Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

طلایی ، زردی ست آمیخته با کهربایی

وقتی دوست صمیمیت طلا میشه و تو هنوز یه کنکوری بد بخت بی همه چیز هستی!

وقتی به این فکر می کنی که دیگه به احتمال خیلی زیادی با هم سر یه کلاس نخواهید بود. :|

وقتی خوشحالی از این که یه سری ها طلا نشدن و به خودت می گی من چقد خبیسم :{

وقتی ناراحتی از اینکه یه سری ها طلا نشدن...

وقتی متعجبی که یه سری ها واقعا چه جوری طلا شدن...

وقتی از طلاهای کامپ 6 تاشو درست حدس زدی... از سر بی کاری!

وقتی هم دوره ای هات مدرسه رو می ترکونن با قبولی هاشون!

وقتی که بچه های ریاضی فیزیک پارسال گند می زنن به کنکورشون...

وقتی میبینی تو لیست جلوی اسم هم سرویسیت زده : دامپزشکی - تهران  نمی دونی از خنده پخش شی کف زمین یا واسش ناراحت باشی...

یا واسه خودت که یحتمل همون رشته ی خنده دار رو هم قبول نمی شی!

وقتی چشمات کیلو کیلو به نمره شون اضافه می شه...

وقتی عینکت رو ازت برای تغییر عدسی می گیرن و تو مثل موش کور پشت کامپیوتر تایپ می کنی و امیدواری غلط تایپی نداشته باشی!

وقتی بالاخره شاخ ILI  رو می شکنی و بدون یک ترم فیل شدن ( fail بخوانید!!!) ، اتمام کانون می شود بزرگ ترین و سخت ترین کاری که تا به حال انجام داده ای .... شاید هم بزرگ ترین موفقیتت در این 17 سال.

وقتی با وجود تنفرت از ILI یک خلا ناجور ته دلت حس می کنی : "از این به بعد چی کار کنم؟!"

وقتی یک مشت نقره قرار است بیایند ور دلت... رقیب بیشتر ... احتمال قبولی ات کمتر تر!

وقتی می بینی یکی از نقره های پارسال ده کوره قبول شده و شاخ هایت می شوند هوار تا!


#راستی می نویسم برای کسانی که در به در دنبال این هستند: آری! با نمره ی  فاینال زیر 75 هم می شود کانون را پاس کرد.... حتی آخرین ترمش را، سخت ترین ترمش را!

می دانستم  بدون لغت خوندن نمره ام بالا ی 75 نمیشود... آقا دل و روده ی نت را ریختیم بیرون... هیچ مدرکی نبود دال بر اینکه با نمره ی زیر 75 فاینال-فیل (همان fail) نمی شوی! یک سری دوستان هم که لطف کردن با اطلاعات نادرست ما را تا به  هنگام اعلام نتایج در آسمان هفتم نگه داشتند.خلاصه.... جانمان بالا آمد تا آن pass  مارک لعنتی را روی صفحه ی مانیتور دیدیم...

ای زبان آموزان، بدانید و آگاه باشید که با نمره ی  فاینال زیر 75 هم می توان پاس کرد!


نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 16:27

مدرک کانون به چه دردی می‌خوره حالا؟ (در راستای نابود کردن بزرگترین موفقیتت!)
پیشنهاد می‌کنم یک عینک قدیمی یا نصفه شکسته رو برای همچین روزی نگه داری! :) من یکی از تلفات فوتبال دارم یکی از تلفات کتک‌کاری! :))
ده کوره خیلی بده! :) سعی کن حداقل یه جای نسبتاً خوب قبول بشی. بعدم شانس قبولی تو ریاضی خیلی بیشتر از تجربیه. فوقش میری کار می‌کنی پول بین الملل می‌دی. هر چی الآن بیشتر جون بکنی بعداً راحت‌تری.

اتفاقا همیشه موقع تعریف ذکر می کنم که مدرکش به درد نمی خوره...
صرفا مدرک 5 سال جون کندن، وقت گذاشتن و لغات اجق وجغ حفظ کردنه! حالا اینجا از قلم افتاده... :دال
پیشنهادت قبول! مشکل اینه که از زمانی که عینکی شدم رو همین یه فرم شیشه انداختم. کلی شیشه دارم بدون فرم :)))
ما هم که رفتیم تجربی تا همون یک درصد شانس رو هم از خودمون دریغ کنیم. :|
اگه جونی مونده بود، سعی می کنم امسال تا می تونم جون بکنم!!! چون از همین خط و نشون های الان ددی و مامی کاملا واضح و مبرهن است که یه ذره هم پول نمی دن واسه دانشگام.
راستی نویسنده! تو همون تنها بازدید کننده م هستی یا می تونم شاد باشم که یه بازدید کننده ی دیگه پیدا کردم؟!

[ بدون نام ] دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 11:02 http://algorithmic.blog.ir/

من هر روز آپدیت میشم می‌تونی فرض کنی یه آدم دیگه است.

نه، ترجیح می دم همون تنها و اولین فالور تصورت کنم :) به هر حال اوّلین ها همیشه در گوشه ای از ذهن می مونن... :-فلسفی-وار
بلاگ اسکای سیستم جالبش اینه که آی پی می زنه واسه هر نفر...
صرفا چون آی پی ت با همیشه فرق داشت، گیج شدم کمی :-"

فائـــــــزه چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت 23:20

تا اینجا...
شب خوش:)

Kilgharrah پنج‌شنبه 30 دی 1395 ساعت 03:45

احمق جون، عاخه خبیس؟
تو خبیثی.
نه خبیس... :)))

فائـــــــزه پنج‌شنبه 30 دی 1395 ساعت 11:31


خبیثو سرچ زدی نه؟؟:))
تو یه پست دیگت هم نوشته بودی خبیس
بعد من رفتم سرچ کردم
دیدم برا خودم درسته:))(آخه منم یه پست نوشتم خبیث داره)

عکسه جادوگره تو فیلم سفید برفی هم اومد به این نتیجه رسیدم که من خبیث نیستم:))
شاید تو هم نیستی:)

نه اتفاقا جزو معدود کلمه هایی بود که سرچ نزدم. :)))
طی گذر زمان یادش گرفتم اون قدری که وقتی پست رو خوندم به وضوح زار می زد کلمه ش به متن و اصلا لازم نشد سرچ کنم. صرفا نوشتم که یادم بمونه چون وقتش رو نداشتم پست اصلی رو ویرایش کنم بعدم گفتم خوبه یادگاری بمونه.
اون موقع بی سواد بودم دیگه، الآن بی سواد تر. :)))

من چهارشنبه 11 اسفند 1395 ساعت 20:32

چرا با نمره ۶۲.۵ تو فاینال قبول نشدم

چون که، نمره ی فاینال زیر شصت و پنج، فاینال فیله!
هر چی که کلاسی ت باشه، بازم رد می شی...

تانیا سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 17:04 http:// ilireg

احمق باید 75 به بالا بگیری وگرنه فیله

Sara چهارشنبه 21 اسفند 1398 ساعت 11:24

الان من ۶۹.75شد میانگینم فیله???

اگر قوانین همان قوانین زمانی که من زبان اموز بودم باشه، متاسفانه بله.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد