Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

واقعا تا حالا از یاهو ارور نخورده بودم!


#اه.... لعنت به این قالب که هیچ وقت گیر نیومده... گیرم اومده آشغالاش شده مال ما! هی تصویر ریسایز کن، چک کن، خراب بود، دوباره ریسایز کن!

ای کاش حوصله داشتم یکی بسازم... نمی گم وقت... چون جدیدا وقتام به جای اینکه کم بیان اضافه میان!

تازه اگه حوصله داشتم هم تگای بلاگ اسکای رو بلد نیستم.... کلا بی خی! اصلا ایده ی خوبی نیست. فقط یاد دوران جوونی به خیر که ده ساعت ده ساعت سر قالب وبامون وقت می ذاشتیم. :-پیر وضع


# راستی راستی... این واسه خودمه. از یه جا گیرش آوردم. هر وقت حوصلم سر رفت یه سر به این جا می زنم.آیا باید بذارمش جزو لینکام؟ نمی دونم... بذار فعلا باشه.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 06:29 http://algorithmic.blog.ir/

https://help.yahoo.com/kb/mail-for-desktop/SLN3551.html?impressions=true
می‌تونی بری سراغ جیمیل! :)
آره بعداً سر ساختن صفحه‌ی دانشگاه هم به همچین بحرانی برخورد می‌کنی. :))
چقدر خوب ریفرنس میدی! :)
هیچی به پای اون تیرکس گوگل نمی‌رسه که وقتی دسترسی به اینترنت قطع می‌شه میاره. :)

الان تعریف بود دیگه؟ یا برداشت کنایه وار داشته باشم ازش؟ =))
جیمیل واقعا لوسه... من سرعت اینترنتم پایینه. برا همین خیلی واسم مهمه که یه میل سروری باشه که سریع attach کنه فایل ها رو. متاسفانه گوگل جونش در میاد تا فایل های من آپلود شه!
خب... اعتراف می کنم که نمی دونم تیرکس گوگل چیه و اگه یه مدل از صفحه ی اروره تا حالا به تور من نخورده.
الانم یه سرچ دادم به خودش عکس یه مشت دایناسور رو واسم آورد!!! O-o

[ بدون نام ] دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 11:01 http://algorithmic.blog.ir/

اتفاقا خیلی هم خوبه. من اصلا نمی‌تونم یاهو رو باز کنم!!
تیرکسی که میگم مال کرومه. :) چون تیرکس دست‌هاش کوتاهه ازش به عنوان عدم دسترسی استفاده می‌کنه! :))

آخیییی!
چه باحال!!!!
من کروم ندارم. به روباه ها وفادار موندم فعلا ;-"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد