Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

نی نی غول آسا وار!!!

من سمپاد آبیمو می خواااااااااام !

لعنت.

:- (((((((((((((((((((((((((((((((((((


#من پسمو دوست دارم یاهو... چرا زورم می کنی عوضش کنم؟! اصن به نظرت اگه عوضش کنم دیگه می تونم واردش بشم؟ بعد 10 سال؟ واقعا مغزم گنجایشش رو نداره!

منم هی اسکیپ می زنم حالت جا بیاد.

بعدش هم حال خودم جا بیاد: یکی هکم کنه؛ تو ام زود زورش کنی... اونم با کمال میل پس رو عوض کنه!


# آه که چرا من نه بلدم بنویسم و نه حوصله اش را دارم که بگردم!


سوال- کدامش درست است؟ گزینه درست را مشخص کنید... ( کنکور تابستانه- به سبک کیلگارا)


1)اجق وجق

2)اجغ وجغ

3)اجق وجغ

4)اجغ وجق

نظرات 4 + ارسال نظر
helen چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 23:53 http://mihanblog-ir-pars.leue.biz

سلامممممم ایول
آدم یه همچین وبایی رو میبینه از وب خودش ناامید میشه
5684

باور کنم چرت و پرت های یک وبلاگ کاملا نا خواسته باعث نا امیدیت شده؟!
:)))
سپاس.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 شهریور 1393 ساعت 06:56 http://algorithmic.blog.ir/

*هرگاه به سوالی رسیدی که پاسخ آن را نمی‌دانستی سرچ بنما:
اجق وجق : عجیب و غریب / نامانوس | لغت نامه دهخدا
*اگر ما رو می‌دیدی چی می‌گفتی! ما پسورد هممون کلمه‌ی پسورد بود. :)

ذکر کردم که حتی حوصله ی سرچ کردن رو هم نداشتم! :|
مرسی ت
با این حساب گزینه ی 1 صحیح می باشد.
:)))))))
مام تو راهنمایی همه یه پسورد داشتیم هرکی از جای یکی دیگه رو سایت نظر می ذاشت... مسئول سایت رو کشتیم بنده خدا.:))))
از این به بعد استفاده می کنم از این مدل پسورد!!! باحال بود.

فائـــــــزه پنج‌شنبه 30 دی 1395 ساعت 11:36

چقد عنوانت قشنگ و باحال بود
نی نی غول آسا وار

اون موقع چه قدر خلاق بودم. :(
الآن به زوووور یه جمله می نویسم عنوان بشه مثلا.

فائـــــــزه پنج‌شنبه 30 دی 1395 ساعت 23:22

نه الانم عنوانات خوبن اتفاقن
هر چند به زوووور... ولی خوبن همشون:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد