Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

باااااااااااااااااااااااورم نمی شه!

بالاخره پس از تلاش های فراوان اینجانب، کیلگ ، اسمم اومده رو سایت کوفتی قلم چی!

به عنوان نفر برتر!

ای خدااااااااااااااااااای من!

نگفتم من فقط مشکلم مدیریت احمقانه ی زمانه؟!

می ترکونم کنکورو تو این دو هفته!

×یس!×

کیلگ ِ مفتخر! :{


+اولای تابستون فکر نمی کردم وضعم به اینجایی برسه که با دیدن اسمم تو نفرات برتر ذوق مرگ بشم! چقدررررر قانع شدم.

چه قدر!

نظرات 6 + ارسال نظر
Bluish جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 17:19 http://bluish.blogsky.com

:)

acetaminophen جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 18:59

تبریک....تو خوندی حتما موفق میشی اقای دکتر

سپاس! سپاس!
امیدوارم.
خدا کنه!

عبور جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 21:23

آفرین کیلگارا... خیلی خوشحال شدم

ولی دوباره واسه خودم ناراحت شدم!... من دی و بهمن رفته بودم ولی بعد از اون پسرفتم شروع شد... لعنت بر خودم باد! :(
الانم اصلا ب برتر شدن امید ندارم :(
سعیمو میکنم دوباره...

نشنیده بگیر!
ولی منم بهترین آزمونم اولین آزمونی بود که وارد قلم چی شدم!
آزمون جمع بندی دی ماه!
تا حالا بهتر از اون تراز نگرفتم!!!
یه جورایی انگار قلم چی گند زده.
تا الانشم درصد رشدم منفی بوده! تازه شده صفر!
ناراحت هم نباش! من به جا به جا شدن رتبه ها ایمان پیدا کردم.
توصیه می کنم شما هم...

عبور جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 22:12

حالا چجوری مدیریت کردی؟
رمز موفقیتتونو میفرمایید جناب کیلگارا ی مفتخر

عبور جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 22:15

حالا چجوری مدیریت کردی؟
رمز موفقیتتونو میفرمایید جناب کیلگارا ی مفتخر

+ بیا از رابطه ی همسفرگی استفاده کن

بعدا شاید تو هم سوالی داشتی تبدیل شد به همیاری

آقا دچا توهم نشید!
من خیلی خوب ندادم. فقط نسبت به سری های قبل بهتر دادم آزمون رو!
الان این رتبه ای که آوردم رو بیارم تو کنکور اصلی باز هم تهران قبول نمی شم باید برم شهرستان! (که عمرا برم!) :| به یه چیزی خیلی بهتر از این نیاز دارم. فقط از این نظر خوب بود که حداقل به خودم ثابت شد خنگ نیستم و مشکلم صرفا مدیریت زمانه!
در کل تو خود پست هم گفتم دیگه.
من این مدلی نیستم که حس کنم ضعف دانشی دارم. چون جدا خوب درس خوندم. از این بابت مطمئنّم. فقط وقت کم میارم. اونقدری که همه فکر می کنن خنگم. تو همه جا هم همینم. همه ی امتحان ها هم نفر آخر برگه ی من رو به زور از زیر دستم می کشن بیرون. کلا یه عادت تثبیت شده ست!
و در واقع سر آزمون هم مغزم قفل می کنه خیلی شیک.
مثلا تو خونه هر نمونه سوال ریاضی فیزیکی رو الان دیگه بالای 90 می زنم میرم سر آزمون حالم بد میشه سرش!
این دفعه چهار تا کار اساسی رو برای بار اول زدم رو برگه م که رتبه م نزدیک هزار تا بهتر شد.
یکی اینکه به ترتیب دفترچه جوابش دادم. چون همیشه ریاضی که نقطه ی قوتم بود رو می ذاشتم درس آخر وقت سرش کم میومد. این دفعه این نبود.
یکی دیگه هم اینکه سعی کردم یکم طبق اون روش زمان های نقصانی برای اولین بار تو عمرم پیش برم. و تاثیر خوبی داشت نسبتا.
می تونی تکنیکش رو از تو سایت قلمچی یا خود مجله ی آزمون بخونی.
یکی هم اینکه عمومی خوندم! علی رغم تنفرم از دینی این هفته به خاطر امت نهایی ها دینی رو خوندم و تراز عمومیم خیلی هلو اومد 1000 تا بالا تر!!!!
آخریش هم اینکه سعی نکردم تو زیست و شیمی همه ی گزینه ها رو بررسی کنم. مثلا وقتی مطمئن بودم گزینه ی 2 قطعا درسته بی خیال خوندن گزینه ی سه و چهار می شدم. کار خطرناکیه. ولی واسه منی که همیشه به اندازه ی یک درس کامل وقت کم میارم مثل یه راه نجاته!
آهان. یه نکته ی دیگه. این دفعه کمتر استرس داشتم. چون مطمئن بودم که قراره مثل همیشه گند بالا بیارم!!! و نتیجه ش خلاف انتظاراتم خیلی بهتر از دفعه های قبلی شد که هی استرس می گرفتم. مثلا سنجش قبلی رو سرش حالم به هم خورد می شه گفت. مجبور شدم وسطش یه چهل و پنج دقیقه ای آف بدم برم آبخوری و اینا! گند خورد بش.

عبور یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 16:26

توهمی نیست
خوب و بد نسبیه... ولی پیشرفت ب اندازه ی کافی عالی هست.

ن بابا هیچکس فکر نمیکنه خنگی :/ اگه میکنه هم معیارش اشتباست. کنکور هیچ رابطه ی مستقیمی با IQ نداره. یعنی کسی ک موفق میشه ای کیوش بالاست ولی اگه اگه نشد هزار تا عامل ممکنه باشه نه فقط ای کیو که!
مرسی واقعا :)
اون زمان های نقصانی تو عمومی میشه تو اختصاصی نمیتونم. تو نیم ساعت ک نمیشه ی درسو زد :/ البته امروز تو خونه کنکور زدم سعی کردم حدود نیم ساعت ک شد برم درس بعدی حتما. خوبیش اینه ک اخرش ک یه دور سوالا رو خوندی میدونی همینقدر ک وقت رفته حدود نصفش هنوز وقت هست یه جورایی ارامشش بیشتر بود..
من اخر ازمون از خستگی تو محسابات 2 به علاوه ی 2 هم مینویسم دیگه! :/

+ موفق باشین

آره. دقیقا علاوه بر آی کیو هوش هیجانی یا ای کیو هم هست مثلا.
که میشه گفت تو من تقریبا نابود شده ست.
ولی بپذیریم که تو ایران خوشگلمون معیار هوش از نظر مردم عامّی همینه و بس. همون طور که معیار خوش بخت بودن تو دکتر/مهندس شدنه!

با تمرین می شه درستش کنی. جالب اینجاست که برای من عمومیم خیلی سخت تر میشه تا اختصاصی. اختصاصی رو میتونم غیر زیست نیم ساعته یه کارایی بکنم واسش!
آره اون آرامشه غوغا می کنه جدا. کم کم دارم افسوس می خورم که چرا اینقدر روش های کاظم رو مسخره می کردم. :|
من حتی با انگشت هم حساب می کنم. یعنی حتی توان نوشتن هم ندارم تهش. بعد به جایی می رسه که حتی انگشت کم میارم! :)))
+شما بیشتر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد