Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

رفع لج

خودم هم نمی دونم تو این مدت بات کی و با چی قهر کردم. عین لوسای چندش!!! :<

هم چنان قصدم اینه که در دنیای واقعی همین طور بمونم. منظور از اصطلاح "همین طور" به نوعی موهوم و محو خواهد بود. بی تعلق در واقع. معلق. و دسته جاتی از این واژه ها...!

ولی فکرش رو که کردم بلایی که این مدت سه هفته ای سر وبلاگ عزیزم آوردم خیلی بی انصافی بود. وبلاگی که تو بد ترین شرایط تسلی خاطرم بود و شماهایی که نظر می دادید و کمک می کردید خیلی راحت حواسم رو پرت کنم از چیز های مزخرفی که دور و برم بود تو اون سال پر اتفاق.

خلاصه این که گردن کیلگ شکسته، پوزشش را پذیرا باشید.

در اسرع وقت نظر ها تایید و پاسخ داده می شوند.


نظرات 11 + ارسال نظر
mehrzad دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 01:11 http://acetaminophen500.blogsky.com

چه عجب اپ کردی
واین نشون میده پسرا تو بعضی از مسائل از دخترام لوس تر هستند...

آقا این بحث پسر و دختر رو بذارین کنار. کیلگارا اژدهاس. نه دختر نه پسر!
ایش. منم تو پست اشتباه لپی کردم.

Bluish دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 01:13 http://bluish.blogsky.com

سلااااااااااام کیلگ :)
خوشحالم داری تجدید نظر میکنی توی رفتارت با وبلاگت :)
باور کن اگه توی دنیای واقعی هم بیخیال باشی و خودتو به خاطر اتفاقی که نمیدونی اصلا چطوری قراره بیفته، زودتر از افتادنش (!) ناراحت نکنی، خودت راحت تری... اصلا کاری به بقیه ندارم
اصلا اهمیتی نداره بقیه چه فکری دربارت خواهند کرد و چه قضاوتی دربارت میکنن، مهم فقط و فقط خودتی و حالِ خودت... سعی کن کاری کنی که حالِ خودت خوب باشه...
بازم خوشحالم که میخوای مث گذشته برگردی...
:)

من که اینجا رو ول نمی کنم. تازه پیداش کردم. :{ کی دلش میاد محیط به این خفنی رو ول کنه؟! شماها. اون عکس هدرم. نوشته های خودم. کلا از همه شون خاطره دارم. دلم نمی آد دیگه ولش کنم.
باور کن که ما اونقدری غرق در تجملات ها و رفتار های بی مورد شدیم که همیشه فکر دیگران رو به حال خوب خودمون ترجیح می دیم. اگه هم نخوایم بدیم زورمون می کنن! توفیق اجباری.

mehrzad دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 01:48

راستی خیلییییی خوشحال شدم ک دیدم اینجا رو اپ کردی....اونطوری فقط خودت رو عذاب میدادی و هیییچ چیزی درست نمی شد..تا زمان اعلام نتایج سعی کن خوش بگذرونی و به کنکور فکر نکن چون دیگه گذشته(میدونم الان شرایط یکم برات سخته و با خوندن اینا با خودت بگی چقدر من خوشم ولی باور کن واسه منم شرایط سخته ولی باهاش دارم کنار میام تو هم سعی کن کنار بیایی)

وظیفه بود.
یه چند روزی که با خودم فکر کردم دیدم واقعا یه حالت بی احترامی و حرمت شکنی داره واسه کسایی که این همه مدت دنبالم می کردن تو این دنیای بزرگ مجازی. وگرنه من همون کیلگارای قبلم که ظهر نتایج کنکور اینجا رو آپ کرد. حتی افسرده تر و دل سرد تر و بد بخت تر.
ولی سعی می کنم از این به بعد به شماها انتقالش ندم دیگه. :))
گناه نکردین که وبلاگ رو دنبال می کنین که بخواین نق نق و غر غر بشنوین!

مهرزاد دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 02:46

نههههههههههههههههههه معلومه ک من این بحث رو ول نمیکنماصلا تو چرا گفتی عین دخترای لوس؟؟؟هااااان؟؟چرا نگفتی مثل پسرای لوس یا حتی ادمای لوس؟؟؟؟؟؟؟؟
+قضیه این نیست ک پستات کسی رو ناراحت کنه یا خوشحال باید سعی کنی کم کم خاطره ی گس کنکور تو ذهنت کم رنگ بشه.وگرنه این وب توعه و هر چی دوس داری رو میتونی بنویسی ولی باور کن حیفه ک این روزا ب خودت اف ندی و تلافی چندین ماه خونه نشینی رو نکنی

دخترا خیلی لوسن. پسرا اگه بخوان می تونن لوس تر از اونا باشن.
و من کلا حالم از لوس ها به هم می خوره. تبعیض جنسیتی که نداریم این جا!
در نتیجه صمیمانه پوزش می طلبم و پست را اصلاح می نمایم.
خاطره ی کنکور محو شه؟ فکر نمی کنم حالا حالا ها ازین قصدا داشته باشه. شبا که خواب های من رو به شدت مزین کرده.
آقا کجای کاری!
سر جلسه ی کنکور تصمیم گرفتم... تا آخر زندگی م می خوام به خودم آف بدم دیگه. تا زمانی که بمیرم. :)))
حالا یه چند پست اندر احوالات این چند روز نوشتم که به زودی منتشر می شه تا همگان بفهمند ما از خونه ننشستن هم شانس نیاوردیم.

مهرزاد دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 03:13

لوسای چندش
+ولی جدای اینا روز کنکور واسه من اونقدرام بد نبود(از نظر درسی منطورم نیست)در ضمن نگفتم محو بشه گفتم کم رنگ بشه...منم تا پاییز مثل تو واسه درس خیلییی خودمو ازار میدادم ولی چند وقته سعی میکنم بخاطر درس خودمو الکی اذیت نکنم فوقش قبول نمیشم و ی سال پشت کنکور میمونم بذتر از این که چیزی نیست؟؟؟(اینا رو کسی بهت میگه ک بخاطر امتحانات نهایی حدود 4-5 عزا داری کرده و بعد فهمیده با ناراحتی هییچی درست نمیشه)

روز کنکور افتضاح بود برای من یکی. از هر نظر.
خودم محو شدن رو برداشت کردم. آره تو گفته بودی کم رنگ.
باورت نمی شه ولی بعد از کنکور کلا شخصیتم از این رو به اون رو شده کلا هیچ چی دیگه واسم مهم نیست. کنکور که یه مقوله ی خیلی کوچیکه این وسط!
هرچند ما دست همه ی عزادار ها رو از پشت بستیم از همون اول راهنمایی که با یه 19.75 اعصابمون خط خطی می شد.

Bluish دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 04:30 http://bluish.blogsky.com

کیلگ این برچسبای تهِ این پست در شأنت نیست، پاکشون کن! یا لااقل دیگه اینطوری درباره خودت برچسب نذار...

شکسته نفسی می فرمایید بلو جان؟
اصل پست های من در برچسب هاشون نهفته ست.
همیشه هم بلاگ اسکای رو لعنت می کردم که چرا فقط ده تا برچسب داره واسه هر پستی!
بعد اینکه آره تا حدی راست میگی اینا خیلی در حد من نیست. برچسب هایی که واقعا در حدم هستن می مونن واسه روز اعلام نتایج کوفتی. البته اگه نمردم اون روز از استرس...

پیرامید دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 13:34 http://lifeformyself.blogsky.com

همه چی درست می شه کیلگ.... شک نکن...

[ بدون نام ] دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 16:28

اژدها هم جنس مذکر و مونث داره:)))(سندشم زن خره تو شرک)
+جمع اژدها چی میشه؟؟؟؟

نه نداره. من اژدهام. نژادم رو می شناسم دیگه :دال
زن خر شرک انیمیشن بود. ما اژدهای واقعی هستیم. یو ها ها ها ها !
ناشناس نظر دهنده ی گرام! اگه دلتورا رو خونده باشی باید یادت بیاد که جمع اژدها می شه اژدهایان!!! نخوندی هم که من بهت گفتم دیگه.
+ولی جدا از اون ترکیب اژدهاها خیلی باحاله اگه می ذاشتن وجود داشته باشه. مثل تنها ها.
همین الان یه سرچ زدم دیدم یه جایی فرمودن اژدها ها هم می تونه درست باشه. ولی خودم این طور فکر نمی کنم.

عبور پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 21:30

خجالت بکش! :دی
ولی کلا باید یکی از فواید وب داشتن همین چیزاش باشه دیگه! یعنی دق دلتو سرش خالی کنی! هر وقت از خودت خسته شدی بگیری پاکش کنی یا پست بزاری اعماق خستگیتو تو کلمه ها پیاده کنی! یا این چیزا..
یا همون ب قول خودت بالا بیاری!!!!

دقیقا می شناسم کسی رو که وب می نویسه خفن،
هر وقت عصبی می شه می زنه پاکش می کنه روز از نو روزی از نو.
فکر کنم تنها کسیه که با آخرین عملیات بلاگفا دچار مشکل نشده. :))

عبور جمعه 12 تیر 1394 ساعت 16:41 http://roof-of-the-heaven.blogfa.com/

آدرس اون وبی ک هی وبشو حذف میکنه چیه؟!
اصن غبطه خوردم بهش!!

آدامسیسم هستن.
از زمانی که پیداش کردم دو بار از اول پاک شده. یه مدت هم غیر فعال بوده :)))
دیگه قبلش رو در جریان نیستم.

عبور یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 00:56

آدامسیسم ک توی لینکاست؟ اون ک بلاگ اسکای هست. ادرسشو تو وبم بگو پلیز

آره همون. می دونم بلاگ اسکایه.
منظورم این بود که کلا با پاک شدن همه ی پست هاش یه جا مشکلی نداره. فکر کنم کژتابی داشته شما فکر کردی رو بلاگفا بوده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد