Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

یا حضرت شفاف

آری آری، از این به بعد در نقش حضرت شفاف ایفای نقش می نمایم.

# وقتی ته تیکه ی یه آدم، حضرت شفاف باشه... می فهمی که خوب تونستی روی اعصابش رژه بری.


Mr.transparent

says

Hello :-)

to

world!


# ذکر میکنم که دیشب تا دم دم های صبح به دنبال هش تگ مخصوص خودم بودم. در اینستا. پیدایش کردم، بالاخره! :-)))

یک هشتگ که فقط و فقط مال خودم باشد. کلی با زبان های گرجی و چینی و ژاپنی موبایلم ور رفتم و بالاخره یک عبارت هش تگی ساختم که مطمئنا کسی غیر از خودم آن را نخواهد شناخت. هر چند این استفاده از هش تگ نیست. ولی خوب دل است دیگر گاهی هوس می کند خل بازی در بیاورد! آدم ها خاص بودن را دوست دارند. من هم!

نظرات 2 + ارسال نظر
Bluish چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 23:14

من خیلی وخ پیشم که این پستو خونده بودم دنبال یه همچین هشتگی گشتم و پیدا نکردمش! نمیدونم چطوری نوشتیش ولی قطعا جالبه!
یه روز اگه خواستی بیا آدرس اینستاتو بگو! اگه نخواستی هم کاملا طبیعیه! یعنی اگه بیای بگی اینستاتو، تعجب میکنم! د:

هشتگ برای خودت بسازی یا سعی کردی مال من رو حدس بزنی؟ :{
اون شب یکم آب روغن قاطی کرده بودم. یه ده بیستا هش تگ خل و چلانه ساختم دو تاش رو برگزیدم که بزنم پای تمام پستام. یکی ش اسم اکانتم هست با همون ترکیب کاراکتر های چینی. چند تای دیگه هم ترکیبی از اصطلاحات کدنویسی ه به همراه طبقه بندی برای پست هایی که می ذارم.
اگه پرایوت بود اکانتم خیلی راحت برات می نوشتمشون اینجا...ولی خوب تصمیم گرفتم پرایوت نباشم برای همین توضیحاتم اینقد گیج کننده می شه.
البته تعجب نکن. اونا مال جو گیری دو سال پیشم بود... من کلا سه ساله اینستا دارم بعد فقط هفت تا پست درست کردم که اونام بیشتر برای ابراز دل تنگی بوده به کسایی که تو اینستا هستن و ازشون دورم.
کلا اتفاق جالبی تو اینستای من نمی افته، یه لایکرم فقط که خیلی از دوستان حتی نمی دونن این اکانت کیه که واسشون لایک می زنه. از ریخت و قیافه ی خودم هم که پست نمی ذارم کسی بشناسه. اکثرا هم مورد بی محلی دوستان و اشنایان و اقع میشم. :))
بیشتر جهان گردی می کنم باهاش صرفا. :{

خودت می دانی دیگر روزش قطعا امروز نیست. همون بهتر نشناسید اکانت غریبانه ی منو. :دی

Bluish پنج‌شنبه 7 مرداد 1395 ساعت 20:11 http://bluish.blogsky.com

سعی کردم مال تو رو حدس بزم! د:

خب خیلی سخت می شد اون طوری که! :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد