت و پرت پر کرده بودم صرفا! :-"
باز خوبه رو یکی از اون آشغالایی که تو آسمون هوا انتخاب کردم توقف نکرده!!!!
اتفاقا موقع شناسی کاملا به جایی ست.
خیلی وقت هم هست جایش در ذهن ماست.
حتی اون اوایل فکرش به ذهنم می رسید که یه سال عمدا گند بزنم به کنکور و تهش بگم من می خوام برگردم ریاضی دیدید که امسال تلاشم رو کردم.
ولی خب نظرت چیه که من کوچک ترین آزادی عملی ندارم در این برهه از زمان و تقریبا برنامه ریزی شدم که اهداف پدر و مادر رو جلو ببرم؟!

آبان داد سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 21:45

500 تا بد تر از تو...
وای...
نمیدونم چی بگم کیلک... حق داری ناراحت باشی...
نمیدونم واقعا...
تکمیل ظرفیت هست هنوز... آزاد هم هست.

پارسال برای من هم زده بود: مردود... ولی کسی با رتبه ی من قبول نشده بود.

میشه اگه از تکمیل ظرفیت چه سراسری چه آزاد اطلاع داری بهم بگی آبان؟!
کی باید اقدام کرد براش؟ اصلا سراسری هم تکمیل ظرفیت داره؟
اطلاعیه میدن؟ چه کسایی می تونن فرمش رو پر کنن و سوالای مشابه دیگر...

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 11:13 http://algorithmic.blog.ir/

یک پایان تلخ بهتر از یک تلخی بی‌پایانه.
حداقل الآن یک شانس دیگه داری بری ریاضی. حالا این تکمیل ظرفیت و اینها چطوریه؟ ممکن نیست آنجا قبول بشی؟
(دکترای من هم که نتیجه‌اش اومد همین هیچ جا قبول نشدی بود چون من جاهای داغون نزده بودم.)
خلاصه اینکه تبریک می‌گم خوب قبول شدی! :))

من حقیقتا این دیالوگ را عاشق. هرچند که خود درباره ی الی رو ندیدم تا حالا!
اگه که شانسی باشه خانواده رو راضی کنم اون شانس هم موجوده. مثل یه عبارت شرطی. شرط که غلط باشه گزاره چی می شه؟ پوچ.
ای کاش یه جایی بود واقعا می شد کسب اطلاعات کرد. صرفا شنیده ست این ها. و دریغ از یه نفر که تجربه کرده باشه. خودم هم خیلی گیج شدم. در واقع به غیر از چک کردن سایت سنجش نمی دونم از کجا باید در مورد تکمیل ظرفیت اطلاعات کسب کنم. دوستان و آشنایان آدم های بسی خفنی هستن که تا حالا کاراشون به اینجا ها نکشیده. مشاور و کوفت و زهر مار هم که نداشتیم از اول. از مدرسه هم که خودم رو طرد کردم و روم نمی شه برم مدرسه مون اصلا! ما موندیم و دستانی در حنا! ولی چند نفری بهم گفتن یحتمل تکمیل ظرفیتی اگه در کار باشه رتبه ت می خوره بش.
+حداقل شما الآن می تونین برین پز بدین بگین من جاهای داغونو نزدم ها! وگرنه قبول می شدم. :)))
من کامل نمی تونم این پز رو بدم. چون یه سری جای غیر خفن هم زدم و نیاوردم.

+خلاصه این که تبریک ها رو درک نمی کنم اصلا. مثلا خود شما الآن رو مود تبریک شنیدن هستید آیا؟ منم همون. به هر حال مرسی.

مهــرزاد چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 17:29

پی نوشتا خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی خوب بودن مخصوصا اخری:))

اوهوم اوهوم. جدا من با اون حال خراب قهقهه ای بس بلند سر دادم وقتی دیدمش! :)))))))
خیلی خوبه. :{

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد