Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

ترسناک طور

واقعا نمی تونم باور کنم که پدر جان می فرمایند که جناب همسایه رو شب قبل از فوت تو خواب دیدن... اونم با لباس سفید!!

این قضیه دیگه داره بیش از حد ترسناک می شه. البته اگه قصد یه سری ها سر کار گذاشتن من نباشه. :|

به چشم قاتلی چیزی بابا مو می بینم جدیدا :-" شایدم از این خواب نما ها...

می خوام بهش بگم شب قبل کنکور من یه خوابی چیزی واسم ببینه بلکه فرجی شد.


#خل وضعی های شریفی ها در شریف کاپ را با کمال میییییل پذیرا هستم.


ببعی می گه بعععع بعععع

رشتت چیه؟ بررررق بررررق!


ما که سر مرحله دو پارسال از هرچی ببعی و گاوی بود متنفر شدیم، ولی جدا شعار باحال و خل وضعانه ای بود. :)))))

نرم نرم هم جواب می ده البته... صرفا جهت تطبیق با رشته مورد علاقه ی من!



نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 13:29 http://algorithmic.blog.ir/

اگه می‌دونستم وایمیسادم نگاه می‌کردم! :) فکر نمی‌کردم شریف کاپ چیز جالبی باشه.
نرفته اونو بکشه که میگی قاتل! صرفا دیده چه اتفاقی قراره بیفته. (برو فیلم Gift یا The Gift که توش کیانو ریوز هم بازی کرده ببین کلاً موضوعش اینه. بعد از کنکور!)

جالب نبوده اون طور که شنیدم.
9 تا تیم بیشتر نبودن گویا!
ولی خوب شعارشون خیلی خفن بود دیگه!
نکشته... ولی ترسناکه!
اگه زنده موندم یه دنیا برنامه چیدم واسه بعد کنکور. اینم می ره جزوشون.
شایدم دوووم نیاوردم ... زودتر دست به کار شدم!

فائـــــــزه پنج‌شنبه 30 دی 1395 ساعت 11:52

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد