Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

وقتی معلم ریاضی از رو جزوه ت عکس می گیره...

حال می کنم با سوتی گرفتن از معلم ریاضی تجربی ها :)))))

حال نمی کردم قبلا، ولی خب دوستان فتوا دادن که حال کنم.


فعلا که با حربه ی وقت ندارم زنگ آخره، عکسی گرفته شد و در آیفون معلم ذخیره گشت. :- بدجنس

:- مغرور می باشم...

می دانم که اصلا خوب نیست...

مطمئنا بعدا جزایش به سرم می آید...

با کله می خورم به سنگ.

ولی به هر حال حرصم از زور زورکی تجربی آمدن را باید سر یکی خالی کنم دیگر!


#نماز خانه ی مدرسه اول برای درس خواندن ساخته شده، نماز خواندن فایده ی دومش است.

زنگ های خالی مون از اردو ی خارج از مدرسه بیشتر بهمون خوش می گذره اون جا.  :-خر ذوق نمازخونه ندیده


برخلاف همه،

با پیش بودن حال میکنم.

:)))))))))))))))))


# دلم برای استاد حسابانمون بی نهایت تنگ شده. همونی که جوبامو می گرفت. همونی که نمی شد ازش سوتی بگیرم...همونی که با اوشون قابل مقایسه نیست...کجایی؟! :-((((

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 13:26 http://algorithmic.blog.ir/

مگه کتابخونه ندارید که میرید نمازخونه درس می‌خونید؟
چی حل کردی حالا؟ به معلم ریاضی بودن و تجربی بودن ربطی نداره، اصولاً شاگرد باید از استادش بهتر باشه وگرنه علم پیشرفت نمی‌کنه! :)) داروین باید یه چیزی در این مورد گفته باشه..
اگه الآن داری حال می‌کنی تهش هم معلوم نیست حال کنی! من هم همیشه از پیش به عنوان بهترین سال دبیرستانم یاد می‌کنم! چند دفعه هم رتبه ۱ شدم توی بعضی از درسها ولی یادت باشه کنکور همه‌ی درسها هست و خیلی چیزهای دیگه هم فرق داره از جمله اینکه اگه زیادی از مغزت کار بکشی ته امتحان دیگه کار نمی‌کنه! :) پس باید خیلی چیزها رو حفظی حل کنی.

چرا داریم. ولی کیف نماز خونه خیلی خیلی بیشتره. من خودم اول زیر بار نمی رفتم ولی الان... :)
در واقع حل نکردم... یه راه ارائه دادم با راه معلم نمی خونه بعد هیشکی هم نمی فهمه که چرا هر دوتاش درستن ;-"
حالا احتمالا معلممون تا جلسه بعد حلش می کنه.
وای چه خوب که یکی دیگه هم هست احساس کنه پیش خیلی سال خوبیه. (به پای المپیاد نمی رسه هیچ وقت!) ولی.... اینجا همه از پیش متنفرن!
سعی می کنم از توصیه ت استفاده کنم. اتفاقا من خیلی رو این فازام که تا اثبات نشه فرمول بی فرمول. ولی خوب گویا ناچارا... :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد